• Nou goed, wij hebben dus een best grote vriendengroep en doen vaak dingen samen met héél die groep.
    Nou ben ik altijd al degene geweest die overal bij vergeten wordt. Ik heb in het begin natuurlijk wel eens gedacht dat ze me er gewoon totaal niet bij willen hebben, maar ze hebben me al vaker uitgelegd dat het niet zo is. Ook heb ik individueel gewoon goed contact met ze, maar op de een of andere manier vergeten ze me vet vaak uit te nodigen. Jullie snappen vast dat dat me soms onzeker maakt :')

    Nu dus ook weer zoiets. Gaan ze met zijn allen op een terrasje afspreken vrijdag, en wéér vergeten ze mij uit te nodigen. Nou is degene die de uitnodiging verstuurde iemand waarmee ik niet goed mee kan opschieten, en volgens mij mag ze mij ook gewoon echt niet (als enige van de groep dan), dus ik weet niet eens of het bewust is of niet.

    Ik word er zo gestoord van, ik heb er zo vaak wat van gezegd en het gebeurd gewoon telkens weer. Ik moet altijd maar overal mezelf voor uitnodigen en ik ben het zat.

    Zo, die frustratie moest ik even kwijt.
    Nog meer mensen die altijd vergeten worden tussen de menigte? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zucht, druk gemaakt om niks, ik word nu wel ineens uitgenodigd, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De laatste tijd wel ja, vroeger niet.


    Life is hard and then we die

    Niet echt, aangezien ik ook maar twee vriendinnen heb :')
    Maar ik kan me voorstellen dat dat echt kut is.


    As travars

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn vriend vergeet me nooit, maar dat is logisch :Y). En verder heb ik niet echt vrienden dus kan ik ook niet vergeten worden.


    -

    Bij mij valt het redelijk mee..

    Maar dat is wel fucked up hoor! Wat wil je gaan doen, laat je het op zn beloop, of wil je er toch nog eens wat van zeggen?
    Want als het je frustreerd -wat ik niet zo verwonderlijk vind- kun je dat misschien toch nog eens aangeven?


    Inspiration can hit you any time

    Hum. Vroeger wel, nu niet meer.
    Ik zit ook niet echt in een groep, ik heb gewoon overal losse flodders.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    yeah, I know the feeling. Maar van perspectief ligt het aan 1 persoon die me helemaal niet mag.
    nu zoek ik gewoon andere vrienden op.


    -

    Ehh, nee, niet echt. Ik heb 't meer bij mijn familie. Al heb ik 't vroeger wel gehad bij vrienden, maar later boeide het me ook niet meer en heb ik het contact afgekapt. Ik wil geen laatste rang zijn bij mijn vrienden. Als ze echt mijn vrienden waren dan hadden ze me wel uitgenodigd en niet 'vergeten'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1x gehad


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een kleinere groep, we zijn met zijn zessen en als iemand er niet bij is of niet wordt uitgenodigd zegt iedereen ook meteen van "Hé, waarom gaat ... niet mee?" (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik word vaak uitgenodigd om een terrasje te pakken of mee te gaan ergens eten, maar ik heb gewoon nooit zin daarin (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik word vaak uitgenodigd om een terrasje te pakken of mee te gaan ergens eten, maar ik heb gewoon nooit zin daarin (cat)
    Dat heb ik ook heel lang gehad, maar toen begon ik dus te merken dat ik al m'n vrienden begon te verliezen en dat niemand me meer uitnodigde... toen ben ik maar weer zelf meegegaan.


    Life is hard and then we die

    Eeyore schreef:
    Hum, ik ben wel iemand die snel overgeslagen wordt over 't algemeen. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt