• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ben ik nu blind of heeft Kane nog niet gereageerd? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Het tweede.. Ik was er mee bezig maar werd afgelijd XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alex McCane
    Langzaam rol ik mijn ogen en kijk ik de straten door. Op zoek naar het ene meisje die mijn hart weer kan helen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haha oké, ik doe wel alsof ik geduldig ben :']


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Andrez Oscar Floran King
    de deuren gaan langzaam open en het licht van de balzaal verblind even mijn ogen. de vuurheer begind te lopen en ik hobbel meteen achter hem aan. hij gaat op zijn troon zitten en ik ga er achter staan. mijn broer is er niet. ik vraag me af waar hij is... na een tijdje raak ik verveeld en glip weg, meng me tussen de meisjes en probeer met ieder leuk meisje dat ik tegen kom een praatje aan te knopen.


    welkome to my garden of fantasy

    Kane

    'Alsof het je spijt' Merkte ze op waarna ze me een veelbetekende blik toe wierp, 'Mischien wel, mischien niet' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Guerra schreef:
    Nou, Orlando's ouders willen dat ie gaat trouwen, Chiara's ouders willen dat ze gaat trouwen.
    Orlando's vader is Fireking, Chiara's vader is belangrijke generaal. (cat)


    {I like it (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [Wat is er gebeurt, en waar kan ik met Cathy inspringen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliana Quincy Salomon
    'Wie is daar,' vraag ik zo zelfverzekerd mogelijk. 'Laat je zelf zien,' zeg ik er achterna. Ik zie hem dan wel niet ,maar ik merk dat hij of zij er is


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mirany Joanne Page
    Nadat het water nog een keer viel, half op haarzelf dit keer, besloot ze het voor nu maar even op te geven. Ze moest natuurlijk blijven trainen, want dat was de enige manier om ooit iets te bereiken tegen de Firenation. Met haar tengere bouw en gebrek aan alles wat ook maar enigszins op spierkracht leek, was ze anders machteloos. Puur voor de lol bevroor ze de sloot - en besefte toen pas dat er iemand naar haar stond te kijken.

    Nathan Lockwood
    'Bedankt, en dat viel wel mee. Het was erg... interessant,' grijnsde hij. 'Hoewel ik toch verdomd veel gedronken moet hebben om hier uit te komen. Meestal mijd ik Solange als de pest.' Het was waar: sinds zijn familie hem had verstoten hadden gevoelens van wrok en woede ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer was geweest. Hoewel de meisjes best leuk waren, blijkbaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @ TheRumIsGone
    (wbw)

    @ Aragog
    Er is niet echt iets gebeurd :') Je kan Cathy Nathan zo laten bespringen, als die Solange verlaat na een wilde nacht? *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @Guerra, dat klinkt er aantrekkelijk -wbw-.
    No, maar wat kan Cathy doen? Waar is iedereen?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Satori Shinobi
    Verveeld kwam ik weer van het dak af. Als ik dan niet kon trainen, dan kon ik in elk geval wel wat voedsel inslaan. Er zaten nog wat goudstukken in mijn zakken dus ik liep gelijk naar een winkelstraat. Er liep een groep soldaten voorbij met de hoofdofficier voorop. In een maand zou ik mijn training afronden en klaar zijn om met hen mee te gaan. Zuchtend liep ik verder door de nauwe straten.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:18 ]


    Cookies!

    Aimi Solei Miku

    Stil keek ik door het raam naar buiten. Het was druk op de markt van Solange. Ik had er zo de pest in dat ik wéér eens niet naar buiten mocht. Ik hoorde voetstappen door de lange, stenen gang de kant van mijn kamer opkomen. Voorzichtig werd het slot van de deur gehaald en de deur ging open. Ik keek gelijk om terwijl ik bleef zitten in de vensterbank bij het raam. 'Zuko? Wat doe jij hier?' Ik sprong gelijk op maar hij bleef in de deuropening staan. 'Niks.' 'Ga weg.' zei ik rustig maar dringend. Ik gaf hem een klein duwtje en deed de deur weer dicht. Ik zuchtte en streek met mijn hand door mijn haren. Ik liep weer naar het raam en keek hoe laag de grond was van hier. Daar had ik eigenlijk nooit op gelet, maar mijn raam was op de eerste verdieping. Niet erg hoog. Zou ik het halen om te springen? Ik deed het raam wijd open en hing naar buiten. De geur van de vers eten drong mijn neus binnen. Ik moest gewoon naar buiten. Ik ging op de vensterbank staan en hurkte neer. Ik moest gewoon. Ik zette mijn verstand op nul en sprong naar beneden.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    bonita105 schreef:
    (...)

    /in de straten van bejo aan het flirten met een meisje/

    [Moet ik dat meisje zijn?]


    That is a perfect copy of reality.