• Hier hoeft niet meer op gereageerd worden, ik bedank de meeste mensen voor hun adviezen. Ik heb er zeker wat mee gedaan, het gaat al een stuk beter. Thank you!


    Brutus schreef:
    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:29 ]


    Me so good.

    Barnabas schreef:
    Goed zo. Ik ben in ieder geval trots op je. :Y)


    Ik ook! Het is echt een grote stap op de goede weg. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je bent pas 15..
    Ik vind dit zielig, en zeker als je er een topic over maakt en dat we niet moeten reageren..

    Als je echt wilt stoppen doe je dat gewoon, ik denk dat jij gewoon aandacht wilt..

    Mijn mening..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Je bent pas 15..
    Ik vind dit zielig, en zeker als je er een topic over maakt en dat we niet moeten reageren..

    Als je echt wilt stoppen doe je dat gewoon, ik denk dat jij gewoon aandacht wilt..

    Mijn mening..

    Ugh, ze zegt toch dat ze haar leven betert? Ik snap niet dat je haar nu nog eens de grond in boort.
    Beetje flauw om te zeggen dat ze aandacht zoekt, terwijl ze juist misschien wel hartstikke onzeker is.
    Tegen een drugsverslaafde zeg je toch ook niet dat hij "gewoon" moet ophouden? Weird.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ugh, ze zegt toch dat ze haar leven betert? Ik snap niet dat je haar nu nog eens de grond in boort.
    Beetje flauw om te zeggen dat ze aandacht zoekt, terwijl ze juist misschien wel hartstikke onzeker is.
    Tegen een drugsverslaafde zeg je toch ook niet dat hij "gewoon" moet ophouden? Weird.

    Same opinion.
    Amen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cadentium schreef:
    What the fuck? Je bent vijftien! Ik ben ook vijftien en ik ben nog nooit uitgegaan en ik heb nog nooit iemand gezoend! Sorry, maar ik ben het helemaal met je eens :'). Gelukkig weet je het zelf ook. Misschien moet je een dagboek nemen en erin schrijven? Dat werkt soms heel goed. Gewoon niet meer doorgaan met dit gedrag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Serophina schreef:
    Je bent pas 15..
    Ik vind dit zielig, en zeker als je er een topic over maakt en dat we niet moeten reageren..

    Als je echt wilt stoppen doe je dat gewoon, ik denk dat jij gewoon aandacht wilt..

    Mijn mening..

    Stfu.
    Serieus, ik heb geeneens zin om je uit te leggen wáarom. Jij bent mijn tijd niet waard [:
    en .. hou je mening.. maar voor je .. de volgende keer.. [;


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Even een update:
    Ik heb zeker wat gedaan met jullie adviezen. Ik ben niet echt uitgeweest. Had wel twee kleine feestjes met alcohol en het is me gelukt om éen avond niets van alcohol binnen te krijgen. Helaas kon ik me de volgende dag niet meer inhouden. Maar ik werk eraan en ik heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken. Verder heb ik me niet meer als een slet gedragen, dus whore-ay for me!
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen, Q is en blijft een plek waar ik alles kwijt kon en het heeft me écht geholpen. C:


    Niet dom bedoeld ofzo :3 maar ben je verslaafd?

    Ps. ik hoop dat alles je gaat lukken! =)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Niet dom bedoeld ofzo :3 maar ben je verslaafd?

    Ps. ik hoop dat alles je gaat lukken! =)

    Ik denk zelf van niet, maar van andere mensen hoor ik weer wel dat ik een alcolist ben. Maar dat is iets wat ik niet wil zijn dus werk ik eraan [:


    Me so good.

    Omdat de beginpost is gewijzigd weet ik niet precies hoe het zit, maar, ik wens je veel succes met alles!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik denk zelf van niet, maar van andere mensen hoor ik weer wel dat ik een alcolist ben. Maar dat is iets wat ik niet wil zijn dus werk ik eraan [:




    Ah okey, dat is al fijn om te horen dat je er in iedergeval aan werkt :3 alcohol maakt je namelijk alleen maar kapot. Misschien kun je professionele hulp krijgen?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nouja op zich kan ik het denk ik ook nog wel begrijpen. Als je er eenmaal in zit is het ook lastig om er uit te komen. Waarschijnlijk drinken je vrienden dus ook gewoon, en dan lijkt het mij heel erg makkelijk om mee te gaan. Ik vind het echt al heel sterk van je dat je het probeert en inziet en dat het je gelukt is om 1 avond niet te drinken. Ik hoop echt dat je sterk genoeg bent om dit vol te houden.

    Maar verslaafd ben je in mijn ogen als je niet meer drinkt omdat je het lekker vindt, maar omdat het moet. En dan niet alleen als je op een feest bent, maar ook thuis.

    I'm proud of ya' too (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.