• iemand die ik ken genoemd abc (14) heeft in korte tijd meerdere vriendjes gehad ik heb ze even genummerd

    Ze had eerst mijn 1, helaas krijg die een ander en het was dus uit. Na een paar maanden krijg ze met 2 maar ze woonden 2 uur van elkaar reizen en toen hebben ze het uitgemaakt maar bleven vrienden, na een tijdje kreeg ze met 3, 3 had nog al wat problemen rondom zijn thuissituatie en trok abc daar in mee. Ondertussen is abc naar bed geweest met 2 toen ze elkaar weer eens zagen. Uiteindelijk was het uit met 3 en toen kwam vlak daarna 4 ze hadden wel verkering maar het was een vrije relatie, ondertussen ging ze naar bed met nummer 5 die al 21 is toen ging het later weer uit met 4 ondertussen ging het door met 5. Vervolgens kreeg ze weer met 3 maar ze bleef met 5! toen was het weer uit met 3 en ze besloten vrienden te blijven. Nu heeft ze weer met 1!!!

    ZE HAD AL EEN TIJDJE EEN BUURJONGEN DIE HAAR AAN HET "SOORT VAN STALKEN WAS EN DIE HEEFT NU LOPEN STOKEN EN NU IS HET UIT MET NUMMER 1 EN HAAR ANDERE BUURJONGEN HEEFT HAAR DE LIEFDE MIN OF MEER VERKLAART DUS ER KOMT STRAKS VAST EEN NUMMER ZES!! NIET TE GELOVEN!!!

    omg! dat is toch erg en dit allemaal in een half jaar!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:41 ]


    ©1998

    En zij is 14... ik ben benieuwd hoe haar verdere leven eruit gaat zien...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    a little Ho-Ho-ho!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik dacht dat ík erg was, maar zij spant de kroon.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik dacht dat ík erg was, maar zij spant de kroon.


    Ja, alsof jij zo erg bent. :W


    Your make-up is terrible

    What the fuck?


    The universal language of art.

    Ik zit hier als 14-jarige die eigenlijk nooit een echt vriendje heeft gehad... Lang leve de maagdelijkheid.


    Food.

    Omfg, ik weet niet of ik dit moet geloven of niet. En anders is ze gewoon echt een slet. =3 Sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    O_O Waar gaat het heen met de wereld.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sherlockshit schreef:
    liefde is onbegrijpelijk :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ze heeft nog meer vriendjes gehad dan ik in 5 jaar o-O

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MEGADUDE schreef:
    O_O Waar gaat het heen met de wereld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Scharry schreef:
    Ik zit hier als 14-jarige die eigenlijk nooit een echt vriendje heeft gehad... Lang leve de maagdelijkheid.


    Don't be like the rest of them, darling

    Gabumon schreef:
    Ze heeft nog meer vriendjes gehad dan ik in 5 jaar o-O

    Ik in me hele leven. :'D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    (...)
    Ik in me hele leven. :'D


    Ik eigenlijk ook.. xd Maar tussen al die personen waar ik mee heb gehad zit maar 5 jaar geloof ik tussen.. Hou dat niet bij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    The fuck is this shit. o.o
    Ik vraag me echt af wat haar ouders haar leren hoor.


    Deep inside, I've never felt alive