• Hi!
    Ik zoek deze bikini :



    Ik wil hem echt heel graag.. Maar kan hem niet vinden op internet. Het mag ook zoiets gelijks zijn. Maar wel met die fransjes en bloemetjes. xo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    hoe kom je aan die foto?

    Oo van turmblr daar kunnen ook mensen uit andere landen op staan he. Em volgensmij is dat Amerika

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 9:05 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    hoe kom je aan die foto?
    tumblr.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Rahjesh schreef:
    hoe kom je aan die foto?

    Oo van turmblr daar kunnen ook mensen uit andere landen op staan he. Em volgensmij is dat Amerika
    Maar dan zou ik hem kunnen bestellen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Volgens mij moet echt terug mijn bed in. Ik slaap gewoon half.

    Ik zie dat je al had neergezet dat het ook iets mag zijn dat erop lijkt. Maar je hebt zat van die dingen in de winkels hangen. Ik zou gewoon een keer in de stad op bikini-jacht gaan of je gaat een aantal webshops af...

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 9:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Je zou misschien bij Forever 21 kunnen kijken, of bij H&M misschien? Ik het anders ook niet hoor.. Maar ik heb zulke bikini's best vaak gezien dus zal hij vast wel ergens te vinden zijn.. Gewoon goed zoeken!


    Believe in yourself.

    http://www.swimweargalore.com.au/

    Je moet hem dus wel bestellen, maar bovenaan bij de banner bij het eerste nummertje zijn er twee zo'n bikini's. En bij de damesbikini's op de site zijn er ook gelijkaardige (: Je moet eens de url van de foto in google ingeven en dan 'try search by image' klikken en dan krijg je foto's of links gelijkaardig aan jou foto..

    http://seafolly.com/australia

    Op deze site staat die bikini van op de foto, dus hij is van Seafolly. Nu kun je een site zoeken waar je hem kan bestellen (:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 9:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ah, die vind je over een paar weken vast in de H&M, C&A en al die andere shitzaken die de grote massa allemaal hetzelfde op wil leggen. :]


    Til hug og blod.

    En ik zoek dat lichaam. xd
    Ik wil zo'n lichaam!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uhm H&M verkoopt zulk soort heel veel:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij de Hunkemöller hebben ze vast wel iets wat daar op lijkt, dus ga daar eens een kijkje nemen. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ga naar een outletcenter?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    new look , h&m , forever 21 , berschka al die winkels in die genre ....


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Guyana schreef:
    En ik zoek dat lichaam. xd
    Ik wil zo'n lichaam!


    ik ook heel graag!


    Pretty is just a pretty word.