• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    (Ik moet dalijk gaan en morgen ben ik er morgenavond denk ik. Ik moet namelijk morgen 10:00 tot 18:00 stage gaan lopen. XD En ben pas rond 19:30 thuis. Dus als het echt nodig is, mag iemand mijn personage wel eventjes spelen. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Bennet;

    "Misery, waar gaan jullie heen. Glee?" Vraag ik en ga naast haar lopen.
    "Ik wil wel mee als jullie daar heen gaan." Zeg ik dan en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:

    "Ja, ik ga vragen of ik er ook bij mag." Zeg ik blij. Eindelijk deed ik iets spontaans. "Het zou iddedaad leuk zijn als je meeging, wordt gezellig." Lach ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    Diep in gedachten liep ik maar achter Bennet aan.
    Had niet eens door dat ik op mijn lip beet.


    El Diablo.

    Bennet;

    "Ja gezellig." Glimlach ik en loop achter de rest aan.
    Ik kijk achterom en zie Sebastian achter me aan komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kurt
    Ik merk dat Bennet en Sebastian ook met ons mee lopen en als we binnen komen ga ik tussen Mercedes en Misery inzitten. 'Niet zenuwachtig zijn, hè?' grinnik ik tegen Misery. Mijn ogen vallen daarna op Sebastian, hij ziet er niet erg goed uit, maar het kan me niet veel schelen want we zijn toch geen dikke vrienden. Ik pers mijn lippen even op elkaar en kijk Misery weer aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'graag,' antwoord ik. Kijk, dit zijn de momenten dat Finn best oké is. Ik loop met Finn en Rachel mee naar binnen. Ik zie en paar mensen die ik herken, maar toch loop ik achter Finn aan. 'Vind je het erg als ik bij jou in de buurt blijf?' vraag ik hem. Voor het eerst in mijn leven ben ik, niet nerveus, maar ook niet helemaal op mijn gemak. Ik weet niet waarom, maar dit lokaal maakt me een beetje bang.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sebastian

    Ik kijk wat rond, en ga maar in een hoek zitten.
    Ugh, wat boeit het nog..
    Niemand geeft er wat om als ík in het ziekenhuis lig..


    El Diablo.

    Bennet;

    "Had ik al gezongen, moet ik het weer doen." Lach ik en ga ergens zitten en kijk rond.
    "Misery, je kunt het." Zeg ik dan en glimlach naar haar.
    Ik denk na over een lied die ik als auditie zal gebruiken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:

    Kurt kijkt me vrolijk aan. "Ik hoop maar dat ik goed genoeg kan zingen." Zeg ik moeilijk. Ik vond mezelf niet zo goed. maar ja. Ik had ook totaal geen ego of wat dan ook. "Het zou zo leuk zijn als ik hier bij mocht." Ik denk even na over een liedje. "Heb alleen geen idee wat ik ga zingen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Geen probleem.' glimlach ik zeg ik terwijl ik ga zitten en afwacht tot Jesy naast me komt zitten. Ik kijk het lokaal even rond, vandaag zijn er veel nieuwe mensen. Ik ben ook nogal verbaasd dat Jesy meeging, ik had het nooit verwacht van haar.

    Kurt
    Ik kijk van Bennet naar Misery en glimlach dan omdat ik een idee krijg. Ze moeten allebei auditie doen, dus waarom niet? 'Waarom doen jullie geen duet als auditie? Het is minder eng, plus samen sta je altijd sterker. En misschien kunnen jullie samen op een geschikt nummer komen.' glimlach ik terwijl ik mijn handen in elkaar vouw en ze op mijn schoot leg.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bennet

    Ik kijk naar Kurt.
    "Eh, kan?" Ik kijk nu naar Misery.
    "Weet jij een lied?"
    Ik denk na.
    "Used to know van Goyte?" Vraag ik dan. "Die is niet moeilijk."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga doei]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jesy Brown
    ik kijk Finn aan en zie de puzzelende blik in zijn ogen. 'Ik ga alleen maar mee omdat jij zegt dat het zo leuk is,' verklaar ik hem. Als ik het hier inderdaad leuk vind, heb ik een beetje een probleem, want nu weet ik weer waarom ik er nooit heen ben geweest, Hier zitten, behalve de paar cheerios en jocks, alle kinderen die nergens bijhoren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misery:

    Ik kijk even om me heen. "Ik dacht eigenlijk aan 'Break Your Little Heart' van aal time low of 'Walking Disasters' van The Wombats." Ik dacht evn na. "Maar dat lijkt me ook wel leuk." Zeg ik blij. Eerlijk, ik had mijn eerste schooldag veel erger verwacht.


    We've lived in the shadows for far too long.