• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [Jup, Jane kan wel naar Austin (:]

    Felicia

    'Ik ben echt zo benieuwd wat er allemaal is op de camping enzo, wat jij?' vroeg ze nadat ze enthousiast zei dat ze er echt zin in had. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten eigenlijk.' zei ik toen. Ik miste mijn familie en vrienden thuis nu al, en ik was pas een paar uur weg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Ik ga even andere knappe jongens zoeken,' grijns ik tegen Finn en loop de bus rond. Ik zie ergens een jongen zitten en laat me op de stoel naast hem zakken. 'Jij bent de knappe jongen die ik zocht, hoe heet je?' vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {Wat is er gebeurt en wat zijn ze nu aan het doen? Zijn ze al aangekomen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee, we zitten nog steeds in de bus onderweg. Iedereen loopt een beetje rond en maakt kennis.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Ik weet niet zo goed wat ik moet ervan moet verwachten eigenlijk.' zei Felicia.
    'Ga je iemand missen?' vroeg ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik schrok wakker door een meisje dat naast me neer ploft. "Jij bent de knappe jongen waar ik naar zocht, hoe heet je ?" vroeg ze, "Austin" zei ik langzaam, om nog even te bekomen. Oke dan. Ik zette mijn rode Ray-Ban op aangezien de zon recht in mijn gezicht zat en keek haar aan. "Jij ?".

    Felicia

    'Ga je iemand missen?' vroeg Jacky aan me. Ik knikte. 'Ja, mijn broertje en zusje vooral. Mijn zusje is pas net een paar maanden oud.' zei ik toen ik mijn mobiel tevoorschijn haalde en een foto liet zien. 'Kijk, dit is ze, ze heet Rosa.' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Ze liet me een foto zien van een paar maanden oud, met de naam Rosa. Ze zag er heel lief uit, en ik kon het wel begrijpen waarom ze haar miste. Zelf miste ik mama ook elke dag, hoewel mijn moeder dood is, en haar zusje nog leeft.
    'Ze ziet er erg lief uit,' zeg ik met een zweem van een glimlach. 'Als een keer het verdriet je de strot uit komt, kan je altijd bij de tent waarin ik lig aankloppen. Of naar me toe komen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Austin, jij?' vroeg hij. Hij zette zijn zonnebril op, van Ray-Ban als ik het goed heb.
    'Wat zijn we toch weer vrolijk,' zeg ik sarcastisch. 'Ik ben Jane.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Als een keer het verdriet je de strot uit komt, kan je altijd bij de tent waarin ik lig aankloppen. Of naar me toe komen.' zei ze zacht glimlachend. Ik klikte de foto weg en zag een smsje van mijn beste vriendin. Ik las het snel en klikte het toen weer weg. Een en al onzin over een leuke jongen vinden en dat ze zo jaloers was. 'Kende je die jongen al langer?' vroeg ik voorzichtig aan Jacky toen ik naar de jongen waar ze net bij zat knikte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -> Mijn Topic's.

    [Kan ik ergens inspringen met mijn personage?]

    Jacky
    'Dat is Jasper, en nee, ik ken hem pas sinds het meeting point, maar het klikt wel opzich.' ik ging dus niemand vertellen dat we verliefd op elkaar waren, iedereen zou het maar raar vinden. 'Ik deel een tent met hem. Heb jij al iemand met wie je in een tent ligt?' vroeg ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te lachen en keek naar buiten. "Jup, ik ben echt altijd vrolijk na het slapen" zei ik op een even sarcastische toon terug. Ik keek terug naar haar. Jane dus. Moest ik maar onthouden, was altijd wel handig.