• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chiara Jalil Nuray
    Voor iemand die haar vaag bekend voorkwam, leek hij erg verdwaald te zijn. Maar aan zijn wilde haar en vermoeide ogen was ook duidelijk dat hij niet veel slaap had gekregen, of hij had gewoon een hartstikke grote kater.
    Ik liet mijn goudbruine ogen bedenkelijk over zijn gezicht glijden, maar hij leek wel degelijk op generaal Lockwood. Misschien een ver familielid, een zoon kon het niet zijn. Daarvoor leek hij te ver van huis, letterlijk.
    Langzaam trok ik mijn benen op, liet mijn blik even verder dwalen over het plein. Op een grote afstand zat één van de Fireking-zonen, die net zo geïrriteerd leek als ik was.
    "Chiara, je bent een mooie, verstandige meid, en het wordt wel eens tijd dat je trouwt met een fatsoenlijke vent."
    Kots.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex McCane

    Zoals altijd is Quinten weer aan het flirten met een meisje. Ik heb geen idee waar ze vandaan komt en dat boeit me ook helemaal niets


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mirany Joanne Page
    Ze haalde een hand door haar lange bruine haren en zuchtte. Ze verveelde zich, maar ze had zichzelf verplicht iedere dag minstens een uur te oefenen. Meestal was dat thuis met een glas water, maar omdat het weer goed was zat ze in kleermakerszit aan de rand van een smal slootje. Met een handbeweging liet ze een deel van het water opstijgen en deed een poging een tak van de boom tegenover haar af te zagen, door het water snel genoeg te bewegen en met voldoende kracht. Zoals iedere keer dat ze het geprobeerd had - en ze was er al ruim een kwartier mee bezig, en de vorige dagen ook - viel het echter op de grond en spatte haar nat. Fijn.

    Nathan Lockwood
    Hij draaide zich om en zocht met zijn ogen het plein af waar hij terecht was gekomen. Er was ook een jongen te vinden, maar aangezien het meisje er iets aardiger uitzag en hij geen zin had in gezeik op dit moment, omdat zijn hoofd echt verdomd zeer deed en hij zijn koffie moest en gewoon nu naar huis wilde, liep hij op haar af. 'Zeg, heb je enig idee hoe ik naar Fund kom vanaf hier?' Zijn stem klonk schor van de slaap en alcohol.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:08 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Quinten Delviora
    'En hoe heet deze mooie dame,'vraag ik met een flirterige lach aan het meisje voor me.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    @ TheRumIsGone
    Ik heb best een funny idee denk ik zomaar.. Maar ik zit ook al te azen op Kane, dus eigenlijk kan ik 't niet maken ;o


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wie wilt Tess meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    {Wat dan? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    xFlyy schreef:
    [Wie wilt Tess meeten?]


    /doe quinten :P/

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:05 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    (...)

    /doe quinten :P/

    [Waar is ie dan?]


    That is a perfect copy of reality.

    Eliana Quincy Salomon

    Met een zucht laat ik me neer zakken in het gras. Soms vraag ik me af of er nog iemand is die om me geeft. Sinds mijn 5de ben ik wees en ook nog blind. Als ik ooit kinderen krijg hoop ik echt dat ze nooit een leven als mij krijgen. Ik draai mijn hoofd naar een bepaalde richting waarvan ik geritsel hoorde komen. Snel ga ik staan en zorg dat ik in de juiste vechthouding sta


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Nou, Orlando's ouders willen dat ie gaat trouwen, Chiara's ouders willen dat ze gaat trouwen.
    Orlando's vader is Fireking, Chiara's vader is belangrijke generaal. (cat)


    Tariq Lupus Sandulf
    Nog altijd achterdochtig besloot ik maar een wandeling door Bejo te maken. Onderweg kwam ik soms een bekende tegen die ik een kort knikje schonk, anderen kenden ik beter en stopten me voor een praatje.
    Toen ik eindelijk onder mr. Tyxo's verhalen over planten uit was gekomen, sloeg ik een ander straatje in: naar het park van Bejo.
    Bij een slootje zat een meisje met lang, bruin haar. Een plasje water viel uit de lucht naar beneden en danste even in het rond.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [De post van Nathan staat onder die van Mirany, ik heb ze even bij elkaar gezet voor het overzicht xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    xFlyy schreef:
    (...)
    [Waar is ie dan?]


    /in de straten van bejo aan het flirten met een meisje/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Wat is er gebeurt, en waar kan ik met Cathy inspringen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chiara Jalil Nuray
    Onwillekeurig grinnikte ik even toen ik zijn stem hoorde, ik had blijkbaar gelijk gehad.
    "Hier rechtdoor, de derde straat van links ingaan en dan kom je vanzelf uit bij de Voorpoort," legde ik haarfijn uit, waarna ik bedenkelijk weer naar hem opkeek.
    "Zware nacht gehad?"


    "Do you believe monsters are born or made?"