• Hier hoeft niet meer op gereageerd worden, ik bedank de meeste mensen voor hun adviezen. Ik heb er zeker wat mee gedaan, het gaat al een stuk beter. Thank you!


    Brutus schreef:
    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:29 ]


    Me so good.

    Gewoon thuisblijven!
    Dat je het al inziet is de eerste stap...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind dit best een nutteloos topic. Als je echt met iets wilt stoppen, dan doe je dat gewoon zonder meer.


    effort never betrays you

    What the fuck? Je bent vijftien! Ik ben ook vijftien en ik ben nog nooit uitgegaan en ik heb nog nooit iemand gezoend! Sorry, maar ik ben het helemaal met je eens :'). Gelukkig weet je het zelf ook. Misschien moet je een dagboek nemen en erin schrijven? Dat werkt soms heel goed. Gewoon niet meer doorgaan met dit gedrag.


    The odds are néver in our favor.

    Je bent zelf de gene die het in haar handen heeft. Alleen jij kan het veranderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen last van...ik ben meestal erg argwanend als ik uitga, waardoor ik automatisch erg voorzichtig ben


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cresseyde schreef:
    Gewoon thuisblijven!
    Dat je het al inziet is de eerste stap...

    Ik wil niet thuisblijven. I'll miss out.


    Me so good.

    Nighthawk schreef:
    Ik vind dit best een nutteloos topic. Als je echt met iets wilt stoppen, dan doe je dat gewoon zonder meer.


    Ik heb ergere topics gezien. Sommige mensen moeten voer hun problemen praten of het van zich af zettem. Dat doet ze hier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik wil niet thuisblijven. I'll miss out.

    Dan doe je het zelf. Als je thuis blijft verander je, je 'patroon'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zoiets gebeurd mij niet, ik ben 14 en ik heb ook nog nooit gezoend. Je moet serieus stoppen, ga niet meer uit ofzo? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Nou ik zou zeggen, begin met minder alcohol drinken, dan kan je nog nadenken voordat je besluit iemand te zoenen.

    Niet uitgaan lost het probleem ook niet op, je vermijdt het alleen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je het inziet, is dat de eerste stap naar verbetering, minder alcohol zou ook wel kunnen helpen, helemaal gezien je nog geen eens 16 bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Misschien standaard alleen maar cola drinken? Dan ben je tenminste nuchter.
    Ben je op de hoogte van de gevolgen van alcohol? Dan schrik je wel terug..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga je altijd alleen uit?

    probeer gewoon eens een week (of twee) niet uit te gaan. Koop een zak chips en bekiijk lekker een filmpjea


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nimh schreef:
    Nou ik zou zeggen, begin met minder alcohol drinken, dan kan je nog nadenken voordat je besluit iemand te zoenen.

    Niet uitgaan lost het probleem ook niet op, je vermijdt het alleen.

    Ik heb al vaker geprobeerd te stoppen met drinken, maar ik kan het niet. Ik drink mijn gevoelens weg.


    Me so good.