• Hier hoeft niet meer op gereageerd worden, ik bedank de meeste mensen voor hun adviezen. Ik heb er zeker wat mee gedaan, het gaat al een stuk beter. Thank you!


    Brutus schreef:
    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:29 ]


    Me so good.

    Er zijn genoeg leuke dingen die je kan doen! Zoek een minder schadelijke...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Stop met uitgaan. Klaar probleem opgelost. (krul)


    -

    Nighthawk schreef:
    Ik vind dit best een nutteloos topic. Als je echt met iets wilt stoppen, dan doe je dat gewoon zonder meer.

    Niet iedereen kan dat zomaar.

    Schrijf het van je af.
    En dwing jezelf om sinas of cola te drinken tijdens uitgaan. O, en als je dan toch bezig bent... Schop die slet ook aan de kant. Voordat je het weet, heb je een reputatie en willen jongens je niet meer. Meisjes willen geen vriendinnen zijn met sletten. Zo gaat de vicieuze cirkel rond.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eigenlijk vind ik het best wel grappig hoe jij over jezelf praat.. :')
    Maar het is al heel goed van je om het zelf toe te geven! Nu de rest nog, daar kan alleen jij aan werken(:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Misschien kun je beginnen met een zogenaamd 'positiviteits boekje'. Hierin schrijf je dagelijks een gebeurtenis op die je zelf als positief hebt ervaren. Dit kunnen de 'grotere' dingen zijn zoals dat je een avond geen alcohol gedronken heb, maar het mogen ook de 'kleinere' dingen zijn zoals dat het bijvoorbeeld heerlijk weer was vandaag en dat je daarvan genoten hebt.

    Misschien denk je nu 'da fuq wat moet ik dáár nu weer mee'. Maar als je zo'n boekje bij blijft houden, en je dus blijft focussen op de dingen die goed gaan, krijgen mensen in veel gevallen een positiever zelfbeeld en een positievere blik op de wereld.

    Gezien je je nu in een rot periode gevind, kan het kijken naar de positieve dingen misschien een 'verlichting' geven, waardoor dat 'sletterige' misschien ook minder wordt.

    Hoe dan ook: als je jezelf écht wilt veranderen, zul je er wat voor moeten doen, op welke manier dat dan ook is. Misschien wordt het moeilijk, misschien is het juist makkelijk, maar als je écht verandering bij jezelf wilt zien, dan moet je er voor gaan! Succes! (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:05 ]


    Inspiration can hit you any time

    Die kutvriendinnen zijn als ik het hoor geen vriendinnen, dus noem ze niet zo, denk ik. Stel je grenzen en blijf bij jezelf. Blijf thuis en spreek met je ouders af hoe vaak je mag uitgaan en het budget voor drank. Spreek met jezelf af dat je één keer in de twee weken of zo een drankje mag, een vrij lichte en maximaal één keer per week uit. Hou je eraan en vraag mensen in je directe omgeving te helpen en te motiveren, stimulatie van je ouders zou fijn zijn en praat er met ze over. Ik vind het heel naar voor je, ik kan alleen zeggen: Don't let your hair hang down and kick some ass!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Schrijf het van je af.
    En dwing jezelf om sinas of cola te drinken tijdens uitgaan. O, en als je dan toch bezig bent... Schop die slet ook aan de kant. Voordat je het weet, heb je een reputatie en willen jongens je niet meer. Meisjes willen geen vriendinnen zijn met sletten. Zo gaat de vicieuze cirkel rond.

    Jongens willen je juist wel cuz you're easy *awesome face*
    Sam, are you suggesting that dudes always follow their dicks? Yeah, I am. Why u askin'?
    How fucking stereotype. That's lame Sam. Yeah I know. Gotta love my school and the dudes in it, who apparently prove me right in my assumptions. Too bad the bad ones always fuck it up for the good ones. And I'm talkin' to myself. In English.

    Je hoeft niet te stoppen met uitgaan, alleen stoppen met je als een slut te gedragen. Doe wat ik doe: drink hardcore Fristi als je uitgaat. Gangsta jongeh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cadentium schreef:
    What the fuck? Je bent vijftien! Ik ben ook vijftien en ik ben nog nooit uitgegaan en ik heb nog nooit iemand gezoend! Sorry, maar ik ben het helemaal met je eens :'). Gelukkig weet je het zelf ook. Misschien moet je een dagboek nemen en erin schrijven? Dat werkt soms heel goed. Gewoon niet meer doorgaan met dit gedrag.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Misschien is minder uitgaan een optie, of gewoon niet drinken. En misschien nog iets beters: ga ergens uit waar je geen alcohol meekrijgt als je nog geen zestien bent. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mebarak schreef:
    Je bent zelf de gene die het in haar handen heeft. Alleen jij kan het veranderen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Misschien gewoon niet uit gaan en elke avond gewoon rustig wat thuis doen? En ik zou ook een vervangen voor Alcohol zoeken, want het is voor hersenen voor ze volgroeid zijn D: - en natuurlijk ook voor andere organen-
    Misschien frisdrank drinken?- erger ik drink niet eens frisdrank :'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:27 ]


    Me so good.

    Goed zo. Ik ben in ieder geval trots op je. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Goed zo. Ik ben in ieder geval trots op je. :Y)

    n'ahw, dat motiveert me nog meer c:


    Me so good.