• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Mike Roberto Harrison.
    "Eh.. dankje," Stamelt ze. "Maar je staarde haar zowat aan. Tenminste, dat leek zo,"
    "Ze keek naar mij, dus ik keek terug. Iedere als ik naar jou keek, keek je weg," Leg ik aan haar uit en kijk haar nu aan.
    "Ik hoop dat we snel in Spanje zijn. Ik heb een hekel aan bus reizen," Mopper ik.

    jaimyhoi schreef:
    [O, dat is wat minder. Ik ben zo blij dat het niet ging regenen tijdens het zwemmen, als dat was gebeurt he Anne, dan hadden we dat echt niet leuk gevonden xD]


    [zul je zien dat het volgende week gaat regenen... ;p ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik heb morgen leestoets en woordjestoets van Grieks, en dan nog eens woordjes van Latijn -- én ik moest vandaag 2 toetsen Godsdienst maken in 1 uur, AK in de middag en ook nog eens Frans, binnen 2 weken heb ik dan ook nog eens examens, serieus, waar ik de tijd vandaanhaal weet ik niet !]

    Jacky May White
    'Ik heb ook een hekel aan bus reizen, althans. Niet zozeer, maar wel aan te lange busreizen. Ik wil daar gewoon lekker aankomen en zwemmen. Zee of zwembad, het maakt me niet uit.' en Mike keek me nog steeds aan.. Hij zei dat ik telkens weg keek toen hij naar mij keek. Maar goed, als hij het zo wilt hebben, kan hij het krijgen. En ik staarde naar hem terug toen ik zei:
    'Hoe ben jij hier eigenlijk terecht gekomen?' vraag ik aan hem. 'Door vrienden, familie, door jezelf? Ik denk door jezelf. Zo zie je er wel uit tenminste.' Ik zette mijn rode zonnebril goed, hij zakte soms een beetje af. 'Ik ga weer eventjes terug, praten jullie nog maar gezellig bij elkaar.' ik had geen zin meer om te staren. Zo wel, dan had ik hem verslagen. Ik liep naar Lars en Jasper, ze zaten samen, en ik ging er maar bij staan.
    'Hee guys, is het gezellig hier? Want bij Mike ga ik liever weg.' zeg ik tegen ze.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMockingjayy schreef:
    (...)

    [zul je zien dat het volgende week gaat regenen... ;p ]


    [Ai, dat was niet zo slim gezegd natuurlijk xD maar ach, als het regent, dan wordt het hopelijk afgelast :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Ik werp een blik op Jacky. "Ja, het is heel gezellig." Ik keek even bedenkelijk "Zal ik het Jacky ook vertellen.." Vroeg ik en ook hij leek even te dennken. "Jacky is wel te vertrouwen." Zei hij uiteindelijk. Ik vond het eng dat al drie mensenhet wisten, maar als Jasp Jacky vertrouwde.... "Oke, wat zou je zeggen als ik op jongens viel."Mijn stem stierf lanzaam af en ik keek haar verwachtings vol aan..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dan zou ik zeggen, wanneer gaan we op jongensjacht?' zeg ik glimlachend.
    'Het maakt mij niets uit. Liefde is liefde, no matter what. En ik neem dus aan dat de rest het nog niet weten? Niet dat ik het van plan was door de bus te schreeuwen, maar gewoon een question.' zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is er nog wat tegen Brad gezegd? ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lars:

    Ik gebaar wat met mijn handen en zucht. "Jasp weet het Jane, Austin en jij." Zeg ik. "Ik weet niet wanneer ik het ga vertellen, maar ja." Ik bijt even op mijn lip. "Je gaat me wel helpen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik weet niet met wie Brad aan het praten was, ik heb in iedergeval niets tegen hem gezegd ;D]

    Jacky May White
    'Ik zal je helpen hoor, no problemo. He, ligt het aan mij, of wordt het telkens warmer in de bus?' vraag ik aan ze. 'Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zo hot ben,' zeg ik grappend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik ga eten. doeiiiiiiiii)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Eeeeetsmakelijk]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand die met Jane wilt praten?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Aha, ik zie dat Mike niet online is, ik zit nu bij Lars en Jasper, en ze is ook niet online, maar ik ben er net, dus het is raar als ik gelijk weer wegga :3 HE, ze is wel online ;D pomtiedom, nu ga ik zeker neit meer weg ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (HHHHoi, ben ik weer hebben jullie me gemist. He b net facebool aangemaakt, echt vaag.)


    We've lived in the shadows for far too long.