• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik Matthew gewoon random binnen laten vallen?]

    [Oké, en zou iemand mij dan een korte samenvatting willen geven hoe alles in elkaar zit? Aangezien ik niets van gossip girl weet, maar het wel leuk klonk :Y)]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:55 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Beck Michael Bowen.
    “Als je mij uitlacht geef ik de rest iets om jou over uit te lachen,” Ze zei het zo onschuldig mogelijk terwijl ze liefjes naar me glimlachte, dat ik het niet kon inhouden en het eerst uitproestte, maar dat snel overging in een hard, bulderend gelach.
    Lacherig en zelfs met kleine traantjes in mijn ogen van het lachen, keek ik haar aan, “Jíj geeft de rest iets om mij uit te lachen?” Grinnikte ik nog een beetje na en veegde ruw de lachtranen uit mijn ogen, waardoor ik haar had losgelaten en haar daarna aankeek met een plagerige jongensgrijns.
    “Goed, ik schaam me nergens voor hoor, wat wil je doen dan?” Vroeg ik haar met een uitdagende blik in mijn ogen en een vermakelijke grijns op mijn lippen.
    Ik was nieuwsgierig naar wat ze zou verzinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, stuur Mattew maar op iemand af ^^. En maak eerst een rol aan, dan krijg je zo meteen een samenvatting zodat je alles weet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké, ik laat Char wel naar Josh gaan dan, is dat goed? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Oké, ik laat Char wel naar Josh gaan dan, is dat goed? :3]


    [Daar is Amelia ook, maar Josh/Gaisford is volgens mij offline, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Owwww. :'D.
    Volunteers for Char?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Ik kijk Beck beledigd aan als hij hard begint te lachen en haal mijn armen rond zijn nek vandaan.
    'Jíj geeft de rest iets om mij uit te lachen?' grinnikt hij en hij laat mij ook los om wat lachtranen weg te vegen om me vervolgens met plagerige jongensgrijns aan te kijken.
    'Goed, ik schaam me nergens voor hoor, wat wil je doen dan?' vraagt hij uitdagend met een geamuseerde grijns.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik verzin wel iets,' mompel ik. Heel even denk ik er over na om een valse tip in te sturen naar Gossip Girl maar die gedachte druk ik gelijk weg. Dat is niks voor mij. Ik zou wel nog altijd een glas bier in zijn gezicht kunnen gooien, de vorige keer dat ik dat bij iemand deed werd die jongen erg boos maar volgens mij gaat Beck dan alleen nog maar harder lachen. Een diepe zucht ontsnapt mijn lippen terwijl ik iets probeer te verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    [Owwww. :'D.
    Volunteers for Char?]

    [Als Cheryl heeft geantwoord, kun je wel naar Beck en Skye gaan?
    Oké lol. Scrap that. haha.]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [De rol is af (: ik hoop dat het een beetje klopt :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aragog schreef:
    [Owwww. :'D.
    Volunteers for Char?]


    [Haha, je mag wel komen hoor, dat niet. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    [Haha, je mag wel komen hoor, dat niet. (:]

    Haha ja maar 's niet veel aan als 'ie offline is :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mag ik dan nu weten wat de bedoeling is van de RPG? :3 Het klinkt als een boekenserie die ik ken waarvan ik de naam vergeten ben :'D]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Matthew Oliver Sanz

    Ik parkeer mijn auto voor het gebouw en haal nog een keer een hand door mijn haar. Dan stap ik uit en doe de deur achter me opslot. Ik was niet bepaalt echt in kostuum maar draag een witte blouse met een broek en schoenen. Voor de draag ik een krans op mijn hoofd gemaakt van bladeren.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    Heupwiegend liep ik naar binnen, en haalde een hand door mijn donkere haren. Ik liep door naar de keuken, en pakte een Martini. Ik keek een beetje rond, en het viel me op dat het al aardig druk was. De avond was nog jong, en die gedachte liet een grijns op mijn gezicht verschijnen. Ik nipte van mijn drankje toen ik de voorbijlopende mensen bekeek.

    [Sorry als er foutjes oid inzitten, heb niet het hele topic doorgelezen :')]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''