• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jasper:

    Ik keek haar aan. "Nee, ik geloof je niet." Zeg ik. Ik denk even na. Het kon gewoon niet. Zo een mooi en lief meisje en dan nog nooit gezoend, nee. "Ben je serieus." Vroeg ik nog een keer voor de zekerheid en keek haar aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ja, ik ben echt serieus. Normaal zouden meisjes zeggen dat ze allang gezoend hebben?' ik wilde dat hij me nog eens kuste. Hij had vlinderlippen. Maar ik zou me opdringerig voelen, als ik hem zou kussen nu. Ik keek even om me heen, mooi, niemand trok zich iets aan van ons.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ja, de meetste meiden zouden dat dus best wel gezegdt hebben." Geef ik eerlijk toe. Mooi zo, ze was niet zoals de meestse. "Maar nu heb je ook nog heel veel in te halen." Zei ik vrolijk. Even schoot me te binnen dat ze een jaar ouder was, maar het verdween ook weer heel snel. Voorzichtig kuste ik haar weer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Maar nu heb je ook nog heel veel in te halen.' zei Jasper vrolijk. En voorzichtig kuste hij me weer. Ik kon hier nooit genoeg van krijgen dacht ik. En ik glimlachte terwijl we nog meer kuste. Toen haalde ik weer even mijn lippen van de zijne af.
    'Ik zou dit voor eeuwig wel kunnen doen, maar ik moet aan de medemens denken,' zeg ik grijnzend. 'Dus neem ik genoegen met gewoon bij je te liggen en te slapen, zo lang mogelijk. Honderd jaar misschien wel, zoals Doonroosje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Als je het niet erg vindt ben ik er morgen weer. Zit van negen tot drie op school en heb daarna mijn kranten wijk)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zit van 8.15 tot 15.05 op school xd, dus ik ga ook. Goodnight, and see you laaaater (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (See you later)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [hahab Jaimy we hebben precies dezelfde tijden les! Maar ik ben het eerste uur vrij dus begin 9.05]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Noh, dat is ook niet leuk xD, maar ach, ik ben bijna nooit vrij :') ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ben er :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wie komt met Felicia praten? =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Goedemiddag mensjes.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jacky gaat waarschijnlijk zo slapen, in afwachting van wat Jasperos zegt :3 maar anders komt Jacky met je praten :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bonjourrr,]

    [hoihoi. :')]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”