• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo ontzettend onzeker.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Morgen gesprek met mijn loopbaanbegeleidster, hopelijk word ik daar wat wijzer uit...
    Maar eigenlijk is het mede dankzij haar dat ik momenteel met mijn studievertraging zit...
    Telefonisch ook nog eens met haar over een beroepskeuzetest... direct natuurlijk weer met de duurste smijten...
    We zullen zien...
    Hopelijk komt mijn normale leven weer een beetje op de rails...


    Credendo Vides

    Fucking hel, dude. You've no idea how much I miss you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FOR FUUUUUUUUUUUUUUCKS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE
    #!%R(!)Q_TG


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom ben ik zo, ugghhhhhhhh.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    high five! dit is een spontane random reactie


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I'm not an owl.
    And may I be a bit selfish, for once? Thank you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zebra's zijn cool.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien. Alles gaat opeens veel te snel, ik wil jullie niet kwijt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Spotgaai schreef:
    Dus.. Als ik zeg dat ik een rondje ga fietsen, geloof je me niet.
    Wat verwacht je, dat ik op de fucking hoek van de straat drugs sta te verkopen?
    Dank je voor je vertrouwen mam, heel fijn om te weten dat iemand me gelooft.

    Heb net hetzelfde.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik wou dat ik juist terug kon gaan na een paar maanden terug, waar we nog gewone 'beste' vriendinnen waren, nu zijn we echt gewoon vreemden voor elkaar geworden. Ik weet niet meer wat je doet, en hetzelfde geldt voor mij. Eerlijk gezegd wil ik wel met je praten of je een smsje sturen, maar ik durf het gewoon niet, bang voor een rare reactie van jou. Maar waarom zou ik daar bang voor zijn? We waren 2jaar lang 'beste' vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:13 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom kan alles niet voor een keer goed gaan?!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:15 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik ben zo zenuwachtig voor morgen, hihihi, hopelijk gaat het goed..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morticia schreef:
    “3 words, 8 letters, say it and I’m yours.”

    I got food. <3

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:24 ]

    Ik heb het helemaal met jou gehad rot kreng, achterlijk wijf wat je bent. Als ik je nodig heb, ben je er niet. Als jij mij nodig heb, moet ik er voor je zijn. Ben ik er niet, dan ben ik een slecht vriendin. IK HEB HET GEHAD. Zoek je maar een ander hondje want ik doe het niet meer, VERDOMME.

    And you, have a little trust in me for once. For crying out loud, I am in love with you, with all my heart and I have never loved a man this much. Believe me and have some trust in me.