• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Mijn topcis}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wie wil er praten met Kane, Alexandra of Orlando? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tariq Lupus Sandulf
    Het was een vrijwel windstille dag, zo'n dag die me altijd onrustig maakte. Dat er geen wind was, betekende dat de Firenation in hun voordeel was met dat verdome rotvuur van ze.
    Een gefrustreerde zucht ontsnapte aan me terwijl ik de deur van mijn huisje opengooide, mijn donkere ogen scanden de omgeving van Bejo af.
    Er was echter niks aan de hand. Iedereen was rustig bezig met wat ze normaal deden, maar ik geloofde er niks van. Het was een week geleden sinds de laatste aanval, dit was gewoon de stilte voor de storm.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Myla is ergens buiten bij een riviertje.. (wbw)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {louize wil wel met orlando praten XD}


    welkome to my garden of fantasy

    {Kane is coming (nerd)}

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sorry hoor, mam had mij toetsenbord even gejat. Serieus, het stond ineens niet meer bij de computer o.o *gaat postje maken*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myla Reina Dulce
    Ik streek onwillekeurig mijn goudblonde, licht golvende lokken naar achteren, en stond soepel op van de steen waar ik net nog op zat.
    Het water dat naast me rustig voortkabbelde kalmeerde me, aangezien ik geen idee had waar mijn vader was. Hij verdween wel eens vaker voor een dag, om vervolgens gewoon weer terug te komen. Maar aangezien ik niet wist waar hij heen ging, was ik elke keer weer bang dat soldaten hem te pakken hadden gekregen.
    Ik keek op naar de stad niet ver hier vandaan: Bejo. Daar waar de Firenation nog niet binnen was gevallen, nóg niet tenminste. Ik had daar willen wonen. In Fund stond op elke hoek wel een wachter.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon

    Zoals altijd loop ik weer eens alleen door de straten van Bejo. Iedereen zal me vast raar aanstaren als ze niet weten wie ik ben. Langzaam loop ik richting een winkel ,maar net voordat ik er in wil bots ik hard tegen iemand aan en val achterover op de grond. Aan zijn postuur te voelen is het een sowieso een jongeman


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [@ Rose
    Waarom steelt ze je toetsenbord? x'd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {zullen we doen dat er een soor bal feest is in solange?}


    welkome to my garden of fantasy

    Tariq Lupus Sandulf
    Iemand botste zonder waarschuwing tegen me op, en in eerste instantie voelde ik mezelf al boos worden.
    Maar toen mijn ogen zagen wie het was, gaf ik enkel een tweede geïrriteerde zucht. Het blinde meisje, dus daar kon ik moeilijk boos op worden.
    "Geeft niet," mompelde ik voor ze haar excuses aan kon bieden, waarna ik haar even overeind trok.
    Onrustig als ik me voelde, zette ik een paar stappen in de richting van de buitenmuren. Ik kon altijd even weg, oefenen met Earthbending. Maar wat als die verdomde Firetroepen er opeens stonden?
    Nee, ik kon niet weg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    Met mijn handen in de zakken van mijn best liep ik langs het rivierje, waarschijnlijk liep het riviertje eindeloos door tot buiten Fund. Na een tijdje te hebben gelopen zie ik Myla staan, een lach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik achter haar ga staan en mijn handen op haar ogen leg. 'Ra Ra wie ben ik?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Satori Shinobi
    'Ha, ha, ha!' Ik vuurde zo veel mogelijk stenen achter elkaar af op een massieve muur. Ik liet een gefrustreerde kreet ontsnappen uit mijn mond en rende op de muur af. Ik begon er bij wijze van training in te slaan. Na drie vuistslagen zat er een deuk in, maar ik werd er niet gelukkig van. Gefrustreerd hief ik mijn hand weer op toen ik een andere hand op mijn schouder voelde neerkomen. Ik wist wie het was en liet mijn vuist langzaam zakken.
    'Je moet rusten.' Ik draaide me niet om.
    'Mam, je weer wat er is gebeurd, ik wil niet nog eens falen!' Mijn moeder sloeg haar ogen neer.
    'Alsjeblieft,' Ik kneep mijn ogen dicht en probeerde de smekende toon in haar stem te negeren.
    'Ik kan niet niets doen.' Zei ik en ik liep weg tussen de huizen door.


    Cookies!

    Myla Reina Dulce
    Aangezien ik diep in gedachten verzonken was, schrok ik me een ongeluk toen iemand zijn handen voor mijn ogen deed.
    In een reflex porde ik mijn elleboog in zijn maag, maar de spieren hielden me tegen.
    "Ra ra wie ben ik?" hoorde ik daarna, waarna mijn onrust weer wegvloeide. Ik pakte Kane's handen en trok ze weg voor mijn ogen, waarna ik me omdraaide.
    "Ik schrok me dood," mompel ik half grinnikend. "Ik had je bijna verdronken."


    "Do you believe monsters are born or made?"