• ... als je ineens een megaharde donderslag hoort. En volgens mij is het ook nog eens superdichtbij ook...
    Ik zag namelijk eerst een flits en misschien één seconde daarna was de donder al...

    En dan te bedenken dat ik om half vijf nog in een snikhete zon naar huis toe ben gefietst... ;]

    Ik waarschuw het zuidwesten van NL vast: er komt een grote donderwolk jullie kant op! ;]

    Wat voor weer is het nu bij jullie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh fuck, now I heard it, too..(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    muhahaha, ik woon in friesland en heb nergens last van. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hier in Friesland is het nog warm weer, maar je hoort wel dat het begint te waaien en er zijn al grote regenwolken, dus ik hoop dat het zo gaat onweren =3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Het is in het zuidwesten van Groningen nu sinds een uurtje wat donkerder aan het worden qua wolken.... En zonet een paar flitsen... Maar het waait hier een beetje over denk ik~

    Ik zat tot een uur geleden nog lekker in de zon manga te lezen :c

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het is hier een beetje aan het rommelen, maar dat vind ik juist leuk :']


    Caution first, always.

    Het word hier een beetje donker *kijk op buienrader* buck :W


    Shoganai i ne~

    In het oosten van Nederland hoorde je constant onweer en was er ongelofelijk veel wind. 8D Alle tuinstoelen vlogen door de tuin en de schuurdeur klapte ontzettend hard dicht ofzo waardoor er nu een gigantische barst in zit. .__. Mijn broertje van 7 moest huilen. ^^ Maar nu is de lucht lichtblauw en is 't wel koeltjes.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Haha, mijn moeder en ik liepen over straat, toen het aan het regenen was. Ze wilde heel snel naar huis omdat ze bang is voor onweer als ze buiten loopt. Maar het is hier nu alweer droog en onweerloos. Het was niet zo erg als ik verwacht had en als op het nieuws voorspeld was.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hier in Friesland onweert het nu ook =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.