• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Lars:

    "Oke, klink logisch." Zeg ik. Ik denk even na. Zal ik vragen of ze erbij komt zitten, zou wel moeten. Ik zucht. "Kom gewoon bij ons zitten, is heel gezellig." Zeg ik overtuigend. "Hoe oud ben jij eigenlijk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik plofte neer op de stoel naast hem toen hij me ervan had overtuigd dat het gezellig zou zijn. 'Hoe oud ben jij eigenlijk?' vroeg hij me toen. 'Ik ben net 17 geworden, en jij?' vroeg ik toen ik mijn iPod opborg in mijn tas.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky [ik typte hier alweer eerst Jasper xD gelukkig had ik het op tijd door xd]

    'Het zal vast bestaan,' zegt Jasper. En hij stelt een volgende vraag:
    'Hoelang moet jij iemand kennen voordat je 'verliefd' kan zijn op diegene?' De vraag werd persoonlijk en ik voelde me vanbinnen onrustig worden. Ik antwoordde naar eerlijkheid:
    'Ik weet het niet, ik nam mezelf voor om niet meer verliefd te worden, niemand meer toe te laten...' mijn stem stierf weg. Ik herpakte mezelf en vervolgde: 'ik word niet gauw verliefd, eigenlijk nooit. Maar ja, je hebt altijd nog uitzonderingen op de regels,' dit was het punt waarop ik moest beslissen, Jasper wel of niet toelaten in mijn leven. Ik dacht na en nam mijn beslissing,' ook op deze..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gezellig, Lars en Felicia zitten voor Jasper en Jacky :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat een gezelligheid daar in de bus, ik denk dat ik de vakantie daar maar doorbreng :D]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Woeshj, yeaahhh. Je blijft ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "Ik ben de jongste van dit hele gebeuren. Ik ben namelij twee weken gelden 16 geworden." Zeg ik half lachend. "Ik weet niet og het iets goeds is, maar dat zullen we zien." Iedereen is moe en/of geirriteerd, ik moest toegeven, we stonden te lang stil. "Nog speciale talenten?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Speciale talenten.. Hmm..' zuchtte ik terwijl ik diep nadacht. Wat verstond hij nou onder speciale talenten, ik kon dansen, maar zo speciaal is dat niet toch? 'Nee niet echt, jij?' lachtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Het is heel schmé dat je blijft)

    Jasper:

    Ik knikte. Weer keek ik uit het raam. Nu moest ik gaan beslissen of Jaky het waard was. Ik dacht even aan hoe het geweest zou zijn als Mary nog leefde. Helaas was dit niet het geval. "Oke. Ik uhh.. ik.... ik zeg veel te vaak uh. En ik ben blij met wat je zegt." Ik lach naar haar en strijk een pluk van haar haar achter haar oor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Okay ik probeerde op te zoeken wat schmé is, maar ik ben er nog niet achter of het positief of negatief is..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Ik kan boogschieten, voetballen, tekenen en schrijven. Dus nee, ik kan niks dat echt speciaal is. Wat zijn je gewone talenten." Verbeter ik mezelf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Schmé is mijn woordje. Ik gebruik het om aan te geven dat ik iets leuk/grappig/cool of fijn vind.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij knikte, en keer weer uit het raam. Het duurde even, tot hij zei:
    'Oke. Ik uhh.. ik... ik zeg veel te vaak uh. En ik ben blij met wat je zegt.' Hij lacht naar me, en strijkt een pluk van mijn haar achter mijn oor. Ik lach naar hem terug, ik wist niet of ik goed deed aan mijn beslissing, maar voor nu voelde die goed. Ik keek heel even omhoog, of daar denkbeeldig mama zou zijn, en stuurde een gedachte naar haar:
    Ik houd van je mam, ik ga verder met leven.
    En ik keek weer naar Jasper. En ik flapte er ineens uit:
    'Ben je verliefd op iemand, nu?'
    Shit, Jacky, wat vraag je.

    [Voor Felicia, over de beslissing die Jasper en Jacky beide nemen. Ze hebben beide iemand verloren van wie ze hielden, Jasper Mary, zijn vriendin. En Jacky heeft haar moeder zien sterven. En beide waren ze niet van plan om iemand nog dicht bij un hun beurt te laten komen. Wat dus bij beide gebeurt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik kan dansen, ik leer gitaar en piano spelen en mijn broertje heeft me een klein beetje leren voetballen, maar om dat nou een talent te noemen.' zei ik. 'Ik noem het meer hobby's.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Hoezo hobbie,Ik knikte. "Nou als je vragen heb over iemand hier kan je ze stellen, ik heb al zo een beetje met iedereen hier gepraat."


    We've lived in the shadows for far too long.