• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Hij vindt me lief, leuk, aardig, knap en al die dingen, dat vindt iedereen, toch Finnie?' Ik kijk hem lief aan. 'Jacky, je moet die jongen met rust laten, straks krijgt hij nog nachtmerries over jou'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Oke, eigen schuld dikke bult,' zegt Jacky,' dan zeg ik het wel hier. Althans, vraag ik het hier. Wat vind je van Jane?' Ik moet lachen en kijk haar verbaasd aan.
    'Waar komt deze vraag opeens vandaan?', vraag ik met gefronste wenkbrauwen. Hoewel ik me stoer probeer te houden, voel ik hoe mijn wangen toch rood worden.


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Nieuwsgierig,' zeg ik. 'Niets persoonlijks, maar het is niet dat ik interesse in je heb op liefdesgebied. Maar aangezien Janiebanie hier een vriendin van me is geworden, en je wel vaak naar haar kijkt. Maar goed, ik kap al. Want niemand wilt nachtmerrie's over mij.' toen ik het over liefde had, had ik gekeken naar Jasper, die niet naar mij keek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Gash, Jacky, jij bent vermoeiend.', zeg ik lachend na haar hele uitleg. 'Geen wonder dat ik nachtmerries van je ga krijgen.'
    'En ja, ik vind je ontzettend leuk, lief, aardig, knap en grappig. Wil je met me trouwen?', vraag ik breed grijnzend aan Jane. 'Nee mopje!', gooi ik er meteen achteraan.

    [Guys, ik ga slapen. Mijn ogen vallen zo ongeveer dicht. Morgen ben ik er weer!]


    The truth may be orange!

    [Goodnight ^^ dat je maar veel nachtmerries mag krijgen over Jacky ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarschijnlijk zal dat gebeuren, ja :) ]


    The truth may be orange!

    Jane
    'En ja, ik vind je ontzettend leuk, lief, aardig, knap en grappig. Wil je met me trouwen?' vraagt hij breed grijnzend aan me. 'Nee mopje!'Zegt hij erachteraan.
    'Wil je niet met me trouwen?' Vraag ik met een pruillip. 'Het leek me wel een leuk idee, in het buitenland, aan het strand. De bruiloft zou dan zo in een blad kunnen komen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:


    Ik volgde het gesprek tussen de andere allang niet meer. Ik keek nu vooral uit het raam, en luisterde naar muziek. Even keek i Jacky haar kant op en keek snel weer weg. Jacky leek helemaal niet om Mary. Mary had wit/blond haar en grijze ogen. Ik dacht diep na en zei per ongeluk hard op: "Jacky lijkt niet op Mary."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [See you tomorroww, slaaplekker! ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Samenvatting vanaf topic 1 pagina... 5 of zo? D:]

    [@Dragneel, dat is niet lastig :D bijna iedereen zit in de bus, die ook bijna gaat vertrekken. Finn vind waarschijnlijk Jane leuk. Jasper aka Jasperos aka Jappie aka Ferdinand en Jacky zitten naast elkaar. Ze hebben beide iemand verloren om wie ze geven, en denken elkaar te snappen, zonder het beide hard op gezegd te hebben. Oja, en volgens mij beginnen ze elkaar leuk te vinden. En dan heb je ook nog Justin, Megan, Orlando, Allison en Emma in de bus zitten. Voor de rest weet ik het niet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    Opeens hoor ik Jasper zeggen:
    'Jacky lijkt niet op Mary.' en ik wist wat dat betekent. Hij vergelijk me met haar, of zag in iedergeval dus de verschillen. Ik gaf er express geen respons op, omdat ik wist dat Jasper niet over Mary wilde praten. En ik hoopte dat de andere het ook vergaten dus zei ik:
    'Mag ik dan je getuigen zijn, Janiebanie?' vraag ik glimlachend. 'Het lijkt me erg leuk als jullie trouwen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is Emma nog steeds in gesprek met Ayame? Nee zeker.]

    Jasper:

    "Ik ben ook uitgenodigd, toch?" Vroeg ik toen ik iets hoorde over een bruiloft.
    Waarschijnlijk was het grappig bedoeld. Ik zette mijn muziek uit en begon weer op te letten. "Ik vraag me af waarneer we weggaan." Zei ik voor de 1000ste Keer. Ik kon ook niet tegen wachten en was altijd ongeduldig.

    Lars:

    Ik zuchte even. "Ja, jij en Finn, woehoe." Zei ik zo vrolijk mogelijk. Waarom, waarom kon ik niet is een keer gelukkig worden. Ik ging wat rechterop zitten.
    Tuurlijk was ik weer verliefd op een onbereiknaar iemand, zo was het immers
    altijd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ik ben ook uitgenodigd, toch?' vraagt Jasper, warna hij zijn muziek uit zet. En voor de zoveelste keer vraagt; 'Ik vraag me af wanneer we weggaan.'
    Toen hoorde ik Lars zuchten: 'Ja, jij en Finn, woehoe.' hij had het tegen Jane. Ik keek richting Jasper, die naast me zat.
    'Als jij in pak er heen gaat, ga ik in een jurkje. En geloof me, dat is heel wat, ik draag nooit jurkjes.' zeg ik tegen Jasper. Ineens heb ik een idee: 'We kunnen samen er heen gaan,' en ik buig me iets naar hem toe en fluister in zijn oor: 'En dan als verrassing een nummer voor ze spelen. Beide gitaar en zingen.' Ik wist dat het niet zou komen, maar ik zag het al helemaal voor me/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.