• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Bennet;

    Ineens bedacht ik me iets, waar gaan we vanmiddag dan heen?
    "Bas, waar gaan we vanmiddag heen dan?" Vraag ik dan en kijk naar hem.
    Ik zie hem weer met zijn mobiel maar ik let er niet op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian

    'Weet het niet' zucht ik.
    Eigenlijk wil ik hem niet eens mee hebben.
    Het is een aardige gast, maar ik wil geen doden.
    En zeker niet als het dan mijn schuld is.


    El Diablo.

    Kurt
    'Cedes, rustig.' lach ik. 'Als iemand deze opdracht in haar zak heeft ben jij dat wel.' zeg ik terwijl ik even met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Je moet trouwens een lied kiezen uit één van je lievelings films. Ik heb iets uit Hairspray, weet je wel, waar een Broadway musical van is.'

    Finn
    'Je bent bedreigd vanwege mij, volgens mij ben ik hier al in betrokken. Daarbij ben je een goede vriend van me. We kunnen misschien wel iets verzinnen, maar je bent niet alleen, k?' verstuur ik terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik zucht weer.
    Finn, ik overleef het wel.. verstuur ik.


    El Diablo.

    Rachel
    "Ik neem eyes open van Taylor Swift van The Hungergames" ik wachtte op de reactie af. Als er iets was wat ik amper keek waaren het zulke films wel maar deze raakte me keer op keer. Ik keek even bezorgd naar Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Weet het niet." Zucht Sebastian.
    "Weet je, ik denk dat je het te druk heb, laat het anders maar. Morgen anders?" Ik kijk hem aan.
    Ik zie overduidelijk dat hij ergens mee zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wil iemand in deze saaie Engels les communiceren met Jesy?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [je kunt bij rachel, cedes, kurt enz. gaan zitten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Is goed' zeg ik maar.
    Ik tik met mijn voet, en kijk rond.


    El Diablo.

    [oké]
    Jesy Brown
    Ik kijk even naar de leraar, en pak dan mijn spullen en schuif naar voren. Nieuwsgierigheid won namelijk over en nu wil ik weten wat er met Rachel is gebeurt. Het zou wel hilarisch zijn als Finn weer onhandig bezig is geweest. 'heey, ik kom jullie even gezellig irriteren,' fluister ik, terwijl ik een stoel pak en ga zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik zuchtte "nog een paar minutejes jongens" kruende ik.
    die minuten waren al te lang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Natuurlijk heb ik het allemaal in mijn zak, babe." Lachte ik naar Kurt. "Maar dat wilt niet zeggen dat ik het graag sneller had geweten."
    Ik haalde een bloknote uit mijn tas en begon al meteen wat leuke nummers op te schrijven die misschien wel geschikt waren voor mijn stem.



    Quinn

    Ik haalde mijn mobieltje uit mijn zak en begon snel naar Santana een smsje te typen.
    "Gaat vanavond nog door? grtjs Quinn."
    Ik drukte op verzenden en legde vervolgens mijn mobieltje naast me op de bank zodat ik goed zou merken wanneer ik antwoord kreeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Ik keek even op. Een meisje dat ik nog niet kende was erbij komen zitten. Ze zag er mooi uit. Waarschijnlijk was ze heel populair. "Ik zou 'the hanging tree' doen." Zeg ik zacht en ga verder met tekenen. De jongen die naast me was komen zitten, ik geloof Kurt, was heel sontaan hoor. Alleen ik was dat niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bennet;

    Ik glimlachte even naar Sebastian.
    "Oké, morgen." Zeg ik en kijk weer naar voor, hoelang duren de lessen hier eigenlijk? Gees, het duurt wel erg lang..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Santana

    Denk het wel, maar Sebastian ziet er niet echt goed uit, serieus verstuur ik.


    El Diablo.