• Nu leek het me handig om te kunnen zien hoeveel woorden je al hebt bij een hoofdstuk, als je er mee bezig bent. Zoals bij Word zeg maar. Ik weet dat je dat al ziet als je - je hoofdstuk opslaat, maar het leek me dus handig als je dat dus ook kunt zien bij het bezig zijn met het hoofstuk.

    *O*
    of
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 0:53 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Het nadeel daaraan is dat je makkelijk je schrijfsels kwijtraakt. Je sluit epr ongeluk de browser, het internet loopt vast of valt weg... Daarom dat de meeste het in word schrijven. Ik vind het een beetje overdreven - Desnoods gebruik je zoiets als dit.

    Maar bij die site kan ik het ook kwijt raken en bij Word ook als ik het vergeet het op te slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helemaal voor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is het zoveel gevraagd om je hoofdstuk op te slaan en te kijken hoeveel woorden je hebt?
    Tegen.

    Beter idd (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Maanling schreef:
    Tegen. Het lijkt me een beetje veel gedoe, en je kunt je hoofdstukken ook in Word of OpenOffice schrijven, dan gaat je hoofdstuk ook niet verloren als Quizlet crasht of zo iets. :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maar bij die site kan ik het ook kwijt raken en bij Word ook als ik het vergeet het op te slaan.


    lol, bij die site kopieer je gewoon wat je al hebt en plakt het daar zodat hij je woorden kan tellen, ik bedoel niet dat je het daar schrijft.
    Plus, word heeft autosave, je bent niet héél je verhaal kwijt als dat vastloopt of als je vergeet op te slaan.
    Ik vind eht gewoon zeer overbodig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maanling schreef:
    Tegen. Het lijkt me een beetje veel gedoe, en je kunt je hoofdstukken ook in Word of OpenOffice schrijven, dan gaat je hoofdstuk ook niet verloren als Quizlet crasht of zo iets. :Y)


    -

    Done :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Done :P


    Yaaay! Ik vind 't awesome! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Persoonlijk vond ik dat er wel betere vernieuwing kon zijn dan deze. Bv uitlijnen of een read more.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    Persoonlijk vond ik dat er wel betere vernieuwing kon zijn dan deze. Bv uitlijnen of een read more.

    't is nooit goed he :P


    Dit is mijn signature...

    WATIC schreef:
    Persoonlijk vond ik dat er wel betere vernieuwing kon zijn dan deze. Bv uitlijnen of een read more.


    Het is ook nooit goed hier :'D - Wat heb je trouwens aan een Read More functie op Q?
    En je kan toch an links en rechts uitlijnen?


    Ach, ik heb er niet zo veel aan, zoals ik zei, maar eht staat me niet in de weg en vertraagd de site niet, dus: Leuk!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rutger schreef:
    (...)
    't is nooit goed he :P
    Haha nee dat zeg ik niet, maar dit vond ik niet echt noodzakelijk zoals de meeste hier boven ook zeiden. Het is altijd een leuke extra, maar ik vond iets zoals uitlijnen veel belangrijker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is ook nooit goed hier :'D - Wat heb je trouwens aan een Read More functie op Q?
    En je kan toch an links en rechts uitlijnen?


    Ach, ik heb er niet zo veel aan, zoals ik zei, maar eht staat me niet in de weg en vertraagd de site niet, dus: Leuk!
    Omdat ik dat vaak al heb kunnen gebruiken. En links en rechts uitlijnen heeft niks te maken met gewoon uitlijnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tegen. Word is net zo makkelijk. Dus: (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt