• ... als je ineens een megaharde donderslag hoort. En volgens mij is het ook nog eens superdichtbij ook...
    Ik zag namelijk eerst een flits en misschien één seconde daarna was de donder al...

    En dan te bedenken dat ik om half vijf nog in een snikhete zon naar huis toe ben gefietst... ;]

    Ik waarschuw het zuidwesten van NL vast: er komt een grote donderwolk jullie kant op! ;]

    Wat voor weer is het nu bij jullie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Friesland.. Warm, zonnig, klef weer.. Stuur de regen hier naar toe? Dan ga ik buiten staan XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Op het moment gaat het hier (limburg) flink tekeer als we het over onweer hebben. Maar ik ben niet bang voor onweer, dus dat scheelt c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Onweer is hier geweest ;D, Mijn huis trilde helemaal van de donderslagen.


    That is a perfect copy of reality.

    TheRumIsGone schreef:
    Friesland.. Warm, zonnig, klef weer.. Stuur de regen hier naar toe? Dan ga ik buiten staan XD

    Nou, ik heb het over onweer, niet over regen. ;] Er zit namelijk vrij weinig water in deze wolken...


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    't is hier nog altijd erg warm :3.


    comfort in c h a o s

    Hier regent het onwijs hard, het heeft net ook even gehagelt. Onweren doet het trouwens ook nog steeds.
    En het is niet fijn om buiten te zijn nu, lol, kom er net vandaan en ben al helemaal doorweekt. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Waar woon jij dan? Ik woon namelijk in hartje Brabant...


    Almkerk. Maar dat ligt nogal bovenin hoor.
    Dus hartje Brabant is het niet haha.


    Tell me about it, stud.

    Jaloers!
    Hier is het warm...


    Believe in yourself.

    Audacity schreef:
    't is hier nog altijd erg warm :3.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Almkerk. Maar dat ligt nogal bovenin hoor.
    Dus hartje Brabant is het niet haha.

    Nee, maar ik had op buienradar al gezien dat het 'wolkje' niet echt klein was. ;]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 20:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Nee, maar ik had op buienradar al gezien dat het 'wolkje' niet echt klein was. ;]


    Naja, hij zal vanavond nog wel ergens hierheen komen dan haha.


    Tell me about it, stud.

    Furler schreef:
    Het was hier de hele dag erg zonnig :'D Het was echt heerlijk. Het is nu nog steeds blauw hier, maar het begint wat af te koelen (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hier in Drenthe was het lekker, tot een uurtje geleden toen het begon te donderen, maar het begint op te klaren(krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Bij ons (Brabant, Belgische grens) heb ik nog geen donder gehoord. Ik hoop dat 't komt over een uur of 3, dan slaap ik goed, haha. Maar dan wel zo, dat er morgen niets meer van te merken is, natuurlijk. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is net opgehouden met regenen, maar het donderde en regende hier keihard.


    Destroy what destroys you.