• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Mike Roberto Harrison.
    Een oorverdovend geluid klinkt in mijn oor, maar in negeer het en hou mijn ogen gesloten.
    "Boe!" Schreeuwt iemand keihard overeind.
    Met een ruk schrik ik wakker. Ik staar wazig voor me uit en zie twee meiden staan.
    "Slaapkop," Grijnst een van de twee.
    "En bedankt," Zeg ik tegen beide. "Ik droomde net over.." Maar ik maak mijn zin niet af. Daar moeten ze zelf maar naar vragen.
    "Ik ben Mike," Stel ik mezelf dat voor.

    MyMisery schreef:
    (Ja, echt wel. hij is snel jaloers. Plaag hem niet zo, in hemels naam.)


    [Gosh, het lijkt me gaaf als Lars op Mike is, maar niet zeker weet of hij gay is. Dat lijkt me best.. 'spannend'.]

    Jane
    'Dat ik daar niet aan gedacht heb, roze zou zoveel beter geweest zijn.' Hij ging met zijn rug tegen het raam zitten.
    'Daarom moet je ook niet dingen kopen zonder eerst advies aan mij te vragen.' Ik ga met mijn rug tegen de leuning van de stoel zitten, zodat ik tegenover Austin zit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Omg, ik ben lang niet online geweest. Zit Jacky nog steeds naast Justin?]


    The universal language of art.

    Felicia

    'Ja, waar droomde je over?' grijns ik nadat hij zichzelf voorgesteld heeft als Mike. Hij is een knappe jongen, zelfs nu hij nog zo wazig uit zijn ogen kijkt denk ik als ik wacht op zijn antwoord.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Ik ben Mike,' stelde de jongen zich voor.
    'Aangenaam, ik ben Jacky. Jacky May White. Maar je mag me noemen zoals je wilt,' zeg ik.
    'En waar droomde je nu net over? Ik ben dol op dromen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik begon te lachen en dacht na. "Wel ik kan paardrijden" begon ik, "Oh en ook dit" zei ik toen ik in het gangpad stond en een paar Acrodingen deed die ik weldegelijk in een bus kon doen. Ik liep terug naar mijn plaats, "En ik kan Kickboksen" grinnikte ik nog, "Linkshandig, ben ik ook".

    We vertrekken vanuit Nederland, dus het duurt nog wel even voor we er zijn.


    The universal language of art.

    Austin

    "Zal ik doen chef" grinnikte ik. Ik zuchtte zachtjes en liet een grom horen. "Ik haat bussen echt, maar echt haten" zei ik boos. Ik sloeg mijn armen voor mijn borst als een 5-jarige die boos was omdat hij geen lolly kreeg. Stiekem was ik een 5-jarige, maar niemand hoefde dat te weten.

    BIEBERCREW schreef:
    [Omg, ik ben lang niet online geweest. Zit Jacky nog steeds naast Justin?]


    [Ghehehe, nee sorry. Remember, Jacky zat bij Jasperos op schoot, jij mocht ernaast zitten. N vanaf daar vertel ik nu verder: Jasper fluisterde in Jacky's oor dat hij verliefd op haar was. En dat hij daarom wilde dat Justin weg ging. Ik vroeg of je weg wilde gaan, en dat ik het je later zou vertellen. En toen liep je naar een andere lege stoel. En voor de rest, heeft Justin daar die tijd gezete. En Jacky praat nu met Felicia en heeft net Mike wakker laten schrikken. Maar ik kan Jacky wel naar je toe laten sturen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanche schreef:
    (...)

    [Gosh, het lijkt me gaaf als Lars op Mike is, maar niet zeker weet of hij gay is. Dat lijkt me best.. 'spannend'.]



    (Hij moet wel, ik heb het onder zocht. Handsome boys are most likely to be gay(lol)
    True story:Y)
    En als hij het niet wil bekennen gaat Lars dit voor hem zingen:geniaal lied)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Justin is dus vrij, iemand zin om met hem te praten?]


    The universal language of art.

    (Ik ga trouwens eten)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik haat bussen echt, maar echt haten' zegt hij boos. Hij leek net een kleuter toen hij zijn armen voor zijn borst sloeg.
    'Moet ik je adviseur en je moeder gaan spelen?' Ik haalde zijn handen weg. 'Geduld is een schone zaak.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ghehehe, nee sorry. Remember, Jacky zat bij Jasperos op schoot, jij mocht ernaast zitten. N vanaf daar vertel ik nu verder: Jasper fluisterde in Jacky's oor dat hij verliefd op haar was. En dat hij daarom wilde dat Justin weg ging. Ik vroeg of je weg wilde gaan, en dat ik het je later zou vertellen. En toen liep je naar een andere lege stoel. En voor de rest, heeft Justin daar die tijd gezete. En Jacky praat nu met Felicia en heeft net Mike wakker laten schrikken. Maar ik kan Jacky wel naar je toe laten sturen?]


    [Haha, oké dan. Maakt niet uit, Justin wacht wel.;p ]


    The universal language of art.