• iemand die ik ken genoemd abc (14) heeft in korte tijd meerdere vriendjes gehad ik heb ze even genummerd

    Ze had eerst mijn 1, helaas krijg die een ander en het was dus uit. Na een paar maanden krijg ze met 2 maar ze woonden 2 uur van elkaar reizen en toen hebben ze het uitgemaakt maar bleven vrienden, na een tijdje kreeg ze met 3, 3 had nog al wat problemen rondom zijn thuissituatie en trok abc daar in mee. Ondertussen is abc naar bed geweest met 2 toen ze elkaar weer eens zagen. Uiteindelijk was het uit met 3 en toen kwam vlak daarna 4 ze hadden wel verkering maar het was een vrije relatie, ondertussen ging ze naar bed met nummer 5 die al 21 is toen ging het later weer uit met 4 ondertussen ging het door met 5. Vervolgens kreeg ze weer met 3 maar ze bleef met 5! toen was het weer uit met 3 en ze besloten vrienden te blijven. Nu heeft ze weer met 1!!!

    ZE HAD AL EEN TIJDJE EEN BUURJONGEN DIE HAAR AAN HET "SOORT VAN STALKEN WAS EN DIE HEEFT NU LOPEN STOKEN EN NU IS HET UIT MET NUMMER 1 EN HAAR ANDERE BUURJONGEN HEEFT HAAR DE LIEFDE MIN OF MEER VERKLAART DUS ER KOMT STRAKS VAST EEN NUMMER ZES!! NIET TE GELOVEN!!!

    omg! dat is toch erg en dit allemaal in een half jaar!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:41 ]


    ©1998

    Jakhals schreef:
    en dan te bedenken dat ik 20 en nog maagd ben :Y)
    maar dit is ook weer het andere uiterste, gewoon niet normaal


    ik denk dat je beter op je 20ste maagd kunt zijn en wachten op de ware dan op je veertiende in het rond neuken......


    ©1998

    Puss schreef:
    (...)

    Oh chiaar en dan heb je ons.

    Mahaha, oh jij mens :'D

    Jakhals schreef:
    en dan te bedenken dat ik 20 en nog maagd ben :Y)
    maar dit is ook weer het andere uiterste, gewoon niet normaal
    Daar is echt niks mis mee. Ik ken oudere mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DrayMalfoy schreef:
    Holy fuck! VEERTIEN EN EEËNENTWINTIG! O.O


    Ik ken iemand van vijftien die gaat met een jongen van bijna tweeëntwintig. :')

    OT: ja.


    Remember when...

    Haha je hebt trouwens gelijk, maar nogmaals voor dat woordje zullen ze je wel geen waarschuwing geven. Ik heb al erger gezien.

    Forum regels
    Topic-titels
    De regels over de topic-titels;
    - Aan de titel moet te zien zijn waar het topic over gaat.
    - De titel mag niet misleidend zijn.
    - Codes in de titel zijn niet toegestaan, zie ‘Codes’ bij Algemeen.
    - Overbodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan in titels. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de Nederlandse spellingsregels.
    - Scheldwoorden zijn niet toegestaan in titels.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    ik denk dat je beter op je 20ste maagd kunt zijn en wachten op de ware dan op je veertiende in het rond neuken......


    haha ja dat bedoelde ik ook
    heb je het er trouwens over gehad met je vriendin, waarom doet ze zo

    Jakhals schreef:
    (...)

    haha ja dat bedoelde ik ook
    heb je het er trouwens over gehad met je vriendin, waarom doet ze zo


    ze denkt dat het normaal is....ik zal haar dit maar niet laten lezen dan hakt ze m'n hoofd er op maar soms zou ik het zo willen doen ik bedoel wat ze doet is echt -geen woorden- xD


    ©1998

    Wauw, het is maar wat je plezant vindt...


    Bad decisions make good stories.

    Oké zoveel jongens vind ik een beetje te gek, maar ik weet hoe raar het kan lopen.. :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat ze zelf wilt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    fail
    ik ben 20 en ik heb nog nooit een vriendje gehad:S
    er zijn allemaal idioten hier


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cloelia schreef:
    Sommige mensen hebben geen hersens. Jammer voor ze dat ze het dan moeten compenseren door iedereen te neuken die ze tegenkomen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmmm schreef:
    fail
    ik ben 20 en ik heb nog nooit een vriendje gehad:S
    er zijn allemaal idioten hier


    Hier niet hoor :')
    Maar dat is echt best wel erg, ja. En dat is zacht uitgedrukt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zerefu schreef:
    (...)
    That ain't love, that's lust.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    LOL!
    Meer heb ik er niet op te zeggen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.