• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon

    Zodra ik overeind ben geholpen en ik mijn excuses wil aanbieden is hij al weg. Zuchtend loop ik de winkel in en haal de benodigde dingen die ik nodig heb. Ik koop vooral groente en brood. Ik moet zelf zorgen dat ik niet bedorven eten eet ,want iets om miijn eten in te bewaren heb ik niet. Zodra ik alles heb loop ik voorzichtig richting mijn huis toe.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Quinten Delviora

    Lachend loop ik samen met Alex door Bejo. Alex is altijd een goede vriend van me geweest. Zodra ik het blinde meisje in vizier heb tik ik Alex aan. ''Kijk daar eens het blinde meisje die niemand heeft,'' zeg ik met een grijns tegen hem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ze ging het bureau schoonmaken o.o]

    Nathan Lockwood
    'Liefje?' Verdomme, hij had gehoopt weg te kunnen zijn voor ze wakker werd, maar dat was duidelijk niet gelukt. 'Ja?' antwoordde hij met tegenzin, terwijl hij zijn shirt over zijn hoofd trok en de kamer door keek, op zoek naar zijn schoenen. 'Waar ga je heen?' vroeg het meisje. Ze was irritant en zo knap was ze niet eens, maar hij had de nacht ervoor nogal veel alcohol gehad, waardoor hij toch met haar mee naar huis was gegaan. Hoewel de nacht erg prettig was geweest, zat hij nu mooi wel met een kater en een meisje dat duidelijk moeilijk ging doen. Hij was haar naam nu al vergeten. 'Naar huis,' bromde hij, terwijl hij zijn schoenen - die hij eindelijk had gevonden - aantrok. 'En wij dan?' zei ze, met een jengelend ondertoontje. 'Niks wij. Dit was voor één nacht, schat.' En hij trok een sprintje, de trap af en de voordeur door, voordat ze kon reageren.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kane Olivier Jhonson

    'Hmm.. Ik kan zwemmen dus dat valt mee' Zeg ik grijnzend, 'Sorry dat ik je heb laten schrikken' Zeg ik grinnekend, het zag er best grappig uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Nuray
    Een jongen rende opeens een huis uit, hij had blijkbaar haast. Ik had hem hier echter nog nooit gezien, maar hij leek wel op een man die mijn vader kende.
    Was hij een zoon van generaal Lockwood?
    Met een zucht ging ik zitten op één van de bankjes in Solange, en sloeg mijn lange benen over elkaar.
    Ik werd soms zo moe van mijn vader. Hij ging alleen maar door over "een goede man" die ik moest vinden om mee te trouwen. Ik was achttien, waarom zou ik willen trouwen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex McCane

    ''Quinten laat haar gewoon met rust. Ze is gewoon een meisje alleen is ze blind en zeg nou zelf ze is best knap,'' zeg ik rustig tegen hem. Voorzichtig kijk ik hem aan terwijl hij me met een grijns aankijkt.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Nathan zit stiekem in Fund :')]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myla Reina Dulce
    Ik voelde me altijd hetzelfde naast Kane: klein. Ik was niet zo bijzonder groot, en hij was dat dus mooi wel.
    "Alsof het je spijt," merkte ik op, en wierp hem een veelbetekende blik toe. Daarna verscheen een halve glimlach rond mijn lippen.
    Ik kende Kane al een tijdje, lang genoeg om mijn anders koude uitstraling een beetje te laten varen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Niet, Nathan was dronken en meegevoerd naar Solange (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik vind het best *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Orlando Avan King

    Verveeld loop ik naar buiten door de straten van Solange, mijn vader had weer het zoveelste gesprek over dat ik echt iemand moest vinden, en dat hij wel iemand wist, en voor de zoveelste keer werd ik er gek van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan Lockwood
    Het duurde even voor hij besefte waarom de straten hem vreemd waren, maar toch bekend voorkwamen. Jezus, hij kon aan zijn kater wel merken dat hij teveel gedronken had, maar was het echt genoeg geweest om hem naar Solange te krijgen? Hopelijk had niemand hem gezien, hij had echt geen zin in gezeur over zijn familie. Hij wilde gewoon naar huis - hij moest echt nodig koffie hebben - maar helaas kende hij de weg hier niet zo goed meer als vroeger. Geweldig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eliana Quincy Salomon

    Zodra ik thuis ben zet ik snel alles weg en kleed me om in mijn kleren om te gaan trainen. Als ik alles goed aan heb ren ik naar buiten toe richting een open veld waar amper mensen komen. Zodra ik daar ben ga ik gelijk klaar staan en sluit mijn ogen. Terwijl ik me op de geluiden uit de omgeving concentreer maak ik ingewikkelde beweging. Hoe langer ik door ga, hoe meer warmte ik voel bij me lichaam.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Satori Shinobi
    Met een stamp op de grond liet ik de straat onder me even omhoog vliegen waardoor ik behendig op het dak van een winkel geraakte. Ik ging op de nok zitten en keek naar het plein waar een paar kinderen om de fontein renden. Ik wilde trainen, maar de enige plek om nu goed te kunnen trainen was waar mijn moeder me nu opwachtte en het enige dat zij wilde, was dat ik rust nam. Ze had me wel zover gekregen dat ik geen andere keuze had dan te stoppen met trainen. Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen om mijn benen heen.


    Cookies!

    Louize Feline Kata
    ik schuif onrustig heen en weer in mijn strakke bal jurk. wat een rot ding, hij wurgt me bijna, ik struikel steeds over de zoom en die rushes kriebelen enorm. ik zucht. ik ziet hier in een mooi versierde balzaal met zoete cakjes en daarbuiten heeft de vuurnatie me enorm nodig. opeens hield het geroezemoes in de zaal op, de grote poorten gingen open en de vuurheer kwam binnen.


    welkome to my garden of fantasy