• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck schudt zijn hoofd en loopt met zijn armen uitelkaar op me af. Dan rent hij ineens het laatste stukje en pakt hij me op waarna hij me stevig vasthoudt.
    'Jij houd wel van een stukje zwemmen, toch?' grijnst hij breed en hij lacht even.
    'Eigenlijk niet nee,' zeg ik hoofdschuddend terwijl ik uit zijn stevige greep probeer te ontsnappen, wat voor geen meter lukt. Doordat hij onder het bier zit en mij vast heeft kom ik er ook deels onder te zitten.
    'Laat me los,' mompel ik dan. Als ik me bedenk dat ik witte kleren aan heb en dat dat nou niet bepaald handig is als je nat wordt begin ik weer tegen te stribbelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “Eigenlijk niet nee,” Ze probeert uit mijn stevige greep te ontsnappen, wat trouwens voor geen meter lukt, terwijl ze haar hoofd schud en ik grijns.
    “Laat me los,” Ze heeft witte kleren aan en omdat zij bier over mij heen heeft gegooid, plakt het nu ook aan haar kleding vast. Ik voel het steeds erger tegen mijn lijf plakken en ren snel naar buiten, waar het zwembad is.
    “Nee, dit is mijn zoete wraak!” Lach ik nep-bulderend, maar daarna komt er een echt lachje mijn mond uit. Als ik dan met haar in mijn armen bij het zwembad ben, doe ik eerst een paar keer alsof ik haar in het zwembad wil gooien, maar op het moment dat ik haar los wil laten, draai ik me om en zet haar weer met een jongensachtige grijns op mijn gezicht op de grond.
    “Ik moet wel even andere kleding eigenlijk dame,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Nee, dit is mijn zoete wraak!' lacht hij nep-bulderend wat iets later al over gaat in een echte lach.
    Ik knijp mijn ogen dicht en wil net zeggen dat ik alles doe zolang hij me maar niet in het water gooit als hij me ineens weer op de grond zet.
    'Ik moet wel even andere kleding eigenlijk dame,' zegt met een jongensachtige grijns.
    'Ja en?' vraag ik. 'Wat verwacht je daarvan van mij? Als je maar niet denkt dat je mijn kleren krijgt want die passen je toch niet'. voeg ik er aan toe.
    Voor het geval hij zich ineens bedenkt en me toch in het water wil gooien doe ik alvast voor de zekerheid een paar stappen naar achteren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “Ja en? Wat verwacht je daarvan van mij? Als je maar niet denkt dat je mijn kleren krijgt want die passen je toch niet.” Zei Skye, waar ik gelijk op antwoordde, “Niet zo bijdehand, hé, jongedame?”
    Gelijk zet ze daarna een paar passen naar achteren, alsof ze bang was dat ik haar toch het water in zou gooien. Om deze gedachten moest ik grinniken en schudde grijnzend mijn hoofd, terwijl ik op haar af liep.
    “Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet,” Meldde ik haar over wat ze zei over haar kleding. “Ik wil gewoon andere kleding die niet aan mijn lichaam plakt, en bier wil ik gewoon kunnen drinken,” Een scheve glimlach kwam er op mijn lippen en ik deed de bovenste helft van mijn kostuum uit, zodat mijn six pack zichtbaar werd en ik voelde er even over. Mijn lijf was plakkerig van het bier en het voelde niet lekker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet,' zegt Beck.' Ik wil gewoon andere kleding die niet aan mijn lichaam plakt, en bier wil ik gewoon kunnen drinken,' voegt hij er met een scheve glimlach aan toe.
    Als hij het bovenste deel van zijn kostuum uit doet kan ik het niet laten mijn blik over zijn strakke en gespierde buik te laten glijden, wat er ondanks dat het er plakkerig uitziet, nog steeds erg goed uitziet.
    Met een grijns rond mijn lippen kijk ik Beck aan. 'Je zou ook kunnen gaan zwemmen, misschien wordt je dan minder plakkerig.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Willen jullie misschien langzamer gaan? In de regels staat om in het begin twee posts te wachten. Jullie hebben met z'n twee al een hele pagina volgeschreven, morgen kan niemand meer volgen.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beck Michael Bowen.
    Er speelt een grijns rond haar lippen, terwijl ze mij aankijkt en ik glimlach alleen. “Je zou ook kunnen gaan zwemmen, misschien wordt je dan minder plakkerig.”
    “Ja,” Zeg ik gelijk, waarna ik vervolgde, “minder plakkerig, maar wel helemaal nat. En daar heb ik geen zin in, hé, dame.”
    Toen keek ik even bedenkelijk en haalde mijn schouders op. “Ach, wat boeit het ook?” Ik keek haar even snel grijnzend aan, maar draaide me toen om, terwijl ik de bovenste helft liet vallen en in het zwembad sprong.
    Onder water wreef ik even met mijn handen over mijn six pack, zodat het minder plakkerig zou worden, waarna ik boven water kwam en me uit schudde vlakbij Skylar.
    “Je hebt gelijk, het heeft geholpen,” grijnsde ik groot, terwijl alles nu aan me vastplakte door het water, maar het plakkerige-bier gevoel was wel weg en daar ben ik blij mee.

    [.. Ik zal wel niet meer posten nu. 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik volg et al niet meer....]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Ik volg et al niet meer....]

    Ik ook niet x'D.
    Wie wilt er iets doen met Charrr?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Ja, minder plakkerig, maar wel helemaal nat. En daar heb ik geen zin in, hé, dame'. Hij kijkt bedenkelijk en haalt mijn schouders op. 'Ach, wat boeit het ook?' grijnst hij en hij laat het bovenste deel vallen waarna hij in het zwembad springt.
    Als hij weer bovenwater komt, schudt hij zich uit vlak bij waardoor er een paar spetters mijn kant kant op komen.
    'Je hebt gelijk, het heeft geholpen,' zegt hij breed grijnzend.
    'Mijn ideeën werken altijd,' grinnik ik en ik doe een stap dichterbij om vervolgens mijn vingers even plagerig over zijn buik te laten glijden. 'Het is inderdaad niet meer plakkerig'.
    Ik wil een stap naar achteren doen maar glij uit over een plasje water dat Beck heeft veroorzaakt. Even denk ik dat ik in het water ga vallen maar ik val juist voorover, tegen Beck aan. 'Oh eh, sorry,' mompel ik snel.
    Ik wil weer een stap naar achteren zetten maar glij alweer uit, ik had beter andere schoenen aan kunnen doen. Nu val ik niet richting Beck maar richting het zwembad. Om een poging te doen om toch niet in het zwembad te vallen, pak ik Becks arm beet. Alleen had ik dat net zo goed niet kunnen doen want hij wordt mee getrokken in mijn val en een paar seconden later liggen we allebei in het zwembad.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 7:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik ook niet x'D.
    Wie wilt er iets doen met Charrr?


    [Er is eigenlijk nog niks gebeurd a. En als Cristela ook niks te doen heeft kunnen Char en zij toch iets doen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uhm ja ik vind het goed hoor :').
    @Rechazame; Waar is Cristela?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ik voel me echt enorm schuldig dat ik al een tijdje niet heb gereageerd, als jullie het erg vervelend vinden kan ik wel iets laten gebeuren waardoor hij wegmoet ofzoiets. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Eh geen idee. Had alleen nog maar een post dat ze aankwam en dit is allemaal gebeurt toen ik gister de hele dag weg was 0o.o dus ze zal wel ergens binnen rondhangen denk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]