• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Boos duw ik ruw de deur van de jongenskleedkamer. Ik loop naar mijn kledingkluisje en doe mijn shirt uit en gooi hem erin. Vervolgens pak ik een paar handsschoenen en trek het aan. Ik loop naar het boksbal/ding en sla hard tegen het boksding. Sebastian krijgt het zeker terug, iedereen denkt dat het niet erg is, maar ze weten niet eens hoe ik mij voel. Boos geef ik nog wat klappen en zweet staat op mijn voorhoofd. Ik kijk even naar het klok, engels begint zo. Ik ga daar toch niet naar toe en ga verder slaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [gheehe gister typte ik nog Kut]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnik even om haar als ik haar voor een tafel parkeer. 'Als je me vanmiddag zou willen afzetten blijf je dan eten straks?' vraagt ze als ik naast haar ga zitten. 'Best.' zeg ik een beetje opgelucht, ik wil haar voorlopig liever niet alleen laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [zahnarzt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik glimlach en pak zijn hand vast. "Dankje voor alles finn" zg ik zacht en staar in zijn mooie ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Mooi.' glimlach ik. Terwijl ik haar even bekijk. 'Heb je misschien hulp nodig?' vraag ik vriendelijk aan haar. Ik vond het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

    Finn

    'Daar hoef je me niet voor te bedanken, ik doe het graag.' glimlach ik tegen Rachel terwijl ik zachtjes in haar hand knijp.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:


    Ik denk even na. "Momenteel wil ik alleen weten of dit het goede lokaal is." Zeg ik lachend. Moest ik nog meer weten. Natuurlijk. "En ik moet eten waar ik mn. Schuester kan vinden." Weer struikelde mijn engelse accent over de naam. Het ging nog wel even duren totdat ik het uit kon spreken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt

    'Je staat voor het goede lokaal en we hebben na dit uur Glee club, dus je zal hem dan wel zien.' glimlach ik. 'Ik vind Engelse accenten trouwens echt prachtig,' zeg ik. Ik merk dat ik een beetje te enthousiast doe dus ik probeer wat rustiger te doen. 'Ik ben trouwens Kurt Hummel.' stel ik mezelf voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    "Dank je, ik vind er echt niks aan, struikel alleen maar over een hoop woorden." Ik ga wat rechter staan en steek mijn hand uit. "Ik ben Mis. Eigenlijk Misery, maar dat betekent lettelijk ellende dus. Aangenaam." Zeg ik glimlachend


    We've lived in the shadows for far too long.

    Trerug
    Rachel
    Ik legde even mijn hoofd op zijn shcouder.
    "Ik hou van je" bevestig ik nogmaals zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Aangenaam, Mis.' grinnik ik terwijl ik haar even de hand schud. 'Eigenlijk vind ik je naam echt mooi, het doet me meteen denken aan het liedje.' zeg ik terwijl ik het even het lokaal in kijk om te checken of de leraar er al is. 'Zullen we naar binnen gaan?' vraag ik.

    Finn
    'Ik ook van jou.' fluister ik tegen haar. Ik voel me nog steeds schuldig over dat ik haar niet geloofde en zucht even. 'Het spijt me echt heel erg, Rach.'

    [Ik ben eten.]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:49 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nooo]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Heb er even een stukje bijgetypt. Ik ga nu echt even eten ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk naar Finn "alsjeblieft Finn houd daar over op, laat het achter je en denk aan onze toekomst" zeg ik zacht met mijn hoofd nog steeds op zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:

    "Dan is het goed ik hou van muziek." Ik lach. Meestal hadden mensen het niet zo op mijn naam. Zelf was ik er ook niet la te blij mee. "Tuurlijk, aangezien dit het goede lokaal is, lijkt het me wel wat." Zeg ik al een stuk vrolijker en loop naar binnen. Ik ga in het midden, aan de linkerkant zitten en haal mijn boeken uit mijn tas.


    We've lived in the shadows for far too long.