• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Drank staat in de keuken (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beck Michael Bowen.
    Ze haalde haar schouders op. “Ik verzin wel iets,” Mompelde ze en ik bleef de geamuseerde grijns op mijn gezicht houden. “Ja ja, dame, eerst zien en dan geloven,” Grijnsde ik groot.
    Ik wist toch wel dat het haar niet zou lukken, aangezien ik nog niet beschaamd zou zijn als ik hier in mijn nakie rond zou rennen. En aangezien dat toch niet gaat gebeuren, heb ik nergens last van.
    Er ontsnapte een diepe zucht tussen haar lichte gekleurde lipjes vandaan en ik likte grijnzend even, zonder erover na te denken, over mijn lippen.
    “Heb je al iets?” Ik had een vermakelijke toon in mijn stem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    Heupwiegend liep ik naar binnen, en haalde een hand door mijn donkere haren. Ik liep door naar de keuken, en pakte een Martini. Ik keek een beetje rond, en het viel me op dat het al aardig druk was. De avond was nog jong, en die gedachte liet een grijns op mijn gezicht verschijnen. Ik nipte van mijn drankje toen ik de voorbijlopende mensen bekeek.

    [Sorry als er foutjes oid inzitten, heb niet het hele topic doorgelezen :')]

    Aangepast ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Ja ja, dame, eerst zien en dan geloven,' grijnst Beck breed en geamuseerd waarna hij grijnzend over zijn lippen likt.
    Ik probeer er niet te veel op te letter en ga verder met proberen iets te verzinnen.
    'Heb je al iets?' vraagt hij geamuseerd.
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee,' zucht ik waarna ik weer nadenk. 'Omdat ik zo lief ben heb ik besloten niks te doen,' zeg ik uiteindelijk waarna ik hem waarschuwend aankijk om nu niet te gaan lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew

    Ik kijk wat rond maar herken zo een twee drie niet iedereen. Wat stilletjes loop ik naar de keuken waar ik voor mezelf een biertje pak en terug de groep in ga. Mijn oog valt op Bas die met wat bekende staat te praten. Ik loop rustig naar hem toe en leg een hand op zijn schouder. 'Hey.' Glimlach ik en laat dan weer los.

    [Jezus heb veel gemist :s]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beck Michael Bowen.
    Ze schudde haar hoofd, waardoor ik weer mijn best moest doen om niet in lachen uit te barsten. Ik lachte haar echt niet uit, echt niet! Maar haar gezichtsuitdrukkingen en uitspraken waren soms gewoon zo grappig dat ik moest lachen, dat gaat vanzelf.
    “Nee, omdat ik zo lief ben heb ik besloten niets te doen.” Zei ze, echter was dit na een tijdje en ze keek me waarschuwend aan dat ik nu niet weer moest lachen, maar ik kon niets anders doen dan toch in lachen uit te barsten en een arm om haar nek sloeg en zo op haar neer keek.
    “Je hebt gewoon besloten niets te doen omdat je me heel lief en aardig vindt!” Grijns ik groot.

    [er moet wat actieéé komen. 8D - en nee, ik heb het niet over zulke actie, lol, a.]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck begint weer te lachen en slaat een arm om mijn nek.
    'Je hebt gewoon besloten niets te doen omdat je me heel lief en aardig vindt!' grijnst hij breed.
    'Aardig ja, lief nee,' grinnik ik en ik sla mijn arm rond zijn middel. 'En als ik wel iets zou kunnen verzinnen zou je waarschijnlijk iets terug doen en daar heb ik geen zin in'.
    Ik kijk even rond. Het is al wat drukker als net. 'Wil je nog even dansen of iets drinken?' vraag ik aangezien het zachte liedje nu echt is afgelopen en er een iets 'wilder' liedje begint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik verveeeeel me :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Als Gaisford even op Amelia reageert, lol, hihi.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Beck Michael Bowen.
    “Aardig ja, life nee,” Ze sloeg haar arm om mijn middel terwijl ze grinnikte. “En als ik wel iets zou kunnen verzinnen zou je waarschijnlijk iets terug doen en daar heb ik geen zin in.”
    Ik schud lachend mijn hoofd, “Ligt eraan wat het is, kleintje,” Grijns ik uitdagend en plagerig naar haar en ging met mijn andere hand even door mijn haar.
    “Wil je nog even dansen of iets drinken?”
    “Hm. We kunnen eerst nog wel even wat drinken en dan weer dansen,” Grijns ik groot, terwijl ik haar weer helemaal los laat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Ligt eraan wat het is, kleintje,' grijnst hij uitdagend en plagerig.
    Ik steek weer mijn tong uit naar hem. 'Ik ben niet klein, jij bent gewoon lang,' besluit ik.
    'Hm. We kunnen eerst nog wel even wat drinken en dan weer dansen,' grijnst hij breed. Hij verlost mijn nek van zijn arm en ik haal mijn arm ook rond zijn middel weg.
    'Laten we dan maar eerst maar iets gaan drinken,' zeg ik en ik trek hem mee naar de keuken waar ik twee biertjes voor ons tap. Met die biertjes loop ik terug naar Beck. Als ik vlakbij hem ben "struikel" ik waardoor het bier "per ongeluk" over hem heengaat. 'Sorry,' zeg ik zo overtuigend mogelijk waarna ik op mijn lip bijt om niet te gaan lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “'Laten we dan maar eerst maar iets gaan drinken,” Zei ze en ze trok me mee naar de keuken, waar ze twee biertjes voor ons tapte. Ze loopt met die biertjes terug naar mij, maar als ze vlakbij mij is struikelt ze, waardoor het bier per ongeluk over mij heengaat.
    Mijn kostuum zit helemaal onder het bier en ik voel het tegen mijn lijf plakken, waardoor ik eerst verbouwereerd naar mijn kostuum kijk, maar toen naar Skye op een grijnzende manier.
    Ik heb zo’n idee dat het niet zo per ongeluk is zoals het eruit zag.
    “Sorry,” Ze beet op haar lip en ik merkte dat ze zich in moest houden om niet te gaan lachen, en terwijl ik mijn hoofd schudde liep ik op haar af met mijn armen uit elkaar alsof ik haar vast wilde pakken. Het laatste stukje rende ik naar haar en pakte haar op, terwijl ik haar stevig vasthield.
    “Jij houd wel van een stukje zwemmen, toch?” Grijnsde ik groot, waarna er weer een lach mijn keel uit kwam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meade schreef:
    [Als Gaisford even op Amelia reageert, lol, hihi.]


    [ Sorry, heb het echt heel erg druk :x. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    [ Sorry, heb het echt heel erg druk :x. ]


    [Doe maar rustig hoor, alle tijd. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.