• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    [engels dan denk]
    Rachel
    Ik knikkte "Als het niet meer gaat ben jij de eerste die het hoort" zei ik tegen hem aan en keek even in zijn ogen. "zullen we dan maar gelijk gaan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Bij Will Schuester en dan moet je een auditie doen om binnen gelaten te worden, maar het is niet zo moeilijk om binnen te komen."
    Ik knikte even.
    "Oké," Zeg ik dan. "Ik heb een vraagje, ik hoorde Sebastian iets zeggen over Blaine slushie ofzo. Wat is daarmee?" Vraag ik dan en kijk hem aan.
    Ik blijf liggen en voel de zon op mijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    "Oké," Zegt hij dan. Ik knikte, ik wou weer liggen maar hij ging verder praten. "Ik heb een vraagje, ik hoorde Sebastian iets zeggen over Blaine slushie ofzo. Wat is daarmee?" Vraagt hij en kijkt mij aan. Ik span mijn spieren aan, Sebastian krijgt het nog terug van die slushie. 'Hij heeft in mijn gezicht geslushd en in die slush zat soort van stenen, aarde' zeg ik kil en kijk hem aan. 'En toen moest ik naar het ziekenhuis, vanwege hem' zeg ik boos en sta op en loop weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Daar houd ik je aan, Rachel Berry.' glimlach ik terwijl ik opsta en mijn outfit schoon strijk. 'Komen jullie ook?' vraag ik aan de rest.

    Finn

    'En ik dan?' vraag ik speels aan Rachel terwijl ik haar snel een kusje geef op haar mond. Op dat moment staat Blaine boos op en loopt weg. 'Wat is er met hem?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ksu hem. "engels here we go, je komt wel naast me zitten he finny?" ik keek hem lachend aan. De rolstoel vond ik eigenlijk onzin maarja Finn zou het niet toelaten als ik dat ding wegliet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Hij heeft in mijn gezicht geslushd en in die slush zat soort van stenen, aarde. En toen moest ik naar het ziekenhuis, vanwege hem."
    Ik kijk Blaine na als hij boos wegloopt.
    "Wat is er met hem?"
    Ik kijk naar Finn en haal mijn schouders op.
    "Ik vroeg iets over een slushie en nu is hij boos." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lolz ik dacht dat dat finn was toennet]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik zie Blaine boos ergens heen lopen, en Rachel in een rolstoel. Wat een drama voor de eerste dag, dat wordt nog wat. Ik sta op en loop naar mijn kluisje, pak mijn Engelsboeken en loop naar het lokaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik moet zo weer terug naar tandarts ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:

    Ik steek mijn hoofd voorzichtig om de hoek. Hier hadden we engels toch? Ik keek even om me heen, ik zag niemand. Even zuchtte ik en pakte mijn rooster erbij. Ik snapte er echt niks van. Ik ging tegen het muurtje staan, in de hoop ik iemand zag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn

    Ik frons even, Blaine is vast nog boos over de slushie-incident, wat ik ook wel snap. Als ik het was geweest was, zou ik waarschijnlijk ook nog boos zijn. Maar Sebastian is veranderd. 'Hij draait wel bij,' zeg ik. 'Engels, here we go, je komt wel naast me zitten he, Finny?' vraagt Rachel waarna ik even begin te lachen. 'Tuurlijk, Rach.' zeg ik.

    Kurt
    'Sebastian is gewoon doordacht gemeen, daar komen jullie nog wel achter.' zeg ik tegen Bennet en Finn die met Sebastian overweg kunnen. 'Ik ga alvast naar mijn kluisje om mijn boeken te pakken, zie jullie zo in het lokaal wel.' zeg ik waarna ik naar mijn kluisje loop. Als ik alles heb zie ik een meisje tegen het muurtje staan bij het Engels lokaal. 'Hi, alles goed?' vraag ik met een glimlach. (tegen Misery dus)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn reed me naar het engels lokaal "Fijn zo'n privé hulpje waarmee je kunt zoenen" ik grinnikte naar hem. "Als je me vanmiddag zou willen afzetten blijf je dan eten straks?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    ALs ik bijna bij het lokaal ben, zie ik een meisje een beetje hulpeloos tegen de muur staan. net als ik wil vragen of ik kan helpen, komt Kurt tevoorschijn. Nou dan toch niet, denk ik en ik loop het lokaal binnen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:26 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misery:

    Ik kijk langzaam op, daarna kijk ik om me heen. Hij had het dus wel tegen mij. "Wat hebben mensen hier met tegen mij praten." Mompel ik. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. "Ja, het gaat prima." Zeg ik verlegen. "En met jou?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Kurt was er toch al?)


    We've lived in the shadows for far too long.