• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Finn
    Ik kijk Jesy aan en grijns even, omdat ik wel denk te weten wat ze denkt. 'Je gaat het hier leuk vinden, geloof me.' probeer ik zo overtuigend mogelijk over te komen. Tot nu toe is Glee nog niet echt leuk geweest, door alle dramas. Maar nu zou het toch wel goed komen?

    Kurt
    Vanuit mijn ooghoek zie ik Sebastian in een hoek zitten. Hij zegt niets, is bleek en staart afwezig uit zijn ogen. Het moet wel heel erg zijn als het hem van slag kan maken. 'Ben zo terug, houd mijn plek bezet.' zeg ik waarna ik even wegloop naar Sebastian, ookal mogen we elkaar niet echt. 'Dit is dus echt niet de Sebastian die ik ken.' zeg ik nors met mijn handen in mijn zij, ook al bedoel ik het wel goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op, en kijk omhoog.
    'Misschien ben je in een paar uur wel van me af.' mompel ik schouderophalend.


    El Diablo.

    Misery:

    Ik leg mijn benen over de stoel van kurt. En kijk even naar mijn outfit. Ja, ik was een directioner. Maar even tussen jullie en mij. Dat was niet moeilijk aangezien Simon bij ons om de hoek woonde, lang verhaal. Het was niks speciaals, ik was alleen rijk en dan kwam je al een heel eind. Vrolijk keek ik om me heen, waar bleef de leraar eigenlijk?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt
    Ik laat mijn wenkbrauw omhoog schieten en blijf hem even aan kijken. Niet wetende wat ik moet zeggen. 'Hoezo,' vraag ik. 'Ga je naar een andere school?' Ik hoopte maar dat dat het was. Zo was ik inderdaad van Sebastian af en hoefde ik me ook niet schuldig te voelen als hij zielig alleen in een hoekje zat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Denk maar aan de pijnlijke manier' mompel ik, en zoek het sms je op.
    Ik geef de telefoon aan Kurt, en kijk voor me uit.


    El Diablo.

    Kurt
    Ik lees het sms'je heel vaak over maar ik snap er niets van. Vervolgens lees ik het nog een keer en laat ik elke woord tot me doordringen. 'Laat je niet gek maken.' zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten en hem aan kijk. Ook al heb ik geen idee waar de schrijver van dit sms'je het over heeft. 'Je ben slim, Sebastian. Als iemand zichzelf hier uit kan redden ben jij dat wel.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Niet slim genoeg aan Micheal en zijn "Gang", je weet hoe die gasten zijn' mompel ik. Ik tik wat met mijn voet, en kijk afwezig vooruit.


    El Diablo.

    Kurt
    'Dat weet ik, maar..' ik zucht en wend mijn gezicht even de andere kant op. 'Weet je waarom ik je meteen al niet mocht?' vraag ik aan hem. Ik focus me op één plek zonder naar Sebastian te kijken. 'Omdat ik jaloers was, mensen vrezen voor jou en je hebt altijd wel je plannetje klaar. Je bent doordacht en slim, slimmer dan die Michael. Die Sebastian zou nooit opgeven en bij de bakken neer gaan zitten.' zeg ik. 'Als er één ding is wat ik heb geleerd de afgelopen jaren hier op school is dat een situatie nooit helemaal uitzichtloos is.' zeg ik waarna ik hem weer aankijk. 'Die mensen moeten een zwakke plek hebben. Denk daar over na en gebruik je geniale doordachte brein om daar iets mee te doen.' zeg ik.

    [Ik ga slapen, welterusten alvast!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik dacht even na, en haal mijn schouders op.
    'Dan breng ik toch anderen in gevaar en heb ik nog steeds hetzelfde resultaat´ mompel ik. Hij had gelijk. Normaal kon ik me hieruit redden, maar zelfs ik neem het risico niet dat anderen worden vermoord door mijn schuld..


    El Diablo.

    aRachel
    Finn had me naar het Glee lokaal gereden en zat wat met Jesy te kletsen.
    Ik zuhctte even. Als ik thuis kwam zou ik gelijk naar boven gaan en slapen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'ik geloof het alleen maar omdat jij het zegt,' zeg ik met een glimlach. Sommige zouden dit flirten noemen, maar ik heb geen behoefte aan Finn en hij is bezet, dus het heeft weinig zin. Dat maakt me normaal geen zak uit, maar hij is, zo blijkt, heel gevoelig voor vreemdgaan. 'Dus, zijn jullie een beetje goed?' vraag ik. Dat is toch wel belangrijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ben om 1 uur vrij maar ik ga nog even de stad in.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar kan ik mercedes of Quinn naartoe sturen? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [naar rachel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Welke van de twee? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.