• Nou goed, wij hebben dus een best grote vriendengroep en doen vaak dingen samen met héél die groep.
    Nou ben ik altijd al degene geweest die overal bij vergeten wordt. Ik heb in het begin natuurlijk wel eens gedacht dat ze me er gewoon totaal niet bij willen hebben, maar ze hebben me al vaker uitgelegd dat het niet zo is. Ook heb ik individueel gewoon goed contact met ze, maar op de een of andere manier vergeten ze me vet vaak uit te nodigen. Jullie snappen vast dat dat me soms onzeker maakt :')

    Nu dus ook weer zoiets. Gaan ze met zijn allen op een terrasje afspreken vrijdag, en wéér vergeten ze mij uit te nodigen. Nou is degene die de uitnodiging verstuurde iemand waarmee ik niet goed mee kan opschieten, en volgens mij mag ze mij ook gewoon echt niet (als enige van de groep dan), dus ik weet niet eens of het bewust is of niet.

    Ik word er zo gestoord van, ik heb er zo vaak wat van gezegd en het gebeurd gewoon telkens weer. Ik moet altijd maar overal mezelf voor uitnodigen en ik ben het zat.

    Zo, die frustratie moest ik even kwijt.
    Nog meer mensen die altijd vergeten worden tussen de menigte? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mensen vergeten mij nooit, ik heb de leuke eigenschap om een speciale indruk achter te laten waardoor je mij onmogelijk kunt vergeten c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je leert je echte vrienden nog wel kennen.

    Ik word gelukkig niet vergeten, aangezien ik ook vriendelijk verzoek dat ze me niet mee hoeven te vragen tenzij ze naar mijn lievelingscafé gaan, en dan nodigen ze me wel uit. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ken dat. Vond het ook altijd heel vervelend, maar tegenwoordig maak ik me er niet zo druk meer om. Je leert (zoals Coli boven me al zegt) je echte vrienden toch snel genoeg kennen.


    Til hug og blod.