• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij zucht even, hij snapt er niets van. "Sorry dan." Zegt hij en kijkt mij aan. Ik schud mijn hoofd. "Ik was gewoon nieuwsgierig oké? Mag toch?" Vraagt hij vervolgens en haalt ondertussen zijn schouders op. 'Vraag zo iets voortaan aan iemand anders. Zou jij het leuk vinden om het elke keer weer aan te horen en er aan herinnerd te moeten worden' zeg ik nu wat rustiger en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:


    "Ik moet wel toegeven je bent anders dan de andere jongens." Zeg ik lachend. Ik kijk even op de klok, wow zelfs de leraren kwamen hier te laat. "Moet je eigenlijk auditie doen voor de glee-club, en zo ja, voor hoeveel mensen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt

    'Ik kan er ook niets aan doen dat ik me beter in de meiden kan inleven.' grinnik ik terwijl ik mijn ene been over de andere sla. 'Ja, je moet auditie doen voor de hele Glee club, maar maak je geen zorgen. Iedereen in de Glee club is heel begripvol.' zeg ik terwijl ik geruststellend naar haar glimlach.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bennet;

    "Vraag zo iets voortaan aan iemand anders. Zou jij het leuk vinden om het elke keer weer aan te horen en er aan herinnerd te moeten worden." Zegt Blaine rustiger en kijkt me weer aan.
    Ik kijk naar beneden. "Of het te moeten zien" Zeg ik dan en leg automatisch mijn hand op mijn arm.
    Ik schud even mijn hoofd en kijk snel Blaine aan. "Neen, dat denk ik niet." Zeg ik snel en haal mijn hand van mijn arm.
    "Ik zal zoiets niet meer vragen oké." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jesy Brown
    Ik pak mijn Ipod en zet hem aan. De leraar is er toch nog niet, en ik ben er al zo vaak uitgestuurd dat het niet meer uitmaakt. Mijn favoriete nummer komt langs en ik zing het refrein mee.
    I'm bulletproof, nothing to lose
    Fire away, fire away
    Ricochet, you take your aim
    Fire away, fire away
    You shoot me down but I won't fall
    I am Titanium
    You shoot me down but I won't fall
    I am Titanium


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt naar beneden, zodra ik het heb gezegd. Ik zucht even. "Of het te moeten zien" Zegt hij dan, ik maak een gebaar van: zie je. Hij schud even met zijn hoofd en kijk snel mij aan. "Neen, dat denk ik niet." Zegt hij snel en kijkt naar de grond. "Ik zal zoiets niet meer vragen oké." Zegt hij dan. Ik doe mijn handschoenen uit en gooi het ergens in een hoek en ga vervolgens naast hem zitten. 'Is goed, joh. Jij kon het ook niet weten' zeg ik en houd mijn handen even voor mijn gezicht en wrijf de zweet eraf.


    One Who Travels A Higher Path.

    Bennet;

    Blaine doet zijn handschoenen uit en gaat naast me zitten.
    "Is goed, joh. Jij kon het ook niet weten."
    Ik kijk hem aan en glimlach even.
    "Is boksen je hobby of doe je het als je boos bent of zin hebt?" Vraag ik en kijk naar de boksbal die heen en weer bungelt.
    Dan kijk ik weer naar Blaine.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt mij aan en glimlach even "Is boksen je hobby of doe je het als je boos bent of zin hebt?" Vraagt hij en kijkt even naar de boksbal die heen en weer bungelt en kijkt mij terug aan. 'Als ik boos ben of als ik er zin in heb, dan doe ik dit. Als ik boos ben, wil ik dan niemand pijn doen en het is de beste oplossing om mijn boosheid weg te krijgen' zeg ik en glimlach terug naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Woeh, waar kan ik met Mercedes en Quinn naar toe? Ben net terug van school en heb dus blijkbaar wel wat gemist.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bennet;

    "Als ik boos ben of als ik er zin in heb, dan doe ik dit. Als ik boos ben, wil ik dan niemand pijn doen en het is de beste oplossing om mijn boosheid weg te krijgen." Glimlacht Blaine dan.
    Ik knik even.
    "Wat ik doe als ik boos ben is naar buiten gaan en rennen. Nou dat doe ik niet alleen als ik boos ben, ook als ik weer eens druk ben, dat vind mijn moeder nogal irriterend dus ga ik naar buiten." Zeg ik dan, even zucht ik.
    En als ik niet op tijd weg ben krijg ik weer klappen en word ik in mijn kamer opgesloten, geen eten etc.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iedereen zit in de Engelse les, behalve Bennet en Blaine, die zitten in de jongens kleedkamer.

    Ik ga nu echt eten. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ah ok, Ik stuur ze dadelijk wel ergens naartoe, moet nu gaan eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ben er weer]
    Rachel
    Ik zucht even en kijk naar buiten. Met mijn hoofd op zijn warme zachte schouder sluit ik even mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij knikt even. "Wat ik doe als ik boos ben is naar buiten gaan en rennen. Nou dat doe ik niet alleen als ik boos ben, ook als ik weer eens druk ben, dat vind mijn moeder nogal irriterend dus ga ik naar buiten." Zegt hij dan, even zucht hij. 'Dat is natuurlijk ook een goede oplossing even naar buiten gaan en alles eruit rennen' zeg ik knikkend. 'Je mag trouwens wel naar engels gaan, als je wilt, want de les begint zo' zeg ik vervolgens en kijk naar mijn handen.


    One Who Travels A Higher Path.