• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.


    Jesy Brown
    Ik slik en knipper een paar keer. 'Ze is er niet meer, Jesy. Jij moet je voor haar sterk houden,' zegt een stem in mijn hoofd. Ik blokkeer de stem en begin aan de details van mijn cheerio outfit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Oeh yea! :d Thnx :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian

    Hij vind me toch wel.. verstuur ik zuchtend.
    Tja, niks aan te doen.
    Binnen nu en vannacht ben ik of dood, of zwaargewond..


    El Diablo.

    [jihaaaaaaaaaaaaaaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Als je van gedachte verandert, je weet me te vinden." zeg ze zachtjes. Ik andwoorde niet en hield haar in mijn ooghoeken in de gaten. Ze buigt haar hoofd lichtjes naar beneden en laat haar handen op haar schoot vouwen. Misschien was dat kusje niet zo goed idee. Ik kon er niets aan doen, ik begon echt iets voor haar te voelen, maar waarom zou ze mij willen. Ik zuchte zachtjes en staarde maar uit het raam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Bennet;

    Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Sebastian.
    Wat is er aan de hand...
    Kappen Ben, jij wil toch ook niet vertellen dat je moeder je slaat? Nou laat hem dan ook!
    Ik zuchtte even en deed mijn hoofd wat schuin en luisterde weer naar de docent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn
    Ik zucht en vergeet even alles om me heen. Dit is ernstig en ik wil Sebastian helpen. Ik kijk even naar Rachel, maar ik wil niet dat zij straks ook nog geconfronteerd word met die Michael. 'Er moet toch iets zijn wat kan helpen?' sms ik weer terug.

    Kurt
    Ik zucht en ik laat mijn kin op mijn arm rusten die op de tafel rust. 'Hebben jullie al een lied voor Glee?' vraag ik aan Rachel en Mercedes.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik liet Finn maar even. "welk nummer?" ik keek niet begrijpend naar Kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'De opdracht.' herinner ik haar. Dan herinner ik me dat ze daar waarschijnlijk niets van meegekregen hebben door hun ''Finchel-drama''. Ik grinnik even. 'Mr. Schue heeft ons een opdracht gegeven voor Glee, weet je nog?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even diep na "owja van een film" ikk eek hem lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik beet onbewust op mijn onderlip en wierp verveeld een blik naar buiten terwijl ik zachtjes met mijn been wiebelde.
    Mijn gedachten waren weer bij het goede weer, waardoor ik automatisch even moest glimlachen.
    Zachtjes begon ik "Say a little prayer" te neuriën.
    Het was het liedje dat ik samen met Santana en Brittany had gezongen toen we voor het eerst bij Glee kwamen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:08 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Naast me hoor ik iets over de opdracht. Ik vond het een leuke opdracht. Alleen moest ik waarschijnlijk nog wel auditie doen. Misschien werd ik wel helemaal niet gekozen. Dat zou wel jammer zijn, maar ach.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    Ik zuchtte even diep, en schudde mijn hoofd.
    Niet echt, wil niet dat jij ook betrokken word.. typ ik terug.


    El Diablo.

    Mercedes

    "Wat? Pardon?" Viel ik compleet uit de lucht. "Waarom weet ik weer van niets?"
    Ik keek Kurt met opgetrokken wenkbrauw op en schudde mijn hoofd.
    "Wat moeten we doen? Tegen wanneer en is het een duet of een solo?"
    Ik ratelde aan één stuk door en keek hem afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Wanneer was de les nou afgelopen. Ik had voor deze ene keer geen zin in glee, meestal had ik er wel zin en wou ik gewoon lekker zingen, maar nu. Ik hoor Quinn naast me zachtjes neuriën en ik glimlach onbewust. Ik kijk haar even aan, hoe ze zachtjes verder neuriët.


    One Who Travels A Higher Path.