• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jacky
    'Tuurlijk ga ik mee,' gniffelt Jasper. En hij laat me los en veegt zijn tranen weg. En hij leunde tegen het raam. Ik denk dat we het leuk gaan hebben hier, en Jasper. Mijn hart wist het al, maar het drong tot mijn verstand door, ik vond Jasper leuk. En hij kwam dicht bij me. Dan onderbreekt Jasper mijn gedachten:
    'Weet je, het is drie uur, we kunnen vertrekken hoor.' en hij stak zijn armen naar mij uit.
    'Kom je voor tegen me aanliggen J?' Hij kortte mijn naam af, wat ik leuk vond. Ik hoefde er niet over na te denken, en ga tegen hem aanliggen. Ik ken hem pas 2 uur, maar het voelt nu al zo vertrouwd. Dan vraag ik zachtjes aan hem:
    'Hoe denk je dat het zal zijn, in Spanje?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oke, ik wacht wel even.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ze is offline x'D dan vertrekt de bus morgen dus, althans, niet nu in iedergeval. Dus we zitten nog even te wachten xD Doe maar gewoon tekst, zonder dat de bus start xd]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 0:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wij spammen echt dit hele topic vol(typing). maar js. Ik kan niet slapen, het is te warm.(cat)
    Ik zit weer vage liedjes te luisteren xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    "Ik weet niet. Ben er nog nooit geweest." Ik zuchtte even en aaide door haar haar. "Ik hoop dat het net zo mooi is als jij bent." Mompelde ik zachtjes en keek uit het raam. Ik kon neit wachten tot we er eindelijk waren. Het ging zo leuk worden. Ik keek naar Lars die er roerloos bij zat. waarschijnlijk ws hij alweer inslaap gevallen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Iemand moet het toch doen xD]

    Jacky
    'Ik weet het niet. Ben er nog nooit geweest,' zuchtte Jasper en hij aaide door mijn haar. 'Ik hoop dat het net zo mooi is als jij bent.' mompelde hij zachtjes. Ik wist niet waar dit heen ging, en ik was bang. Bang dat hij het niet meende, en bang dat ik hem zou verliezen. Ik begreep mezelf niet meer, altijd lukte het me om mensen niet te dichtbij te laten komen, en nu..?
    'Dankje, Jasper.' zeg ik zacht. 'Ik vraag me af wat er allemaal zal gebeuren.' en dan doel ik niet perse op Jasper en mij, ook wel natuurlijk, maar vooral over hoe het zal zijn. Zachtjes begon ik mijn favoriete liedje te zingen:

    Cold as ice,
    and more bitter than a december,
    winter night.
    That's how I treated you.

    I know it get hard sometimes,
    but I'll never, leave your side,
    no matter what I say.


    En daarna stopte ik er al weer mee, ik was niet in een zing stemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ze begon te zingen, maar stote er ook al snel weer mee. Ik dacht even na. Ik was niet snel verliefd. Met Mary duurde het 5 jaar. En nu nu zat ik hier. Ik wist soms niet wat ik zei en dan ging het gewooon vanzelf, de woorden verlieten mijn mond. Ik zuchtte even diep. Dit kon/mocht/bestond niet. Tenminste ik kon best verliefd zijn, maar het voelde nogsteeds alsof ik Mary bedroog. Waarschijnlijk omdat we het nooit officieel uitgemaakt hadden. Ik keek even naar Jacky. "J, ik heb een vraagje." Begon ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'J, ik heb een vraagje,' zei Jasper. En gelijk was ik alert. Ik hield niet van vragen, dan had ik altijd de neiging om mijn handen tegen mijn oren te drukken. Maar dadelijk was het iets normaal zoals mijn favoriete kleur. Je weet dat het iets belangrijks is, fluisterde een klein stemmetje in me hoofd.
    'Vraag maar, Jasper,' zei ik alsnog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Het is misschien een stomme of rare vraag en ik weet niet zeker o ik hem wel moet stellen." Zeg ik zacht en kijk naar mijn voeten. Ik probeer een uitweg te zoeken maar het lukt niet. "Het klinkt vast stom." Zeg ik en schud mijn hoofd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik kijk naar een paar stoelen voor me, een meisje die bij een jongen op schoot ligt, nou zeg, we waren nog niet eens weg en nou lagen ze al te kleffen. Als het zo'n reis werd zou ik vast wel weer het buitenbeentje worden. Ik voel me ongemakkelijk en wil het liefste uitstappen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Het klinkt vast stom.'zegt Jasper, hij kijkt naar zijn voeten en schud met zijn hoofd.
    'Als je het niet wilt, hoeft het niet,' zei ik, ik hoopte stiekem dat hij hem niet stelde, of dat het iets onbelangrijks was. Maar dat zal vast wel niet zo zijn, en ik merkte dat hij er mee zat. Dus ik zei:
    'Jasper, je kan het best vragen als je wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Oke, wie is dat?" Vroeg ik wijzend naar een meisje achterin. "Ze heeft serieus nog niks gezegt." Zei ik verbaasd en stond op. Ik liep naar het meisje en ging vlakbij haar zitten. "En wie ben jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ineens stond Jasper op, en bijna viel ik van de stoel af. Hij liep naar het meisje en ging vlakbij haar zitten. 'En wie ben jij?' vroeg Jasper aan haar. Hij had zijn vraag niet meer gesteld.. ik zou het hem nog een keer vragen, alleen ik weet nog niet wanneer. Ik ging weer rechtop zitten, en keeg het zowaar koud omdat Jaspers warmte ineens niet meer bij me was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En toen was het meisje dat Felicia speelt offline x) dus je moet wachten totdat ze weer online is, en ik zit ook lonely xD, dat gaat goed ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.