• Ik ben al in geen jaren (oké dat is niet waar maar een paar maanden toch zeker), op Quizlet geweest dus ik volg geen een verhaal meer, en de gene die ik volgde posten niks meer. Dus, je voelt hem al aankomen; drop je stories!

    Geïnteresseerd in;
    - One Direction (Harry/Zayn) (Niet van die bandcest taferelen dat is 'not my cup of tea')
    - The Vampire Diaries
    - Harry Potter (Draco/Cedric)
    - Supernatural
    - Ryan Sheckler
    - The Hunger Games
    - Tokio Hotel (Tom)
    En onbekende personen verhalen vind ik ook altijd wel leuk, maar de verhalen moeten wel origineel zijn anders haak ik snel af haha.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:38 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    10
    The story of a murderer.

    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”



    At the other end of the line


    Five guys.
    One girl.
    An encounter they will never forget.
    A friendship that can move mountains.
    A love that will last forever.

    ~

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:45 ]


    The odds are néver in our favor.

    I will not fall in love with you today, Try again tomorrow ||Zayn Malik


    His voice. [Tom Kaulitz]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 13:32 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Our love can handle anything~~Draco Malfoy



    Years inseparable
    But when we came here he changed my life
    Not only mine but also yours
    You lost your sister
    The war between good and evil started.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wounded Rhymes • One Direction


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen


    Ik post niet erg vaak, omdat ik dit verhaal niet wil verpesten door me erdoorheen te haasten, maar hopelijk vind je het toch iets. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    A trip to a world of fantasy? Read: Gemstone.


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Deze moet je lezen: Our forever just eneded (zayn)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vengeance And Vendetta [16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.

    Ardeat Vite


    1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
    Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
    Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Klikje

    ^^


    nothing is true, everything is permitted.

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're too old. "
    " You're too young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - dynamitexxx

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.