• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Als iedereen nog maar een beetje van de schrik is bij gekomen komt Bennet heel vrolijk naar ons toe gelopen. Ik kijk de rest even aan en daarna Bennet. 'Hi Bennet,' glimlach ik een beetje moeizaam. Het is best moeilijk om vrolijk te doen op dit moment, alhoewel het gelukkig niets ernstig is wat Rachel betreft. 'Weet je het dan nog niet?' vraag ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bennet;


    "Hi Bennet. Weet je het dan nog niet?"
    Ik kijk naar de jongen die Kurt hete, hij kijkt me verbaasd aan.
    Ik schud mijn hoofd. "Neen, anders zou ik het niet vragen." Zeg ik met een glimlachje.
    "Maar wat is er nou?" Vraag ik. "En waar is Sebastian?" Vraag ik er achteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Iedereen is stil, vast en zeker aan Rachel denken. Bennet komt vrolijk aan en groet iedereen vrolijk. 'Heey, Bennet' zeg ik en zie dat kurt en hem ook groet. Bennet weet vast niet wat er met Rachel is gebeurt. 'Weet je het dan nog niet?' vraagt kurt verbaasd en kijkt naar bennet. Ik luister aandachtig mee.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Sebastian. Bij die naam krijg ik meteen al kriebels, en niet op een positieve manier. 'Rachel is opgenomen in het ziekenhuis en bijna iedereen is daar naar toe, ' vertel ik terwijl ik even een hand door mijn haar haal om te voelen of het nog vettig is. 'Dus ik denk dat Sebastian daar ook is.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racelh

    Ik grinnik "beter dan die muffe zooi daar" grinnikte ik en pakte zijn hand vast.
    Het busje minderde vaart en ik zag de school. "heheheh"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    Ik glimlach even naar eh- Blaine? En richt me dan weer op Kurt als hij begint te praten.
    "Rachel is opgenomen in het ziekenhuis en bijna iedereen is daar naar toe. Dus ik denk dat Sebastian daar ook is."
    Ik knikte even.
    "Ah oké, dus die zijn straks wel weer terug als alles goed is met Rachel? Wat is er gebeurd waardoor ze in het ziekenhuis is?" Vraag ik nieuwsgierig en kijk Kurt aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn

    'Dat is waar, ik ben blij dat je weer zo ongeveer de oude ben.' zeg ik. Al snel komen we bij school aan en haal ik Rachels rolstoel weer van de rem af en rijd haar naar buiten. 'Ik betaal heel even de taxi.' zeg ik waarna ik terug loop om de chaffeur geld te geven. En daarna duw ik Rachel weer verder en daar zien we onze vrienden. 'Hey.' glimlach ik vermoeid als we bij de boom waar iedereen tegen aanzit aankomen.

    Kurt

    'Nou, vraag het haar zelf maar.' lach ik tegen Bennet als Rachel en Finn bij ons komen staan. Ik zie dat Rachel in een rolstoel zit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    KIk grinnik even en kort daarna rijd hij me naar een groepje van Glee.
    "hoi" ik glimlachte even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Nou, vraag het haar zelf maar." Lacht Kurt.
    Ik kijk om en zie Rachel en Finn. Rachel in een rolstoel.
    "Hey. Wat is er gebeurd?" Vraag ik dan en kijk naar Rachel.
    Oké, ik heb het niet zo op haar maar mijn nieuwsgierigheid kan ik niet bedwingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Ik zie opeens dat Finn en Rachel naar ons toe lopen/rijden. Rachel zit in een rolstoel. Eenmaal aangekomen zeggen ze beiden hoi en glimlachen vermoeid. Ik glimlach terug. 'Heey, welkom terug. Hoe is het Rach?' vraag ik aan rachel en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "goed hoor, beetje moe maar ach" glimlachte ik naar Finn. Ik keek even naar de jongen. "Ik weet het niet meer precies maar Finn zei dat ik was flauwgevallen" ik kijk even naar Finn terwijl ik snel zijn hand pakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    Ik knikte eenmaal langzaam.
    "Beterschap of zo iets dergelijks dan." Zeg ik tegen Rachel en liet mezelf achterover in het gras vallen en deed mijn handen onder mijn hoofd.
    "Bij wie kan ik nou terecht om bij Glee te kunnen?" Vraag ik dan een Blaine en kijk zijn richting op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel
    Ik glimlachte naar de voor mij onbekende jongen.
    Ik zuchtte even "Hoelang duurt deze pauze nog?"


    ][wat was onze rooster nu toch glee, engels]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Gelukkig was Rachel in orde en ik knikte naar haar. Voor de rest luisterde ik en opeens hoor ik iemand tegen mij praten. Ik kijk naar bennet. "Bij wie kan ik nou terecht om bij Glee te kunnen?" Vraagt hij en kijkt mij aan. 'Bij Will Schuester en dan moet je een auditie doen om binnen gelaten te worden, maar het is niet zo moeilijk om binnen te komen' glimlach ik naar Bennet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Volgens mij zijn we al te laat.' grinnik ik terwijl ik even mijn lippen op elkaar pers en dan Rachel aan kijk. 'Voel je je echt wel goed?' vraag ik een klein beetje bezorgd.

    [Geen idee? Volgens mij eerst Engels en dan Glee?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.