• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Megan

    Ik stond op en plofte naast een jongen neer -Lars. Ik keek hem even aan en zette een Megan-lach op. "Hee, ik ben Megan" zei ik vriendelijk.

    Felicia

    Ze deelde een tent met een jongen die ze net kende? Apart.. dacht ik en ik schudde mijn hoofd toen ze vroeg of ik al met iemand in de tent lag. 'Nee, ik merk vanzelf wel wie erbij komt liggen, en als ik alleen lig is het ook geen probleem.' glimlachte ik. Ze leek me een aardig meisje en hoe ze net had gereageerd op de situatie met Rosa beviel me, dat ze met een bijna-vreemde jongen in de tent ging liggen moest ze zelf weten, ze zou vast wel weten waar ze mee bezig was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Jup, ik ben echt altijd vrolijk na het slapen,' zei sarcastisch terug.
    'Ik kies echt de juiste momenten uit om met iemand te praten, ik heb volgens mij al drie mensen wakker gemaakt.' Ik haalde mijn hand even door mijn haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Wie wil met Allison praten?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Lars:

    Ik keek op. "Hoi, ik ben Lars, aangenaam." Zei ik enthousiast. Ik was meten al een stuk vrolijker na het gesprek met Austin. Maar ik wist niet zeker of ik het de rest moest vertellen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik en Jacky zijn aan het praten, kom er maar bij hoor.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Ze zou het niet erg vinden om alleen te liggen. En volgens mij vond ze het vreemd dat ik met een jongen ging liggen die ik net kende.
    'Ik weet ook niet wie er allemaal nog met niemand liggen. Ik weet alleen dat Jane met Lars ligt. En volgens mij ligt Finn ook bij hen. Ik denk dat Jane en Finn echt superieur zijn samen.' ik bedacht me net dat ze ook gingen trouwen. Dus zei ik tegen Felicia:
    'Ze hebben een bruiloft samen overmorgen, en ik wil ervoor zorgen dat iedereen in bikini en zwembroek komt. Zou je me daarmee willen helpen als we op de camping zijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Door zijn enthousiasme werd mijn lach groter. "Aangenaam" grinnikte ik. Ik wist even niet meer wat te zeggen dus stelde ik maar een heel awkward vraag, "Dus, mooi weer he ?" zei ik langzaam, wat aarzelend.

    Austin

    Ik begon te lachen en gaf haar een schouderklopje, "Wees gerust, het werd tijd om wakker te worden" lachte ik. Ik hoorde dat mijn muziek nog aan het spelen was dus zette ik mijn Rode iPod uit, Nee ik had echt geen voorkeur voor rood, kuchkuch, en legde hem weg. "Zeg maar niets over het Rood" grinnikte ik.

    [BRB]

    Felicia

    Ik begon te lachen toen ze vertelde over een bruiloft tussen 2 andere. Jeetje, ze kende elkaar net een uur. Nou ja, ik kwam wel in mijn bikini hoor. 'Ja, ik zal speciaal voor de bruiloft mijn mooie gouden bikini aantrekken.' zei ik grijnzend tegen Jacky.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [We zitten zogenaamd al 4 uur in de bus, dus iedereen kent elkaar al 5 uur ;p]

    Jacky
    'Ja, ik zal speciaal voor de bruiloft mijn mooie gouden bikini aantrekken.' zegt ze grijnzend.
    'Is hij echt van goud, dan moet hij wel zwaar zijn,' merk ik op. 'Tenzij hij natuurlijk goudkleurig is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xIbiMalik schreef:
    [Ik en Jacky zijn aan het praten, kom er maar bij hoor.]


    [Mag Mike er ook bij komen? ;D]

    Lars:

    "Ja, heel mooi. De vorige keer dat ik in Spanje was was het wel heel warm. Maar dit is precies goed." Ik kijk haar even aan. "Zo wat is er speciaal aan jou? Of wat is er totaal niet speciaal aan jou?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Lekker bijdehand hoor!' lachtte ik. 'Ik zal mijn GOUDKLEURIGE bikini aantrekken.' verbeterde ik mezelf daarna. 'Verder nog iets wat ik voor de bruiloft kan doen?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ik vindt Mike trouens heel knap. Mike is heel Schmé:9~)


    We've lived in the shadows for far too long.