• ... als je ineens een megaharde donderslag hoort. En volgens mij is het ook nog eens superdichtbij ook...
    Ik zag namelijk eerst een flits en misschien één seconde daarna was de donder al...

    En dan te bedenken dat ik om half vijf nog in een snikhete zon naar huis toe ben gefietst... ;]

    Ik waarschuw het zuidwesten van NL vast: er komt een grote donderwolk jullie kant op! ;]

    Wat voor weer is het nu bij jullie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is hier eindelijk zonnig geweest! En nu is het een mooi avond


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    't is hier nog altijd erg warm :3.


    i put the fun in funeral

    Het was hier de hele dag erg zonnig :'D Het was echt heerlijk. Het is nu nog steeds blauw hier, maar het begint wat af te koelen (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ja, hier onweert het ook, maar het is een stukje verder weg bij ons :') Ik zie de flits wel, maar veel later komt de donder pas, dus ik maak me geen zorgen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Extreem heet de hele dag, tot een uur of 2, 3 geleden, want toen begon het te stormen. Nu is het alweer opgeklaard maar het regent nog steeds. :3


    Pshht, I'm an angel undercover.

    In het zuidwesten :zonnig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier is het de hele dag al warm en benauwd... En er komt geen onweer aan:( Kop van Noord-Holland


    Stop holding me under and let me breathe.

    Doitsu schreef:
    Ja, hier onweert het ook, maar het is een stukje verder weg bij ons :') Ik zie de flits wel, maar veel later komt de donder pas, dus ik maak me geen zorgen :Y)

    het is nu ookalweer aan het wegtrekken, wrs omdat het zo hard waait ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    In Brabant is het heel de dag snikheet geweest en nu is het wat aan het afkoelen. Eigenlijk is het nu pas echt lekker haha.
    Maar volgensmij hoorde ik in de verte al iets donderen, dus ik denk dat binnen nu en een uurtje hier ook wel een onweersbui aankomt. ;p


    Tell me about it, stud.

    Het uiterste zuiden van Vlaanderen is rustig en warm...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Goldenblatt schreef:
    In Brabant is het heel de dag snikheet geweest en nu is het wat aan het afkoelen. Eigenlijk is het nu pas echt lekker haha.
    Maar volgensmij hoorde ik in de verte al iets donderen, dus ik denk dat binnen nu en een uurtje hier ook wel een onweersbui aankomt. ;p

    Waar woon jij dan? Ik woon namelijk in hartje Brabant...


    Deep inside, I've never felt alive

    Onweer hier.


    The universal language of art.

    Het begint hier net te rommelen, dus het zal zo wel los barsten.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hopelijk komt ie niet over Rotterdam :/


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Het is hier zo enorm heet hé - Bergen op Zoom btw. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.