• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Lars:

    "HHHm, wat kan je goed, wat kan je totaal niet." Even dacht ik na. "Waar hou je van, waar hou je niet van. Wat denk je van de andere, hoe schat je ze in. Waarom ben je hier, wil je hier zijn. enzovoort."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    "Ja, ben je overtuigd." Ik zeg het meer dan dat ik het vroeg en glimlachte. "Mooi zo. Maar ik ga nog steeds een feest op een jacht regelen." Zei ik blij. Ik hield van feestjes en ik hield van mensen, dus dat kwam wel goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    Ik dacht even na. 'Ik hou van muziek en anime en sneakers, niet van roze en make-up en alles wat daarbij hoort. Ik ben hier omdat het me leuk leek, maar ook omdat ik deels gedwongen werd door mijn ouders. Hoe schat ik mensen in? Geen idee. Ik kijk welke mensen me aardig lijken en ik ga er naartoe. Zoals jij. Oh, en ik speel gitaar, zing en ik vind tekenen ook leuk.' Dat was het wel eigenlijk. Of in ieder geval grotendeels. 'Jouw beurt.'

    [Moet gaan. Ik weet niet of ik morgen naar school ga dus ik zie wel of ik tegen de middag ook online kom. Tot morgen of overmorgen. :3]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 22:23 ]

    Lars:

    "Dat klinkt als Jasper." Zei ik terwijl ik naar hem wees. "Behalve dat hij ook skateboard en schrijt, klopt het wel." Lach ik. "Maar goed, ik zit op boogschieten en keyboard les. Ik vind het leuk om te tekenen, muziek te luisteren, te boogschieten natuurlijk en films te kijken. Mijn favorite film is 'cloverfield echt geniaal.'" Zeg ik in 1 adem. "Dus wat wil je nog meer weten? Of wat wil je nog meer kwijt?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Tot morgen. Ik ben er morgen de hele dag niet. Sportdag)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik keek haar even wantrouwend aan maar haalde al snel mijn schouders op. "Moet ik nu zeggen, ik vergeef je, of weer koppig zijn en zeggen dat ik je niet vergeef ?" zei ik grijnsend. Haar handen waren echt warm. Ik haalde ze van mijn wangen af en hield haar polsen stevig vast. "Die handen komen niet meer aan dit gezicht" zei ik waarna ik de flip weer deed. Mijn pet was immers afgezet.

    [Wie komt met Felicia praten want Mike zegt ook helemaal niks meer.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 22:50 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'Zeg dat je me vergeeft.' Ik probeer mijn armen los te maken, wat niet lukt. Austin is veel sterker dan ik. 'We zullen wel zien, ooit zul je me toch los moeten maken.' Hij deed zijn haar flip weer. 'Je haar vliegt er nog eens af.' Ik doe zijn haar flip na. Er komen haren voor mijn ogen te zitten. 'Je kan me toch wel even loslaten om mijn haren weg te halen?' vraag ik. Ik probeer mijn stem zo lief mogelijk te laten klinken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Oké ik vergeef je" lachte ik. Ze probeerde mijn geniale flip na te doen, wat onmogelijk was want alleen ik kon hem. Wat ook te zien was want haar haren lagen helemaal over haar gezicht. "Oké, momentje" zei ik. Ik ging een paar stappen verder staan, liet haar handen los en ging naast een meisje zitten. "Als iemand naar Austin vraagt, ik ben Alex" fluisterde ik.

    [Felicia]

    Felicia

    Een jongen ging naast me zitten. 'Als iemand naar Austin vraagt, ik ben Alex.' fluisterde hij. 'Hey Alex. Ik ben Felicia.' zei ik lachend. Ik was blij dat er iemand naast me kwam zitten die spontaan was en met me praatte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ga slapen. Goodnight! :3 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Felicia dus" zei ik nadenkend, "Lili, Fel, Flie, Cia, Icia,", ik probeerde dus een bijnaam te zoeken, "Oh ik weet het al" grinnikte ik op een dom maniertje, "Rachel". Ik keek haar even aan maar kreeg toen een ontblote glimlach op mijn gezicht door het mislukken van het niet proberen lachen. "Geen zorgen, ik vind er nog wel 1".

    Felicia

    Meteen begon Austin aka Alex rare namen voor me te verzinnen en ik lachte hard door de namen die hij opnoemde. 'Rachel.' zei hij uiteindelijk maar ontblootte toen zijn perfecte gebit, 'ik vind er nog wel 1.' verzekerde hij me. 'Hmm..' dacht ik hardop na, 'Succes daarmee!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Dankje" zei ik, "Echt waar, zoveel steun heeft nog nooit iemand me gegeven" zei ik sarcastisch. Ik keek haar kant op aangezien mensen elkaar altijd aankijken als ze praten en nam haar eventjes in me op. Zwart haar, lichtblauwe ogen. Echt licht. "Al een prijs gewonnen met je ogen ?".