• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck grinnikt als hij doorheeft dat ik op mijn tenen moet staan.
    'Alleen dansen, ik beloof het, Skye,' zegt hij en hij schudt lachend zijn hoofd.
    'Dat hoop ik maar voor je anders kan je een klap verwachten,' grinnik ik.
    Hij grinnikt even als hij doorheeft dat ik op mijn tenen moet staan.
    Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Lach me niet uit omdat ik niet zo lang ben,' zeg ik met een zielig gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Micah

    Aan zijn vragende blik had ik eigenlijk al genoeg maar de vraag daarna verklaard zijn echte vraag.
    "Helemaal niks meer?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Helemaal clean," zeg ik rustig. "Het wordt meer geapprecieerd thuis," verklaar ik me nader. Ik kijk toe hoe hij meerdere soorten flesjes uit de koelkast haalt. Mijn keuze is al snel gemaakt. Ice Tea. Ik maak handig het flesje open en schenk mijn glas in. Ik glimlach zachtjes als ik de ijsklontjes hoor kraken wanneer ze in aanraking komen met de warmere vloeistof. Het gekraak laat me keer op keer weer in Brazilië wanen. Heerlijk, dit is een van de geluiden waar ik van kan genieten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aragog schreef:
    So hello, what happened? :'D.
    Waar kan ik inspringen? (:

    [Josh was met Skye aan het flirten, die Beck vroeg om met haar te dansen om van hem af te zijn. Amelia is nu naar Josh toe en Micah en Bas staan bij het drinken te praten. Je mag Char gerust naar hen toe sturen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oke, dankjewel!
    Kennen ze elkaar allemaal al?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amelia
    Met in mijn handen een nieuw glas wijn en een biertje in de andere loop ik kaarsrecht op Josh af. Ik steek de fles in zijn handen en kijk hem glimlachend aan.
    "Niet een zeer beste begroeting van Bas," opper ik en kantel nieuwsgierig mijn hoofd naar wat hij te zeggen heeft. Ondanks dat hij vrijwel met ieder meisje het bed wilt deden, betekend niet dat hij een slecht persoon is. Nooit geweest ook. Snel neem ik een slok van mijn drankje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Michele

    Ik bekijk mezelf nog een keer in de spiegel of mijn haren nog fatsoenlijk zitten en loop het toilet uit. Glimlachend kijk ik om me heen. Voorlopig vind ik er eerlijk gezegd nog niet veel aan, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik loop richting de keuken om iets te halen om te drinken. Breed lachend loop ik naar Bas.
    "Jij hebt de belangrijkste post bezet, zie ik?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja, ze kennen elkaar allemaal.]

    Bas

    "Helemaal clean. Het wordt meer geapprecieerd thuis."
    Als Micah het flesje Ice-Tea gekozen heeft en zijn glas volschenkt, stop ik de andere flesjes in de ijsemmer die ik net genomen had.
    "Niet omdat je het zelf wilt?" vraag ik geïnteresseerd.
    Ondertussen loop ik weer naar de koelkast om nog een flesje Ice-Tea, op die manier hoeft hij zich niet al te oncomfortabel te voelen bij het gesprek.
    Als ik het flesje heb, dump ik het bij de andere, tussen de ijsblokjes en kijk op.
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als ik Michele naar ons toe zie komen. Zij is gezelschap waar ik niet het minste bezwaar tegen heb.
    "Jij hebt de belangrijkste post bezet, zie ik?"
    Ik schiet in de lach en knik.
    "Grote man moet fort beschermen," antwoord ik waarop ik een keer op mijn blote borstkas klop. "Maar mooie dames mogen nemen wat ze willen," voeg ik er met een knipoog aan toe. Ik grinnik en kijk weer naar Micah.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Micah

    "Niet omdat je het zelf wilt?"
    Ik schud mijn hoofd en neem een slok uit het glas. Dorst dat is wat ik had. Het bruinige, iets wat zoete goedje voelt heerlijk fris aan in mijn droge keel. Ik wil net antwoord geven als Michele komt aangelopen.
    "Jij hebt de belangrijkste post bezet, zie ik?"
    Lachend kijk ik haar aan en ik volg Bas' antwoord.
    "Grote man moet fort beschermen. Maar mooie dames mogen nemen wat ze willen."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd om zijn overdreven geflirt. Wanneer ik zijn aandacht weer heb, en het vrouwelijk schoon even niet overdreven wordt volgeladen met flirts, antwoord ik op zijn vraag.
    "Thuis wordt er nooit zo'n waarde gehecht op wat ik wel en niet wil," leg ik rustig uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. "Dus geen drank is de oplossing. Pas als ik echt iets bereikt heb ik in de wereld, dat mag ik mezelf pas toegeven aan genotsmiddelen, alles wat daar onder valt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michele

