• iemand die ik ken genoemd abc (14) heeft in korte tijd meerdere vriendjes gehad ik heb ze even genummerd

    Ze had eerst mijn 1, helaas krijg die een ander en het was dus uit. Na een paar maanden krijg ze met 2 maar ze woonden 2 uur van elkaar reizen en toen hebben ze het uitgemaakt maar bleven vrienden, na een tijdje kreeg ze met 3, 3 had nog al wat problemen rondom zijn thuissituatie en trok abc daar in mee. Ondertussen is abc naar bed geweest met 2 toen ze elkaar weer eens zagen. Uiteindelijk was het uit met 3 en toen kwam vlak daarna 4 ze hadden wel verkering maar het was een vrije relatie, ondertussen ging ze naar bed met nummer 5 die al 21 is toen ging het later weer uit met 4 ondertussen ging het door met 5. Vervolgens kreeg ze weer met 3 maar ze bleef met 5! toen was het weer uit met 3 en ze besloten vrienden te blijven. Nu heeft ze weer met 1!!!

    ZE HAD AL EEN TIJDJE EEN BUURJONGEN DIE HAAR AAN HET "SOORT VAN STALKEN WAS EN DIE HEEFT NU LOPEN STOKEN EN NU IS HET UIT MET NUMMER 1 EN HAAR ANDERE BUURJONGEN HEEFT HAAR DE LIEFDE MIN OF MEER VERKLAART DUS ER KOMT STRAKS VAST EEN NUMMER ZES!! NIET TE GELOVEN!!!

    omg! dat is toch erg en dit allemaal in een half jaar!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:41 ]


    ©1998

    I don't want to live on this planet anymore. :Y)
    En btw, ja.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Holy shit. Dit is gestoord.
    En hilarisch. Maar toch meer gestoord. Sorry maar ik kan me gewoon niet inhouden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jups,je vriendin is een ****.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Die vriendin van jou kent geen liefde, tenminste als ik dit zo lees..

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 1:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHAAHHA deze mensen.


    I live for the applause, you will die for it.

    DrWhooves zei op 24 mei 2012 - 17:16:

    *pakt Death note* Volledige naam graag


    OMG moest heel hard lachen toen ik dit las ^

    maar ik denk dat het in een half jaartje wel een beetje heel veel voor een 14 jarige is maar ik vind niet dat je dan meteen een **** bent


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dat ze nog geen soa heeft, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Dat ze nog geen soa heeft, lol.


    condooms.....
    o nee die waren te klein bij die van 21....
    Faal


    ©1998

    Destiel schreef:
    omg! dan ben ik heel erg blij dat ik nog niemand heb... en op je 14 al seks?
    dan heb je niet echt zelfrespect volgens mij... ik vind dat je pas seks mag hebben vanaf je 16/17e.. maar dat is mijn mening:X


    Legaal mag je ook pas op je 16e sex hebben.
    Maar ik vind dat het verder helemaal aan de situatie ligt.
    Als je 14 bent en je bent al een tijdje met dezelfde, dan snap ik dat je op een gegeven moment verder wilt.
    Al is dat bij "abc" een ander verhaal. qq


    Tell me about it, stud.

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    condooms.....
    o nee die waren te klein bij die van 21....
    Faal


    Hahahahaha.
    En trapte ze daarin?


    Tell me about it, stud.

    Scharry schreef:
    Ik zit hier als 14- 15jarige die eigenlijk nooit een echt vriendje heeft gehad... Lang leve de maagdelijkheid.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lol.
    Mijn vriendin slaapt met drie jongens in een bed en zoent met vijf op een avond, allemaal in het weekend. YOLO.
    "De jeugd van tegenwoordig"

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:26 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het trouwens eerder frustrerend dat een topic als dit zo lang actief blijft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Ik vind het trouwens eerder frustrerend dat een topic als dit zo lang actief blijft.


    well you just bumped it like i do right now (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Cosette schreef:
    Ik vind het trouwens eerder frustrerend dat een topic als dit zo lang actief blijft.


    moet je vooral blijven reageren dan blijft ie nog langer actief _O_

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 16:00 ]


    ©1998