• Ik vindt haar tof. Ze heeft een mooie stem. Wie is nog meer fan van haar? Hier is een nummer:
    http://nl.youtube.com/watch?v=YGQ6syowJoY&NR=1


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hmm. Is niet echt mijn ding.


    Bored.

    ik ken hara ni en wil haar ni kennen ook

    Ik vind haar op de een of andere manier heel erg raar. De muziek is niet mijn smaak.


    blame the bully.

    Mijn ouders werden gek van Tokio Hotel en Avril Lavigne dus moest ik maar iets anders zoeken. Toen werd het Within Temtation. Toen even Cinema Bizare en Metallica. En nu dit.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mijn ouders werden gek van Tokio Hotel en Avril Lavigne dus moest ik maar iets anders zoeken. Toen werd het Within Temtation. Toen even Cinema Bizare en Metallica. En nu dit.

    Als je nou gewoon iets van Bring Me The Horizon ofzo zoekt, gewoon puur om je ouders gek te maken, mag je daarna weer luisteren wat je wilt. Teminste, dat zou ik doen. :'D


    blame the bully.

    Goed idee. Ik kocht vandaag de popcorn en daar stond een poster in van Slipnot ofsoiets. Ik werd er bijna bang van en als ik nou daar de hele dagen naar luister worden ze gewoonweg gek.
    Maar ik vindt Stefanie net zoals bij Amy Winehouse, je moet de stem er maar voor hebben.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Goed idee. Ik kocht vandaag de popcorn en daar stond een poster in van Slipnot ofsoiets. Ik werd er bijna bang van en als ik nou daar de hele dagen naar luister worden ze gewoonweg gek.
    Maar ik vindt Stefanie net zoals bij Amy Winehouse, je moet de stem er maar voor hebben.

    Ja dat is zeker, zingen kan ze wel. n_n


    blame the bully.

    Niet geweldig ofzo, maar coupletten vind ik leuker gezongen dan het refrein x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vind het saai

    Haar stem is wel oké,
    maar ik vind haarzelf er niet zo mooi uitzien.
    Niet dat ik zo mooi ben hoor^^

    xoxox.


    Hey love.