• Bereid je voor op een lang verhaal...
    Mijn beste vriend T. en ik zijn al jaren goed bevriend en hebben altijd een ontzettend goede band gehad, we deelden alles met elkaar. Eigenlijk heb ik al die tijd wel iets voor hem gevoeld, maar omdat we 'vrienden' waren heb ik het al die tijd onderdrukt. Negen maanden geleden kreeg hij een vriendin, M., en ze werden helemaal verliefd en ik was blij voor ze. Maar M. is nogal jaloers en laat hem niet met andere mensen afspreken, en wordt om de kleinste dingen boos en schuift alle schuld op T. af. Ondanks dat is hij nog steeds bij haar (vraag me niet waarom), maar hij twijfelt er al wel tijden over.
    -Oh, en trouwens: T. is een ontzettend lieve jongen met een groot hart die het liefst niemand pijn zou doen, alleen is hij niet goed in knopen doorhakken en laat hij soms een beetje over zich heen lopen.-
    Een paar weken geleden heb ik in een diep gesprek hem plotseling verteld over mijn gevoelens voor hem, en hij bleek precies dezelfde gevoelens voor mij te hebben. Wij dus helemaal gelukkig, en hij vertelde me dat hij bij mij wilde zijn en het zou uitmaken met zijn vriendin. Na een week spraken we af, en toen hebben we dus ook gezoend. Met een beetje twijfel deed ik dat, omdat ik niet van T. verwacht had dat hij zomaar vreemd kon gaan, hoe ik hem ken zou hij dat echt nooit doen. Maar ik met mijn verliefde kop dacht er niet veel bij na. Het was een geweldige dag en nog een tijdje ging het zo door, maar afgelopen donderdag vertelde hij me opeens, zomaar uit het niets, dat zijn gevoel toch meer neigde naar M. Hij wilde nog graag beste vrienden met mij blijven en zei dat hij verwachtte dat hij ooit nog wel bij me terecht zou komen, maar dat hij dacht dat nu gewoon niet het juiste moment was. Ik zei dat dat goed was en liet hem maar, maar sindsdien heb ik helemaal niets meer van hem gehoord en het lijkt nu net alsof er niets gebeurd is. Ik ben best wel boos dat hij eerst zoveel beloofde en nu ineens toch bij M. blijft, zonder haar er ook maar iets over te vertellen.
    Wat moet ik hier nu mee? Moet ik het gewoon zo laten en wachten tot hij het goed komt maken, of gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is, of M. vertellen wat er aan de hand is, of boos worden op T., of misschien nog iets anders?
    Oh ja, misschien even om het wat duidelijker te maken: T. woont best wel ver van mij weg, ik kan niet zomaar naar hem toe. En hij heeft een druk dagprogramma, dus veel tijd om te bellen heeft hij niet tenzij we het van tevoren goed afspreken. M. woont ook een eindje van hem vandaan, maar dan de andere kant op voor mij.

    Bedankt voor het lezen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WATIC schreef:
    (...)Indeed (ugh stop doing that)
    Dit zeg ik echt uit ervaring en door het steeds op te brengen, maak je de hele toestand er niet beter op. Gewoon praten, rustig met ze twee. Ga 's avonds eens samen weg zodat je er zeker geen uur hoeft op te plakken en praat gewoon tot alles eruit is. Zo zal jij je er goed bij voelen dat je het niet meer opkropt en kunnen jullie samen een oplossing zoeken.


    Ah, but one thing... Hij woont best wel ver weg, dus ik kan niet zomaar even naar hem toe gaan. Anders had ik dat allang gedaan :3 Ik denk dat ik hem ga vragen of we binnenkort kunnen afspreken om het inderdaad eens goed uit te praten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben ik nu de enige die jou een idioot vindt?
    Dude, als een kerel met jou vreemd gaat, kun je ervan op aan gaan dat jij een keer de spil wordt in zijn spel. And see what happens. En daar komt bij dat het echt een kutstreek is om met een kerel te gaan zoenen terwijl hij een vriendin heeft. Dan ben je echt een fucking bitch, en dan formuleer ik het nog netjes. Shame on you both.
    /Useless moralistic preach has ended. I'm outta here.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij komt op mij over als een lul die geen seconde van je aandacht meer waard is, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aurelia schreef:
    Ben ik nu de enige die jou een idioot vindt?
    Dude, als een kerel met jou vreemd gaat, kun je ervan op aan gaan dat jij een keer de spil wordt in zijn spel. And see what happens. En daar komt bij dat het echt een kutstreek is om met een kerel te gaan zoenen terwijl hij een vriendin heeft. Dan ben je echt een fucking bitch, en dan formuleer ik het nog netjes. Shame on you both.
    /Useless moralistic preach has ended. I'm outta here.


    Bedankt voor het commentaar en ik snap dat je zo denkt, maar (en ja, dat klinkt heel cliché en je zult me nu een nog grotere bitch of stomkop of whatever noemen) toch zie ik het anders. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Volgens mij is die beste vriend van jou een beetje een lafaard. Beter ga je praten met hem ja :]
    En over dat vreemdgaan, ik hoop dat hij dat niet nog eens flikt? :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Volgens mij is die beste vriend van jou een beetje een lafaard. Beter ga je praten met hem ja :]
    En over dat vreemdgaan, ik hoop dat hij dat niet nog eens flikt? :3


    Een beetje wel ja... Maar eigenlijk is het eerder dat ie gewoon niet zo'n heel sterke persoonlijkheid heeft (en ik ken hem goed genoeg om dat te kunnen zeggen)
    Ja, dat kwam voor mij dus wel onverwacht. En naderhand was ik wel een beetje teleurgesteld... Maar volgens mij zit hij gewoon heel erg in de knoop ermee, vandaar dat dit allemaal gebeurd is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cloelia schreef:
    Hij komt op mij over als een lul die geen seconde van je aandacht meer waard is, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk (cat)


    Zou het ook zijn, als hij niet ooit mijn beste vriend was :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aurelia schreef:
    Ben ik nu de enige die jou een idioot vindt?
    Dude, als een kerel met jou vreemd gaat, kun je ervan op aan gaan dat jij een keer de spil wordt in zijn spel. And see what happens. En daar komt bij dat het echt een kutstreek is om met een kerel te gaan zoenen terwijl hij een vriendin heeft. Dan ben je echt een fucking bitch, en dan formuleer ik het nog netjes. Shame on you both.
    /Useless moralistic preach has ended. I'm outta here.

    Hé dat is niet waar. Met mijn ex ben ik vreemd gegaan maar ik zou dat nooit doen bij mijn huidige vriend (cat)


    -

    Tigger schreef:
    Lol, hij verwacht ooit bij je te eindigen maar nu is niet het juiste moment? Wat dan wel? Vlak nadat ze het uitmaakt?

    Hij moet gewoon beslissen. Of hij kiest voor haar, of voor jou. Niet bij haar blijven en zeggen dat ie jou leuker vind maar dat nu niet het goeie moment is. Helemaal niet omdat jij zijn beste vriendin bent.


    -