• oke, dit gaat best wel lang worden denk ik. het gaat namelijk over een jongen, waar ik al heel lang verliefd op ben, we zijn heel goeie vrienden en cammen en praten best wel veel. elke keer als hij smst stuurt hij drie kusjes mee, en soms, geeft hij me echt het gevoel dat hij ook op mij is. Maar, ik had het hem vertelt, en hij plaagt me er best wel mee nu. niet zo erg pesten ofzow, gewoon plagen. En soms word ik daar kittig om en hebben we ruzie. En als het dan weer goed is, dan begint hij over mensen die allemaal verliefd op hem zijn, en hij scheld ook wel best vaak mensen uit over ; draak, vuil wijf, homo enzo. hij geeft echt geen duidelijke tekens of hij op mij is of niet. En ik wil het eigenlijk wel weten :s, weten jullie hoe ik hem misschien kan overhalen om te zeggen of hij op mij is of niet? x


    If you believe in yourself, can everyting come true

    Je hebt het hem verteld en hij gedraagt zich zo, ipv van je te vertellen dat hij jou ook leuk vindt. Dat betekent dat hij jou niet leuk vindt, anders had hij dat wel gezegd, gezien hij weet dat jij hem ook leuk vindt en er dus wat dat betreft niks mis kan gaan.

    Maar andersmoet je het hem gewoon recht in zijn gezicht vragen. Dan kan hij niet ontwijken, lijkt mij.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Straight to the point?
    Vraag gewoon hoe hij zich voelt en dat je een eerlijk antwoord wilt.

    Ehm, no offence, maar hij klinkt best wel raar... Met dat schelden enzo en jou vertellen wie er wel niet allemaal op hem verliefd zouden zijn...

    Maar als je het echt wil weten, zou ik gewoon proberen er nog eens een goed gesprek met hem over te hebben. Wel face to face, niet via internet.

    Ik zou het hem gewoon op de man af vragen. Mss probeert hij je gwn jaloers te maken.Als hij niet wil antwoorden moet je het "onderzoekn" , je kan aan veel tekens zien of een jongen je leuk vindt of niet.
    Suc6!!


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    Yoda schreef:
    Je hebt het hem verteld en hij gedraagt zich zo, ipv van je te vertellen dat hij jou ook leuk vindt. Dat betekent dat hij jou niet leuk vindt, anders had hij dat wel gezegd, gezien hij weet dat jij hem ook leuk vindt en er dus wat dat betreft niks mis kan gaan.

    Maar andersmoet je het hem gewoon recht in zijn gezicht vragen. Dan kan hij niet ontwijken, lijkt mij.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yoda schreef:
    Je hebt het hem verteld en hij gedraagt zich zo, ipv van je te vertellen dat hij jou ook leuk vindt. Dat betekent dat hij jou niet leuk vindt, anders had hij dat wel gezegd, gezien hij weet dat jij hem ook leuk vindt en er dus wat dat betreft niks mis kan gaan.

    Maar andersmoet je het hem gewoon recht in zijn gezicht vragen. Dan kan hij niet ontwijken, lijkt mij.


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik zou het hem recht in zijn gezicht vragen, wat heb je er nu aan dat hij zo stom en raar zit te doen? Ik heb eigenlijk een klein vermoeden dat hij niet op je is, sorry als het kwetsend over komt maar als hij nog niet heeft verteld dat hij ook gevoelens heeft voor jou, terwijl hij wel weet van jou gevoelens, dan zegt dat denk ik toch al voldoende. Tenzij als hij nog niet goed weet of hij jullie vriendschap op het spel wil zetten voor een relatie, misschien is hij nog niet klaar voor een vaste relatie, ... het kan vanalles zijn :) dus vraag die gast waar je staat, dan weet je het meteen ;) good luck!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Yoda schreef:
    Je hebt het hem verteld en hij gedraagt zich zo, ipv van je te vertellen dat hij jou ook leuk vindt. Dat betekent dat hij jou niet leuk vindt, anders had hij dat wel gezegd, gezien hij weet dat jij hem ook leuk vindt en er dus wat dat betreft niks mis kan gaan.

    Maar andersmoet je het hem gewoon recht in zijn gezicht vragen. Dan kan hij niet ontwijken, lijkt mij.


    Bad decisions make good stories.

    Alucard schreef:
    Straight to the point?
    Vraag gewoon hoe hij zich voelt en dat je een eerlijk antwoord wilt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt