• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bitch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zin in morgen :'D Dan zie ik je eindelijk!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JEEJ net mijn haar geverfd en zodadelijk mijn vriendin het gaan showen en dan werken, buiten?! In de regen.. huil..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vanavond 8D


    i put the fun in funeral

    iloveyou.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Script schreef:
    Ik wou dat ik juist terug kon gaan na een paar maanden terug, waar we nog gewone 'beste' vriendinnen waren, nu zijn we echt gewoon vreemden voor elkaar geworden. Ik weet niet meer wat je doet, en hetzelfde geldt voor mij. Eerlijk gezegd wil ik wel met je praten of je een smsje sturen, maar ik durf het gewoon niet, bang voor een rare reactie van jou. Maar waarom zou ik daar bang voor zijn? We waren 2jaar lang 'beste' vriendinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom ben jij nog niet in mijn leven? hoelang wacht ik al wel niet ? Wanneer kom je eens opduiken in mijn leven ? tot nu toe ben je alleen nog maar een droom... een niet bestaande, onbereikbare droom...


    Credendo Vides

    Gvd ik haat mijn leven. Het is altijd maar huiswerk en verplichtingen. Wat ik nu echt nodig heb zit een paar landen verderop en waarom moet alles altijd zo moeilijk. GODVER!


    26 - 02 - '16

    Ik mis je zo erg...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leg het dan godverdomme eens deftig uit! Zo snapt niemand er iets van hoor!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me zo eenzaam...


    26 - 02 - '16

    Twee uur naast jou, vandaag. Wat een geweldige dag. Je bent zo grappig, zo eerlijk en je kan zo mooi vertellen. Oh gosh, won't you just marry me already? :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat is er aan de hand met mij? I don't feel well...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zijn twee zulke sterke gevoelens in mijn lichaam die tegen elkaar strijden: haat en liefde.
    Which one do yóu want?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog steeds niks. Iedere keer als ik op het punt sta je een smsje te versturen, delete ik 'm. Echt, ik durf het niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you