• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okee is goed, Char zit te drinken in de keuken x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oke wie gaat naar wie? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Uhm, laat dr maar naar Char komen hoor (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cristela Cascata "Cris" Santos
    Het koste wat moeite maar ik heb geaccepteerd dat ik me vaak eenzaam voel en ben. Maar dat mogen andere mensen niet weten. Niemand hoeft te weten hoe ik me echt voel dus ben ik vaak maar een tikkeltje gemeen. Ik zucht diep en loop naar de keuken waar ik Char zie. Ik mompel een vage hoi en schenk wat drinken in. Ik heb behoefte aan een man...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mag ik misschien een kleine samenvatting? Dan kan ik ook meedoen.]


    Your make-up is terrible

    [Er is nog niets gebeurd eigenlijk, sommige staan op de dansvloer, feest is net begonnen en je kan nog gemakkelijk inspringen. Ik ga naar m'n examen toe nu, haha, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    ''Hoi.'' hoorde ik heel vaagjes, en terwijl ik een nipje nam van mijn martini keek ik op. Het was Cris, een meisje dat ik niet zo mocht; simpelweg omdat ze qua karakter redelijk veel op mij leek. ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant, terwijl ik haar even bekeek. Er zat haar iets dwars, maar ik kon niet bedenken wát.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Björn meldt zich! Wie is waar en wat heb ik gemist?]

    Haven Lockwood

    Iets later dan ik gepland had stap ik uit de auto die mij gebracht heeft. Tsja, ik moest gewoon de juiste assocoires hebben en als ik die niet had, ging ik ze wel kopen. Ik perfectioneer mijn haar in de weerspiegeling van de ruit, dat loshangt en licht in de krul zit, met enkele speldjes een beetje naar achter gedaan is. Daarna rijd de auto weer weg. Ik strijk mijn uitdagende Griekse jurk glad en loop richting de ingang van het huis, de witte stof waaiert achter me aan.


    Your make-up is terrible

    Trident schreef:
    [Mag ik dan nu weten wat de bedoeling is van de RPG? :3 Het klinkt als een boekenserie die ik ken waarvan ik de naam vergeten ben :'D
    Edit; Pretty little liars + De samenvatting heb ik nog steeds nodig (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    (...)


    [Nee, het gaat over een groep zeer welvarende jongeren, de serie heet Gossip Girl, gewoon letterlijk. Kijk anders even een aflevering op internet of bespeur wikipedia.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    [Nee, het gaat over een groep zeer welvarende jongeren, de serie heet Gossip Girl, gewoon letterlijk. Kijk anders even een aflevering op internet of bespeur wikipedia.]


    [Hihi, ja. Dat snapte ik. Alleen het gedeelte van elkaar verlinken snap ik niet helemaal. Is het dan de bedoeling dat er sms'jes -of zoiets- naar 'the gossip girl' worden gestuurd? :3 Wikipedia is inderdaad wel een goede, bedankt.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Oh, fock. Deze roleplay heb ik ook nog. Wat is er gebeurt? + Waar kan ik inspringen?]

    [Oké, ik heb geen geduld meer :'D Ik heb wat gelezen op wiki en denk dat ik het wel snap. Als er iets niet klopt, verbeter me dan alsjeblieft :3 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Samenvatting? $:]