• Hier hoeft niet meer op gereageerd worden, ik bedank de meeste mensen voor hun adviezen. Ik heb er zeker wat mee gedaan, het gaat al een stuk beter. Thank you!


    Brutus schreef:
    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:29 ]


    Me so good.

    Cardew schreef:
    Ga je altijd alleen uit?

    volgens mij ligt het ook daaraan, ik ga uit met iemand die zelf ook een slet is.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik heb al vaker geprobeerd te stoppen met drinken, maar ik kan het niet. Ik drink mijn gevoelens weg.

    Misschien moet je hulp gaan zoeken bij een volwassene.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik wil niet thuisblijven. I'll miss out.



    Dan wil je ook niet stoppen, ga niet uit dan. Je doet te moeilijk(cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Biologist schreef:
    Misschien standaard alleen maar cola drinken? Dan ben je tenminste nuchter.
    Ben je op de hoogte van de gevolgen van alcohol? Dan schrik je wel terug..

    Ik was altijd streng tegen alcohol, maar je zou me nu bijna een verslaafde kunnen noemen. En ja je kan jezelf in coma zuipen. En een hangover krijgen.


    Me so good.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Dan wil je ook niet stoppen, ga niet uit dan. Je doet te moeilijk(cat)


    THIS.


    The universal language of art.

    Aan de frisdrank in plaats van aan de alcohol, en misschien wat minder uitgaan in plaats van helemaal stoppen met uitgaan? Of op tijd naar huis. Is moeilijk als je het zelf moet doen, snap ik, maar je voelt je ook veel beter als het wel lukt :) En anders plan je gewoon andere dingen op die avonden? Gewoon bij een vriendin thuis, of weet ik veel naar familie ofzo.


    Life is hard and then we die

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Dan wil je ook niet stoppen, ga niet uit dan. Je doet te moeilijk(cat)

    (cat)
    Ik wil geen slet zijn. Wil ik echt niet. Maar niet meer uitgaan verhelpt mijn probleem echt niet hoor. Alsof het zo gemakklijk is (':


    Me so good.

    Ik heb alle reacties even bekeken, en ik denk dat het misschien een goed idee is om met een volwassene te gaan praten of zo?


    The universal language of art.

    Als alcohol drinken en jongens zoenen de enige manier is om je problemen te vergeten, dan heb je best wel een probleem. Probeer voor alle problemen die je hebt een oplossing te vinden en praat met vrienden en familie, en dan zal je vanzelf misschien ook minder de drang hebben om zoveel te drinken? ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BIEBERCREW schreef:
    Ik heb alle reacties even bekeken, en ik denk dat het misschien een goed idee is om met een volwassene te gaan praten of zo?


    Amen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BIEBERCREW schreef:
    Ik heb alle reacties even bekeken, en ik denk dat het misschien een goed idee is om met een volwassene te gaan praten of zo?

    Ik vind het nogal een 'eng' idee om over mn gevoelens te praten. Zelfs hier op Q posten kost me veel moeite. Ik denk dat ik bang ben voor hun oordelen, maar ik zal eens kijken of ik een geschikt iemand kan vinden. Bedankt [:


    Me so good.

    Cadentium schreef:
    What the fuck? Je bent vijftien! Ik ben ook vijftien zestien en ik ben nog nooit uitgegaan en ik heb nog nooit iemand gezoend! Sorry, maar ik ben het helemaal met je eens :'). Gelukkig weet je het zelf ook. Misschien moet je een dagboek nemen en erin schrijven? Dat werkt soms heel goed. Gewoon niet meer doorgaan met dit gedrag.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brutus schreef:
    (...)
    volgens mij ligt het ook daaraan, ik ga uit met iemand die zelf ook een slet is.

    Ah, kijk.
    Ken je dan niemand die geen slet is en die jou een beetje in toom kan houden?

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik vind het nogal een 'eng' idee om over mn gevoelens te praten. Zelfs hier op Q posten kost me veel moeite. Ik denk dat ik bang ben voor hun oordelen, maar ik zal eens kijken of ik een geschikt iemand kan vinden. Bedankt [:
    Als ik de reacties zo bekijk denk ik dat je moeite hebt met prioriteiten stellen en jezelf willen veranderen. Een volwassene kan je daar juist heel goed bij helpen. Hulp zoeken is eng, dat begrijp ik, maar het kan echt heel opluchtend zijn.


    Life is hard and then we die

    Cardew schreef:
    (...)
    Ah, kijk.
    Ken je dan niemand die geen slet is en die jou een beetje in toom kan houden?

    Ik heb wel een nicht die tegen drinken is, ik zal haar eens vragen (:


    Me so good.