• Nou goed, wij hebben dus een best grote vriendengroep en doen vaak dingen samen met héél die groep.
    Nou ben ik altijd al degene geweest die overal bij vergeten wordt. Ik heb in het begin natuurlijk wel eens gedacht dat ze me er gewoon totaal niet bij willen hebben, maar ze hebben me al vaker uitgelegd dat het niet zo is. Ook heb ik individueel gewoon goed contact met ze, maar op de een of andere manier vergeten ze me vet vaak uit te nodigen. Jullie snappen vast dat dat me soms onzeker maakt :')

    Nu dus ook weer zoiets. Gaan ze met zijn allen op een terrasje afspreken vrijdag, en wéér vergeten ze mij uit te nodigen. Nou is degene die de uitnodiging verstuurde iemand waarmee ik niet goed mee kan opschieten, en volgens mij mag ze mij ook gewoon echt niet (als enige van de groep dan), dus ik weet niet eens of het bewust is of niet.

    Ik word er zo gestoord van, ik heb er zo vaak wat van gezegd en het gebeurd gewoon telkens weer. Ik moet altijd maar overal mezelf voor uitnodigen en ik ben het zat.

    Zo, die frustratie moest ik even kwijt.
    Nog meer mensen die altijd vergeten worden tussen de menigte? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik niet, gelukkig. Maar eigenlijk ben ik ook degene die de meeste dingen organiseert.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    comfort in c h a o s

    Aw, ik snap hoe je - je voelt.):


    The universal language of art.

    Maar om mijn eerdere bericht toe te lichten: als iemand eens een keertje iets koopt ofzo op school en het uitdeelt aan de hele klas, krijg ik vaak niets.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klote zeg, dat is echt fucked up. Ja, ik heb dat soort van, en ik word er ook best onzeker van. Maar godzijdank heb ik nog goede vrienden buiten de klas. Alleen het blijft telkens zo steken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Ik niet, gelukkig. Maar eigenlijk ben ik ook degene die de meeste dingen organiseert.


    I am an idiot, I move.

    Vroeger wel... Maar in mijn huidige vriendengroep word ik als eerste overal voor uitgenodigd, eigenlijk :x
    But that really sucks... Ik snap het, weet zelf alleen niet goed wat je er tegen kunt doen. Ik heb dat eigenlijk altijd gewoon gepikt en gedacht: moeten ze zelf maar weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Yah, I know the feeling.
    Vier jaar geleden had ik een vriendengroep van vijf personen. Ze gingen wel eens vaak naar't stad of naar de bios. Maar telkens zijn ze me vergeten uit te nodigen -.- Nee, ik kon met iedereen goed omgaan. En telkens was ik dat pas later te weten gekomen, omdat ze dat meestal laat beslissen -.-
    Nu zit ik nog altijd in het vriendengroepje maar is het al naar 3 teruggeschroefd. Met één hebben we geen contact meer en met die andere persoon hebben we wel nog contact, maar ze heeft andere vrienden.
    Nu word ik wel nooit vergeten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb dit dus ook zo vaak.


    Remember when...

    Ik ben eigenlijk altijd degene die iedereen overal voor uitnodigt, maar ik word zelf nog wel eens door anderen vergeten.


    Take risks and conquer your fears.

    Nou niet persé vergeten. Maar in onze groep had ik ruzie met een van de jongens uit onze groep, die ruzie sloeg ook echt nergens op, en toen gingen we afspreken en werd ik gewoon vet hard genegeerd. Dat is nu gelukkig over.


    Big girls cry when their hearts are breaking