• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    Uneventful schreef:
    Ik wil niet dat mensen over Q te weten komen. This is my safe place.

    Lol, via google kom je er gemakkelijk hoor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarom wist ik niet dat dit topic bestaat? (cat)

    OH OH OH ik stem voor Alwin! Dán wordt onze presentatie pas serieus 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OK, ten eerste, WIE ZIJN HALE, JILL EN ALWIN? is dat algemene quizlet kennis? ben ik dan zo'n noob? wodrt ik nu verbannen omdat ik het gewaagd heb zoiets onrespectvols te doen, net als vragen wat god is?
    en ten tweede, wat zeurt iedereen nou over z'n veilige plek en opscheppen over narnia (in het engels, nota bene!) met één simpele muisklik kan iedereen over de hele wereld op elk moment alles zien wat je ooit op Q gepost heb. En dat is het enige waar dit meisje het over gaat hebben. ze kan echt niet meer vertellen over jouw en over quizlet dan iedereen zowieso al kan zien. dus kappen met dat quoten en die bonkers en geef gewoon je hulp of anders helemaal niet.


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    OK, ten eerste, WIE ZIJN HALE, JILL EN ALWIN? is dat algemene quizlet kennis? ben ik dan zo'n noob? wodrt ik nu verbannen omdat ik het gewaagd heb zoiets onrespectvols te doen, net als vragen wat god is?
    en ten tweede, wat zeurt iedereen nou over z'n veilige plek en opscheppen over narnia (in het engels, nota bene!) met één simpele muisklik kan iedereen over de hele wereld op elk moment alles zien wat je ooit op Q gepost heb. En dat is het enige waar dit meisje het over gaat hebben. ze kan echt niet meer vertellen over jouw en over quizlet dan iedereen zowieso al kan zien. dus kappen met dat quoten en die bonkers en geef gewoon je hulp of anders helemaal niet.

    The fuck is wrong with you :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    The fuck is wrong with you :W

    PMS-je?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    PMS-je?

    I quess xd

    Oh en Alwin is een overbesexte pony lover
    Jill was een zeikwijf
    En Hale een mens dat alleen maar over rap praatte


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begin me nu inderdaad ook zwaar af te vragen wie Jill en Hale waren en wat er met hen is gebeurd, maar dat terzijde.

    Ik denk dat alles eigenlijk wel al gezegd is, maar ik stem er helemaal voor dat je Alwin (of iemand anders) gaat interviewen, dat word echt droog.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Barnabas schreef:
    Je mag een interview houden met Q's meest excentrieke bèta. (wbw)

    Oh ja, dat is zeker aan te raden.
    Een interview met een bèta, een mod en de bemiddelaar!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je Alwin interviewt krijg je wss een 10 TRILILIL, hijs geniaal :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Flum schreef:
    OK, ten eerste, WIE ZIJN HALE, JILL EN ALWIN? is dat algemene quizlet kennis? ben ik dan zo'n noob? wodrt ik nu verbannen omdat ik het gewaagd heb zoiets onrespectvols te doen, net als vragen wat god is?
    en ten tweede, wat zeurt iedereen nou over z'n veilige plek en opscheppen over narnia (in het engels, nota bene!) met één simpele muisklik kan iedereen over de hele wereld op elk moment alles zien wat je ooit op Q gepost heb. En dat is het enige waar dit meisje het over gaat hebben. ze kan echt niet meer vertellen over jouw en over quizlet dan iedereen zowieso al kan zien. dus kappen met dat quoten en die bonkers en geef gewoon je hulp of anders helemaal niet.


    Oh Flum, ik zei toch dat je er net op moest reageren?

    Edit: Wiarda en ik hebben besloten he toch niet over Q te doen. Het is wel een beetje waar dat het niet fijn zou zijn als ik binnenkort een klasgenoot tegenkom omdat hij/zij het wel een leuke website vond. Maar daar gaat het niet helemaal om. Ik had het verkeerd begrepen, we mochten het niet doen over een site ofzo. Dus nu gaan we het doen over internet verslaving. ^^ Daar weet ik heel veel van af, want ik kan ove mij eigen ervaringen vertellen. ^^ Sorrie als ik jullie moet teleurstellen omdat de intvervieuws niet doorgaan... En omdat ik dit afschuwlijke topic heb geopend. xD

    Owja, en als er een mod is die dit topic wilt sluiten, doe dat gerust! Hij is nu toch nutteloos zonder presentatie...