    "Grote man moet fort beschermen. Maar mooie dames mogen nemen wat ze willen."
    Ik grinnik wanneer hij op zijn blote borst klopt en knipoog speels terug.
    "Nou, kan je me dan even een witte wijn aangeven?"
    Lief kijk ik hem aan. Complimentjes krijgen is leuk, dus kan ik het niet laten er even naar te vissen.
    "Thuis wordt er nooit zo'n waarde gehecht op wat ik wel en niet wil. Dus geen drank is de oplossing. Pas als ik echt iets bereikt heb ik in de wereld, dat mag ik mezelf pas toegeven aan genotsmiddelen, alles wat daar onder valt."
    Ik kijk even naar Micah, en besef dan dat hij over privedingen bezig is.
    "Oei, ik stoorde toch niet?" vraag ik gemeend.
    "Want ik was niet bepaald van plan terug naar binnen te gaan, maar als jullie liever hebben dat ik het aftrap..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    "Thuis wordt er nooit zo'n waarde gehecht op wat ik wel en niet wil. Dus geen drank is de oplossing. Pas als ik echt iets bereikt heb ik in de wereld, dat mag ik mezelf pas toegeven aan genotsmiddelen, alles wat daar onder valt."
    Ik schenk ondertussen het glas witte wijn voor Michele in waar ze om gevraagd had. Ik ben blij dat ik iets te doen heb, want ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden. Ik hoor me niet te moeien met zijn familieleven.
    "Oei, ik stoorde toch niet? Want ik was niet bepaald van plan terug naar binnen te gaan, maar als jullie liever hebben dat ik het aftrap..."
    Ik richt mijn blik weer op het meisje terwijl ik het glas wijn naar haar uit reik. Voorzichtig haal ik even mijn schouders op.
    "Mij stoort het niet, maar Micah beslist," antwoord ik kalm.
    Ik kan niet in zijn plaats zeggen of ze het mag weten of niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beck Michael Bowen.
    “Dat hoop ik maar voor je anders kan je een klap verwachten,” Grinnikte ze.
    Ze stak haar tong naar me uit en om de een of andere reden had ik zin om nu in haar wangen te gaan knijpen, wat ik natuurlijk achterwege hield, aangezien ik geen zin had in het feit dat ze me dan raar aan zou kijken – of ze zou me een klap verkopen natuurlijk, weet ik veel wat ze zou doen, maar het zou niet in mijn voordeel zijn.
    Dus doe ik het maar niet.
    “Lach me niet uit omdat ik niet zo lang ben,” Een zielig gezicht nam plaats en ik lachte even kort, maar krachtig en kneep even zacht in haar heupen. Iets wat ik niet flirterig bedoel, maar gewoon niet kon laten.
    “Dame, ik lach je niet uit, jouw lach ik alleen maar toe. Promised,” Ik hield mijn hand op als teken dat ik het meende, maar grinnikte er wel bij, wat er vaag uit gezien moest hebben. Ik weet nu niet zeker of ze me wel of niet geloofd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Micah

    "Oei, ik stoorde toch niet? Want ik was niet bepaald van plan terug naar binnen te gaan, maar als jullie liever hebben dat ik het aftrap..," hoor ik Michele zeggen.
    "Mij stoort het niet, maar Micah beslist."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee hoor," zeg ik rustig. "Je stoort niet want er is ook niets."
    Simpel als zat haal ik mijn schouders op en ik leun wat tegen een muur. Voorzichtig nip ik wat aan mijn glas terwijl ik niet zo goed weet waar ik me op moet concentreren. Toch voel ik me wat ongemakkelijk, wat opgelaten met alleen zo'n rokje aan. Het is toch anders dan een zwembroek alhoewel men me ook nog nooit in een zwembroek heeft gezien. Als ik wil zwemmen doe ik dat wel thuis, privé.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik vroeg me af of er nog plaatsten vrij zijn?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck lacht kort en knijpt zacht in mijn heupen. Ik heb geen idee of hij het wel of niet flirterig bedoelt maar ik besluit het maar te laten.
    'Dame, ik lach je niet uit, jouw lach ik alleen maar toe. Promised,' zegt hij en hij houdt zijn hand er bij op terwijl hij even grinnikt, wat het niet echt gelovig over laat komen.
    'Als je mij uitlacht geef ik de rest iets om jou over uit te lachen,' zeg ik zo onschuldig mogelijk en ik glimlach liefjes naar hem.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Amelia bij Josh is gaan staan. Ik hoop voor haar dat ze slim genoeg is om niet met hem mee te gaan. Ondertussen is het zachte liedje ook afgelopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja hoor, we zijn net begonnen, link naar het rollentopic staat in de beginpost]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.