• Als jullie een crush op een man/vrouw uit de film hebben, is die meestal de badass of juist de held?
    Nynke valt namelijk op puppy Thor en ik vind Loki een sexy beest. :9~

    De keuze is aan jullie!
    De held of de schurk?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De schurk*O*
    Omdat die meestal geniaal zijn


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assassin schreef:
    Ik ga voor de schurk. (cat)


    i put the fun in funeral

    Beide. Geef mij maar de vent aan de kant van de engelen, die verre van een is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ooh... Ehh... Ik keek laatst een serie, Borgia, en een zo'n kardinaal -lol hij speelde een achttien à negentienjarige - was best lekker, hehe. Maar ja, die was dus geen van beiden aangezien hij wel behoorlijk agressief kon zijn, maar wel met de juiste beweegredenen. Hehe, beetje vreemd, I know, maar Mark Ryder blijft lekker :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ligt eraan wat hij speeld...
    maar vaak komt het wel richting de schurk..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Meestal de schurk.
    Loki <3.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga meestal voor de held (:


    Take risks and conquer your fears.

    Constantine schreef:
    Ligt heel erg aan de film.
    Bij sommige films ga ik voor de good guys, en bij andere weer voor de bad guys :Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Moeilijk om te zeggen, want sowieso Hawkeye van The Avengers. Maar ja hij is eerst goed, dan slecht en dan goed. Ik denk dan toch maar goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meestal bad guys :9~


    El Diablo.

    Meestal de schurk, maar af en toe is een good guy zo leuk =)
    Gister keken we nog een film, en een van de good guy's was zo leuk dat ik voor de grap zei: 'I wanna marry him'
    en nu plagen m'n ouders me er nog steeds mee xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ligt natuurlijk aan de film, maar meestal ga ik voor de badguys.

    Assassin schreef:
    Ik ga voor de schurk. (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Dat ligt in zijn geheel aan de film, al heb ik vaak de neiging om naar de goedaardige kant uit wijken ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij de meeste ga ik toch voor de bad guys n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.