• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    TheRumIsGone schreef:
    Kane

    'Alsof het je spijt' Merkte ze op waarna ze me een veelbetekende blik toe wierp, 'Mischien wel, mischien niet' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Guerra schreef:
    @ TheRumIsGone
    (wbw)

    @ Aragog
    Er is niet echt iets gebeurd :') Je kan Cathy Nathan zo laten bespringen, als die Solange verlaat na een wilde nacht? *O*

    I agree ^^
    En Nathan is mijn personage, maar hij staat nu met Chiara te praten, vandaar xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Iemand wil Aimi meeten? ^^]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    xFlyy schreef:
    (...)
    [Moet ik dat meisje zijn?]


    /als je wilt/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Opeens keek het meisje op, waardoor ik voor het eerst haar gezicht zag. Nou, niet bepaald voor het eerst aangezien ze me wel vaag bekend voorkwam.
    Even liet ik mijn donkere ogen over haar heen glijden, maar zoals de meeste knappe meisjes in Bejo was ze simpelweg te jong voor me. Met een beetje geluk was ze net zeventien, maar dat kon ook gewoon niet.
    Bij wijze van begroeting schonk ik haar een halve grijns.

    Myla Reina Dulce
    "Schijnheil," grinnikte ik, waarna ik weer op de steen ging zitten. Ik sloeg mijn lange benen over elkaar, en streek de goudblonde lokken voor mijn ogen vandaan.
    "Moet jij geen meisje zoeken wiens hart je kan breken?" merkte ik terloops op, terwijl ik met mijn blauwgroene ogen een klein vogeltje volgde die langs de oever van de rivier heen en weer sprong.

    Chiara Jalil Nuray
    "Je komt me anders best bekend voor. Nou ja, je lijkt op een collega van m'n vader."
    Ik had eigenlijk nog nooit iemand gesproken die buiten Solange woonde. Soms had ik wel iets opgevangen, maar die vertelden de raarste dingen. Dat de Firenation mensenlevens nam zonder reden, hele steden verwoestte, boerderijen in de fik zette.
    Allemaal onzin, toch?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    /wie wilt Eliana haar besluiper zijn????/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Alex McCane
    Grijnzend knipoog ik naar een meisje die voorbij loopt en schenk haar een glimlach waarvan elk meisje zowat smelt.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kane Olivier Jhonson

    'Ik heb alle harten in Fund al gebroken' Zeg ik grijnzend waarna ik tegen een boom leun, ergens was het wel waar, de meeste harten in iedergeval. Veel medelijden had ik niet echt met ze.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    @Guerra, dat klinkt er aantrekkelijk -wbw-.
    No, maar wat kan Cathy doen? Waar is iedereen?

    je kunt naar dat bal ding gaan want daar zijn mijn bijde personages XD


    welkome to my garden of fantasy

    [Iemand die Satori wilt ontmoeten? :3]


    Cookies!

    annickemiek schreef:
    (...)
    je kunt naar dat bal ding gaan want daar zijn mijn bijde personages XD

    Een bal? o_o.
    Yeah. Ik heb echt het één en ander gemist, I guess.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nathan Lockwood
    Hij snoof bij de woorden van het meisje. Ze kende zijn vader en dat ergerde hem mateloos. 'Ja, mijn vader,' zei hij kortaf, 'maar wij hebben geen contact.' Hij wilde niets meer met die man te maken hebben en dat zou hem prima lukken, want generaal Lockwood had zijn zoon lang geleden al weggestuurd. Ja, Nathan was daar nog altijd boos en verbitterd over, maar dat betekende niet dat hij terúg wilde.

    Mirany Joanne Page
    Ze knikte hem even toe en ging toen verder met haar oefeningen, hoewel ze lichtelijk zenuwachtig werd van zijn aanwezigheid. Waarom? Omdat hij knap was, iets dat ze niet kon ontkennen? Maar nee, daar besteedde ze geen aandacht aan, simpelweg omdat ze niet zo'n meisje wilde zijn, en daarbij was hij te oud voor haar, veel te oud. Twintig als ze mazzel had. Mazzel? Sinds wanneer vond ze het erg dat een jongen buiten haar bereik was? Ze was zo afgeleid dat de sloot weer ontdooide.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {Moet eten.. Kom zo weer}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Een bal? o_o.
    Yeah. Ik heb echt het één en ander gemist, I guess.

    niks aan de hand. gewoon een van de zoofeelste ballen XDXDXD


    welkome to my garden of fantasy

    [@ TheRumIsGone Wil Orlando Aimi meetenn? (:]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.